Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gruszon18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 11, 2013 14:46
Lokalizacja: Świdnik

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: gruszon18 » pt gru 19, 2014 19:04

Tak jak w temacie. Wymieniałem silnik w golfie 3 1.8 aam . Wszystko złozone do kupy, ale nie moge teraz założyć linki od sprzęgła bo to ramie się nie chce ruszyć. Uświadomi mnie ktoś co poszło nie tak ?



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: waski1 » pt gru 19, 2014 19:51

Linka z samoregulatorem?



Awatar użytkownika
gruszon18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 11, 2013 14:46
Lokalizacja: Świdnik

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: gruszon18 » pt gru 19, 2014 20:01

Tak. Ale problem jak już napisałem nie tkwi w lince. Nie wiem, może ten wodzik jakoś się coś "potegował " Nie mam pomysłu, a pomyślałem zaczerpnę rady zanim znów to rozbebeszę.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: waski1 » pt gru 19, 2014 20:27

Jeżeli samoregulator się składa działa poprawnie a ty nie jesteś w stanie założyć linki to możliwe że coś dowaliłeś przy składaniu.Łapę sprzęgła ruszyć ręką to też jest wyczyn no chyba że jesteś Pudzian.



Awatar użytkownika
gruszon18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 11, 2013 14:46
Lokalizacja: Świdnik

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: gruszon18 » pt gru 19, 2014 20:29

No tak, ale mimo wszysstko powinienem móc założyć chociaż linkę tak



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silni

Post autor: waski1 » pt gru 19, 2014 20:42

gruszon18 pisze:No tak, ale mimo wszysstko powinienem móc założyć chociaż linkę tak
Owszem linka powinna dać się założyć.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: Michał_1977 » pt gru 19, 2014 22:21

waski1 pisze:Owszem linka powinna dać się założyć.
Pod warunkiem,że autor przed zdjęciem linki ścisnął samoregulację i zapiął zabezpieczenie,aby się nie rozsunęła.
Jeśli tego nie zrobił,to teraz trzeba będzie trochę pomęczyć ten samoregulator,żeby się ścisnął i wtedy da się założyć nie ruszając dźwignią przy skrzyni.
gruszon18 pisze:problem jak już napisałem nie tkwi w lince
Albo mi już na oczy siadło,albo tylko Ci się tak wydaje,że pisałeś :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: waski1 » pt gru 19, 2014 22:29

Michał_1977 pisze:Albo mi już na oczy siadło
Spoko nie siadło.



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: arka10 » sob gru 20, 2014 01:08

Nawet jeśli samoregulacji nie zabezpieczył to też nie ma problemu. Robi się to bardzo prosto ale w dwie osoby.
Jeden siedzi w aucie i naciska na pedał sprzęgła a drugi trzyma jedną ręką linkę a drugą pancerz. Następnie ten w samochodzie popuszcza wolno pedał a drugi trzymając pancerz wyciąga z niego linkę. Można to też sam zrobić ale czasami linka wyczepia się z pedału sprzęgła.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: Michał_1977 » sob gru 20, 2014 08:33

arka10 pisze:też nie ma problemu. Robi się to bardzo prosto ale w dwie osoby.
Jeden siedzi w aucie i naciska na pedał sprzęgła a drugi trzyma jedną ręką linkę a drugą pancerz. Następnie ten w samochodzie popuszcza wolno pedał a drugi trzymając pancerz wyciąga z niego linkę.
Zgoda,ale pod warunkiem,że samoregulator nie jest w stanie prawie agonalnym,bo miałem przypdaek,że we dwóch walczyliśmy z nim 1,5h. Srut,czy śruty zacinały się w nim i ni hu hu,nie chciał się ścisnąć,ale w końcu zaskoczył :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
gruszon18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 11, 2013 14:46
Lokalizacja: Świdnik

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: gruszon18 » sob gru 20, 2014 20:25

No i dałem radę jednak, wrzuciłem wsteczny a potem normalny bieg i dało rade.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z założeniem linki od sprzęgła po wymianie silnika.

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 21, 2014 08:02

gruszon18 pisze:dałem radę jednak, wrzuciłem wsteczny a potem normalny bieg i dało rade.
Bądź bardziej wylewny,bo nie wiem jak mam to rozumieć...
Biegami linkę założyłeś? :goof:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości