Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: wojti2001 » wt mar 03, 2015 15:26

Panowie pytanie mam. Jakie kupić oringi do uszczelnienia złączy nagrzewnicy ?? Bo cieknie mi z nich płyn chłodniczy i na przeglądzie kazali to zrobić. Jak będę spuszczał płyn chłodniczy to wymienię już obydwa.

Pozdrawiam


MK IV AJM

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: Michał_1977 » śr mar 04, 2015 08:31

wojti2001 pisze: Jakie kupić oringi do uszczelnienia złączy nagrzewnicy ?? Bo cieknie mi z nich płyn chłodniczy i na przeglądzie kazali to zrobić
A świstak siedzi i zawija.....
W przyszłości słuchaj uważnie co do Ciebie mówią,bo nagrzewnica nie ma żadnych o-ringów :-)
Są natomiast przy chłodnicy 32X4 nr. oryg. N 907 653 01


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: waski1 » śr mar 04, 2015 12:17

Michał_1977 pisze:W przyszłości słuchaj uważnie co do Ciebie mówią,bo nagrzewnica nie ma żadnych o-ringów
Coś się zawiesiłeś Michał.
wojti2001 pisze: Jakie kupić oringi do uszczelnienia złączy nagrzewnicy
Najlepiej to wymontuj ze złączki oring i kup w/g tego co był.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: Michał_1977 » czw mar 05, 2015 08:17

waski1 pisze:Coś się zawiesiłeś
Przecież do nagrzewnicy idą węże i obejmy sprężynujące :bajer: Kurdę aż popatrzę za chwilę...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: waski1 » czw mar 05, 2015 10:00

Michał_1977 pisze:Przecież do nagrzewnicy idą węże i obejmy sprężynujące Kurdę aż popatrzę za chwilę...
W mk4 szybkozłączki.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: Michał_1977 » czw mar 05, 2015 11:50

:bajer:
Obrazek
:hmm:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: waski1 » czw mar 05, 2015 14:28

To jest wymiennik a nie układ chłodzenia.
Wbij w etce golf 2000 rok grupa 1 rysunek 121-46
Pozycja 29 i 30

Czyli np. 1J0 122 073A drugi zaś przewód to np. 1J0 122157EH
Kumasz teraz?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: Michał_1977 » pt mar 06, 2015 17:38

Dobra,zwracam honor,są szybkozłączki,ale takl wciśnięte pod podszybie,że trudno je zauważyć,a 5cm od nich,na tych samych wężach są opaski sprężyste :jezor:
waski1 pisze:To jest wymiennik a nie układ chłodzenia.
Nooo,wymiennik ciepła,czyli nagrzewnica,jak najbardziej należy do układu chłodzenia :bajer:
Reszta się zgadza.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy

Post autor: waski1 » pt mar 06, 2015 18:29

Teraz wszystko się zgadza. :pub:
Na etkę trzeba uważać rysunki nie oddają czasami rzeczywistości są one poglądowe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości