Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
ok 5 zł,trzeba dobrać średnicę wew.I to pewnie widziałeś na yt jak dobijał nasadką.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Dzownilem do sklepu i sa dwa rodzaje do mojego AAM 7 mm i 8 mm. Te mniejsze 8 zł a te wieksze 12 zł. Na youtube to widzialem jak koles dobijal uszczelniacze nasadka i tak zrobilem. Pozniej poszedlem do mechanika i zalozyl mi drugie i powiedzial ze nie powinno sie tak robić. USZCZELNIACZE DOPCHAL MI RĘKĄ PRZEZ NASADKĘ i tylko tyle.
1. Panowie czy to na stówe bedzie wina prowadnic ? bo jak jade i przyspieszam to strasznie mi kopci. Na filmiku mam podobny problem z luzem " onclick="window.open(this.href);return false;
2. Jak mam sprawdzić czy pierscienie są dobre ? Pierscienie wymieniałem jakieś 70 tys km temu. Swieca 4 jest mokra.
3. Uszczelniacze nowe.
1. Panowie czy to na stówe bedzie wina prowadnic ? bo jak jade i przyspieszam to strasznie mi kopci. Na filmiku mam podobny problem z luzem " onclick="window.open(this.href);return false;
2. Jak mam sprawdzić czy pierscienie są dobre ? Pierscienie wymieniałem jakieś 70 tys km temu. Swieca 4 jest mokra.
3. Uszczelniacze nowe.
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Masz taki sam luz jak na filmiku? I jeszcze sie zastanawiasz co może być przyczyną? Zadzwoń do jakiegoś zakładu co robi głowice i zapytaj o koszt wymiany prowadnic i przy okazji sprawdzenia szczelnosci głowicy żeby wszystko zrobić do porządku
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
jeśłi masz taki luz to proponuję równierz podocierać gniazda zaworowe.W twoim przypadku ,płaszczyzna,frezowanie dotarcie zaworów,wymiana uszczelniaczy i prowadnic nie powinna przekroczyc 250 zł
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Moze nie az taki ale podobny . Jest mechanik który robi to dobrze ale zastanawiam sie nad wlasnie zakładem gdzie planowalem glowice zeby mi wymienili tam ale pewnie to drogie bedzie jak zawioze glowice. A chodzi Ci o szczelnosc ( mikropekniecia glowicy) ? jesli tak to byla sprawdzana i jest w porzadku.
Gniazda zaworowe docieralem na paste, plaszczyzne robilem ( koszt 40 zl), Uszczelnaicze juz wiem jak sie zaklada to sam bym zrobil , za wymiane prowadni kolo 100 zl patrzyłem w cennik.
Zmierzyłem cisnienie z proba olejowa i wychodzi ze po wstrzyknieciu odrobine oleju zwieksza sie pomiar. W sumie tez tak poczytalem troche na forach ze jezeli by puszczaly prowadnice czy uszczelniacze to by przewaznie kopcil z rana gdyz olej scieka z gory a tu normalnie jest chmura za mna jak przyspieszam (dodaje gazu na ful). Mozliwe ze zapiekły sie któreś pierścienie. Swiece okopcone wszystkie gdy zdejmowałem.
Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu już nie kopci tak samochód na niebiesko jak pare dni temu. Zastanawiam sie nad jednym. Przed wymianą uszczelniaczy jeden z nich po prostu wypadl z prowadnicy i kopcił. Po wymianie tez kopcilo i z dnia na dzien coraz gorzej. Moze pierscienie poprostu ktores sie zapiekly a dzis nie ma już tego kopcenia co wczesniej. Dzien wczesniej wlalem troche oleju do kazdego tloka i moze rozpusclo troche nagar na pierscieniach. Pierscienie byly kiedys wymieniane wiec niemozliwoscia ze tak szybko sie zurzyly. Mysle nad kupieniem jakiegos srodka bo moze rzeczywiscie zapieczone sa pierscionki
Gniazda zaworowe docieralem na paste, plaszczyzne robilem ( koszt 40 zl), Uszczelnaicze juz wiem jak sie zaklada to sam bym zrobil , za wymiane prowadni kolo 100 zl patrzyłem w cennik.
Zmierzyłem cisnienie z proba olejowa i wychodzi ze po wstrzyknieciu odrobine oleju zwieksza sie pomiar. W sumie tez tak poczytalem troche na forach ze jezeli by puszczaly prowadnice czy uszczelniacze to by przewaznie kopcil z rana gdyz olej scieka z gory a tu normalnie jest chmura za mna jak przyspieszam (dodaje gazu na ful). Mozliwe ze zapiekły sie któreś pierścienie. Swiece okopcone wszystkie gdy zdejmowałem.
Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu już nie kopci tak samochód na niebiesko jak pare dni temu. Zastanawiam sie nad jednym. Przed wymianą uszczelniaczy jeden z nich po prostu wypadl z prowadnicy i kopcił. Po wymianie tez kopcilo i z dnia na dzien coraz gorzej. Moze pierscienie poprostu ktores sie zapiekly a dzis nie ma już tego kopcenia co wczesniej. Dzien wczesniej wlalem troche oleju do kazdego tloka i moze rozpusclo troche nagar na pierscieniach. Pierscienie byly kiedys wymieniane wiec niemozliwoscia ze tak szybko sie zurzyly. Mysle nad kupieniem jakiegos srodka bo moze rzeczywiscie zapieczone sa pierscionki
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Kolego bez urazy ale jak czytam twoje posty to zastanawiam się nad ....nie ważne.Wiesz może do czego służy taki czerwony wężyk pod wyrazem który często pojawia Ci się jak piszesz posty?
Wracając do tematu to zapewne wszyscy się już pogubili bo raz kopci raz nie,uszczelniacze nowe czy nie,prowadnice nie wiadomo,zrób głowę na igłę,wyciągnij tłoki i obadaj pierścienie i tyle w temacie.
Wracając do tematu to zapewne wszyscy się już pogubili bo raz kopci raz nie,uszczelniacze nowe czy nie,prowadnice nie wiadomo,zrób głowę na igłę,wyciągnij tłoki i obadaj pierścienie i tyle w temacie.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Re: Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Najprostrzy srodek to nafta wlana do cylindrow na noc.tylko potem trza pokrecic silnik bez swiec zeby nafte wydmuchalo, no i dobrze by bylo olej zmienic po tym zabiegu bo rozcienczony bedzie.jesli pierscienie zapieczone to powinno je puscic.opcja tania a z tego co wiem nieraz dzialala na taki problem.generalnie wziales sie od d... Strony za to:najpierw trza bylo probe olejowa zrobic a potem isc w koszta.ziabka89 pisze:Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu już nie kopci tak samochód na niebiesko jak pare dni temu. Zastanawiam sie nad jednym. Przed wymianą uszczelniaczy jeden z nich po prostu wypadl z prowadnicy i kopcił. Po wymianie tez kopcilo i z dnia na dzien coraz gorzej. Moze pierscienie poprostu ktores sie zapiekly a dzis nie ma już tego kopcenia co wczesniej. Dzien wczesniej wlalem troche oleju do kazdego tloka i moze rozpusclo troche nagar na pierscieniach. Pierscienie byly kiedys wymieniane wiec niemozliwoscia ze tak szybko sie zurzyly. Mysle nad kupieniem jakiegos srodka bo moze rzeczywiscie zapieczone sa pierscionki
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
ziabka89 pisze: Wymienione zostały uszczelniacze zaworowe wszystko pozakładałem i kopci gorzej niz wczesniej
Napisz tak po krótce,w jaki sposób to sprawdziłeś?ziabka89 pisze: Luzów nie ma na zaworach.
O mamo...ziabka89 pisze: Mechanik mowil ze prowadnice tez do wymiany są bo luzne zawory sa
W końcu są,czy ich nie ma?
Pewnie już oleju nie maziabka89 pisze:Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu już nie kopci tak samochód na niebiesko jak pare dni temu
Oddaj to auto w całości jakiemuś ogarniętemu mechanikowi,bo tak pół na pół,to narobisz. Znów ci jakieś uszczelniacze pospadają,albo diabli wiedzą co jeszcze...
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Wracając do tematu którego nie dokończyłem. Głowice oddałem do warsztatu wymienili mi wszystkie prowadnice, uszczelniacze zaworowe, frezowanie, planowanie wszystko co mozna było zrobić w głowicy plus jeszcze 4 zawory miałem popękane wiec wymienili. koszt 300 zł wszystko razem. Olej brał przez pierscienie też wymieniłem wszystkie. Kiedyś musiałem go przegrzać i dały znać. Koszt pierścieni 260 zł geotze. Robocizna za wszystko oczywiscie 0 zł bo sam robiłem
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
I za trochę może być to samoziabka89 pisze:Koszt pierścieni 260 zł geotze
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
a dlaczego może być to sam ? geotze to dobre pierscienie. Dopóki bedzie woda w układzie chłodzenia to nic sie dziac nie bedzie.
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
jeśli dół się nie rozpadnieMichał_1977 pisze:I za trochę może być to samo
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
czasem bywa że po taki remoncie dół nie wytrzymuje i pada.Czasami również pierścienie się nie przyjmą i silnik zacznie brać olej jeszcze więcej niż przed remontem.Jak wymieniałeś pierścienie to były jeszcze choinki?jaki olej zalałeś?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości