Zerwany pasek wieloklinowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zerwany pasek wieloklinowy
Witam. Podczas jazdy zerwał mi się pasek wieloklinowy (mk4 1.4 bez klimy) po paru sek. samochód zgasł. Pasek się rozwarstwił, jeden z jego części obkręcił się wokół dużego koła pasowego (pomiędzy kołem a osłoną rozrządu). Udało mi się go wydłubać, ale teraz silnik nie chce odpalić, rozrusznik kręci... Co może być przyczyną? Nowego paska jeszcze nie kupiłem, ale bez niego chyba powinien odpalić ?
Zerwany pasek wieloklinowy
Poczytaj .... viewtopic.php?f=141&t=462477" onclick="window.open(this.href);return false; i napisz jakie masz OZNACZENIE silnika ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Zerwany pasek wieloklinowy
Skoro okręcił się to również dobrze mógł podejść pod pasek rozrządu i w najlepszym przypadku tylko pasek przeskoczył. W najgorszym pogięły się zawory. Zdejmij obudowę rozrządu i sprawdź czy wszystko jest na swoim miejscu.
Zerwany pasek wieloklinowy
Silnik ma oznaczenie BCA, po ściągnięciu górnej osłony paska rozrządu, mogę tylko stwierdzić, że pasek od jest napięty
Zerwany pasek wieloklinowy
Sprawdź ustawienie na znaki na kole pasowym. Czujnika tam żadnego nie masz co mógłby się uszkodzić.
Zerwany pasek wieloklinowy
Tak jak marcin7x5 napisał pasek podszedł pod pasek rozrządu i... głowica z zaworami do regeneracji. Przyczyną zerwania paska wieloklinowego było rozerwanie koła (plastikowego) w docisku paska - podobno taki efekt zdarza się dość często i to bez żadnego "uprzedzenia" tzn. bez jakiegoś świszczenia, zgrzytania, także po zakupie samochodu polecam wymianę tego docisku...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 9 gości