Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
Panowie pytanie mam. Jakie kupić oringi do uszczelnienia złączy nagrzewnicy ?? Bo cieknie mi z nich płyn chłodniczy i na przeglądzie kazali to zrobić. Jak będę spuszczał płyn chłodniczy to wymienię już obydwa.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
MK IV AJM
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
A świstak siedzi i zawija.....wojti2001 pisze: Jakie kupić oringi do uszczelnienia złączy nagrzewnicy ?? Bo cieknie mi z nich płyn chłodniczy i na przeglądzie kazali to zrobić
W przyszłości słuchaj uważnie co do Ciebie mówią,bo nagrzewnica nie ma żadnych o-ringów
Są natomiast przy chłodnicy 32X4 nr. oryg. N 907 653 01
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
Coś się zawiesiłeś Michał.Michał_1977 pisze:W przyszłości słuchaj uważnie co do Ciebie mówią,bo nagrzewnica nie ma żadnych o-ringów
Najlepiej to wymontuj ze złączki oring i kup w/g tego co był.wojti2001 pisze: Jakie kupić oringi do uszczelnienia złączy nagrzewnicy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
Przecież do nagrzewnicy idą węże i obejmy sprężynujące Kurdę aż popatrzę za chwilę...waski1 pisze:Coś się zawiesiłeś
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
W mk4 szybkozłączki.Michał_1977 pisze:Przecież do nagrzewnicy idą węże i obejmy sprężynujące Kurdę aż popatrzę za chwilę...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
To jest wymiennik a nie układ chłodzenia.
Wbij w etce golf 2000 rok grupa 1 rysunek 121-46
Pozycja 29 i 30
Czyli np. 1J0 122 073A drugi zaś przewód to np. 1J0 122157EH
Kumasz teraz?
Wbij w etce golf 2000 rok grupa 1 rysunek 121-46
Pozycja 29 i 30
Czyli np. 1J0 122 073A drugi zaś przewód to np. 1J0 122157EH
Kumasz teraz?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
Dobra,zwracam honor,są szybkozłączki,ale takl wciśnięte pod podszybie,że trudno je zauważyć,a 5cm od nich,na tych samych wężach są opaski sprężyste
Reszta się zgadza.
Nooo,wymiennik ciepła,czyli nagrzewnica,jak najbardziej należy do układu chłodzeniawaski1 pisze:To jest wymiennik a nie układ chłodzenia.
Reszta się zgadza.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Oringi uszczelniające podłączenie nagrzewnicy
Teraz wszystko się zgadza.
Na etkę trzeba uważać rysunki nie oddają czasami rzeczywistości są one poglądowe.
Na etkę trzeba uważać rysunki nie oddają czasami rzeczywistości są one poglądowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości