Tylne koło golf 4 kombi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tylne koło golf 4 kombi
Witam, ostatnio jechałem trase golf 4 tdi 1.9 90km kombi z holandii do Polski i jakos w polowie drogi gdy stanalem na stacji uslyszalem dziwny szuk/huk/tarcie z tylnego prawego kola przypomne ze noc wczesniej auto stalo na hamulcu recznym i byl przymrozek, czy mozliwe ze zblokowal sie klocek i nie chce puscic? szum jest slyszalny tylko przy malych predkosciach jak sie rusza. Najintensywniejszy jest gdy auto po mału sie toczy potem stopniowo zanika a przy ok. 40-50km/h w ogole ucicha i nic nie szumi. Sciagnac kolo i popukac mlotkiem, czy to moze byc lozysko? przypomne ze po mimo ponad 600km nic sie nie polepszylo.
Tylne koło golf 4 kombi
suchy332, jeśli koło się nie grzeje to nie klocek , możliwe że łożysko , sprawdż czy koło ma luzy , lub osłona tarczy obciera
Tylne koło golf 4 kombi
Łożysko raczej nie bo przy prędkościach powyżej 50 km/h na pewno byłoby słychać charakterystyczne "huczenie". Jeżeli to się stało tak nagle to może być coś od hamulca.
Kupię mate do fotela podgrzewanego VW Bora 99r.
Tylne koło golf 4 kombi
Standard w MK IV i podobnych z tamtych lat z grupy VAG to zaciski z wadą fabryczną ...
Tu masz poradę ... swoją drogą - ostatnio robiłem u siebie i wreszcie klocki zaczęły pracować jak powinny
viewtopic.php?t=341477" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu masz poradę ... swoją drogą - ostatnio robiłem u siebie i wreszcie klocki zaczęły pracować jak powinny
viewtopic.php?t=341477" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Tylne koło golf 4 kombi
Ok, dziekuje bardzo za pomoc, a czy wiesz czy musze to robic od razu czy moge chwile z tym pojezdzic? Pozdrawiam
Tylne koło golf 4 kombi
Jak chcesz by tył odżył --- zrób
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Tylne koło golf 4 kombi
aa jeszcze jedno pytanko, w jakich granicach oscyluje wymiana klocków wraz z tarczami na przód oraz na tył? posiada on abs oraz esp
Edit: a co jest powodem bicia kierownicy przy hamowaniu z duzych predkosci nawet przy lekkim nacisnieciu pedalu? przednie tarcze, czy klocki? Czy esp i abs ma cos wspolnego przy majstrowaniu czy wystarczy ze odlacze akumulator?
Pozdrawiam
Edit: a co jest powodem bicia kierownicy przy hamowaniu z duzych predkosci nawet przy lekkim nacisnieciu pedalu? przednie tarcze, czy klocki? Czy esp i abs ma cos wspolnego przy majstrowaniu czy wystarczy ze odlacze akumulator?
Pozdrawiam
Tylne koło golf 4 kombi
Nie ma nic wspólnego ...
tarcze i kloce znajdziesz na Alledrogo --- od wyboru do koloru ,,,, ale unikaj tanich ...
szukaj czegoś z ATE .. i podobnych cenowo
ceny - wymiany -- to już wszystko zależy od warsztatów ... Generalnie od 100 za oś
tarcze i kloce znajdziesz na Alledrogo --- od wyboru do koloru ,,,, ale unikaj tanich ...
szukaj czegoś z ATE .. i podobnych cenowo
ceny - wymiany -- to już wszystko zależy od warsztatów ... Generalnie od 100 za oś
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Tylne koło golf 4 kombi
Zwichrowane tarcze, luzy na układzie kierowniczym i w zawieszeniu zazwyczaj przednim. Jak będziesz jechał teraz i będzie szumiało delikatnie zaciągaj wtedy ręczny. Będziesz wiedział czy to od hamulców przynajmniej. (będzie głośniej lub ciszej, jak bez zmian to pewnie co innego).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości