Wąż wspomagania cieknie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wąż wspomagania cieknie
Zauważyłem na łączeniu przewodu wspomagania że mocno zaczęło tam się pocić. Chętnie wymieniłbym ten wąż, ale jak usłyszałem cenę w aso to nogi mi się ugięły. Ok 700zł, tyle bym musiał zapłacić. W zamienniku nic raczej nie znajdę :/
Nr węża to: 1J0422893FK
Czy można coś z tym zrobić, np. zregenerować?
Na fotce zaznaczyłem miejsce pocenia:
Nr węża to: 1J0422893FK
Czy można coś z tym zrobić, np. zregenerować?
Na fotce zaznaczyłem miejsce pocenia:
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Wąż wspomagania cieknie
oczywiscie ze mozna zregenerowac, zawieź do http://dprs.pl/ powini ogarnać
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Wąż wspomagania cieknie
znajdź firmę która zajmuje się zakówaniem rozetną koralik z jednej ,z drugiej założą nowe i nowy przewód, ja zrobiłem w polo inaczej bo końce same metalowe zostały a na całej długości wąż ja zapłaciłem rok temu 40plnów
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Wąż wspomagania cieknie
wron
to nie jest do końca tak jak piszą,
Przerabiałem ten temat w mk4 TDI które miałem wcześniej. Tak jak piszą koledzy pojechałem do firmy porozcinali i pozakuwali mi nowe przewody, piękne końcówki nowe mówie będzie mocny, złożyłem wszystko do kupy zalałem nowy płyn, odpowietrzyłem na podniesionych przednich kołach i pojechałem od teścia do domu jakieś 40km, jak dojechałem pod dom to pompa masakrycznie wyła a płyn był tak gorący że parował, myślałem że jest tam jakiś ogranicznik przepływu w tej tulei co jest końcówka pompy dlatego odpuściłem sobie i kupiłem jakąś używkę, pompa przestała wyć wszystko wróciło do normy, temat odpuściłem aż do niedawna.
Temat powtarzałem teraz przy okazji swapa z 1.6 16V na 1.8T przewody są inne pod te silniki, kupiłem używkę i to samo zaczęło, sie pocić więc od razu pojechałem do firmy która zakuwa przewody i chłop mówi że nie da się ich zakuć na nowo bo końcówki są jednorazowe w tych nowszych modelach, a poza tym żebym sobie rozciął jakiś stary przewód od wspomagania i zobaczył jaki jest w środku a sam zaproponował mi że mi poprawi zakucia i tak też zrobiłem, pozakuwał mi lepiej te stare zaciski przy przejściach z węża gumowego na stal, poskładałem wszystko i nic się nie poci, nowy płyn wszystko pracuje jak należy,
Ale do sedna: rozciałem stary przewód od wspomagania ten który przetarł mi się o wentylator klimy i w środku w tym wężu gumowo-płóciennym leci sobie taki plastikowy wąż o średnicy w środku ok 6mm dzięki czemu przepływ pompy jest zmniejszony niż przewodem ok 19mm dlatego kolego wron nie polecam Ci takich zabiegów bo to wyrzucenie kasy w błoto, no chyba że ktoś kto to będzie robił pomierzy przewody w środku w co wątpie i da takiej samej średnicy jak ori, inaczej jak dobrze pójdzie to najpierw walnie Ci pompa a później maglownica, koszt niemały, więc proponuję albo poprawić zakucia w ori wężu albo kupić jakąś używkę tylko sprawdzoną,
tyle w temacie
PozdraVWiam
to nie jest do końca tak jak piszą,
Przerabiałem ten temat w mk4 TDI które miałem wcześniej. Tak jak piszą koledzy pojechałem do firmy porozcinali i pozakuwali mi nowe przewody, piękne końcówki nowe mówie będzie mocny, złożyłem wszystko do kupy zalałem nowy płyn, odpowietrzyłem na podniesionych przednich kołach i pojechałem od teścia do domu jakieś 40km, jak dojechałem pod dom to pompa masakrycznie wyła a płyn był tak gorący że parował, myślałem że jest tam jakiś ogranicznik przepływu w tej tulei co jest końcówka pompy dlatego odpuściłem sobie i kupiłem jakąś używkę, pompa przestała wyć wszystko wróciło do normy, temat odpuściłem aż do niedawna.
Temat powtarzałem teraz przy okazji swapa z 1.6 16V na 1.8T przewody są inne pod te silniki, kupiłem używkę i to samo zaczęło, sie pocić więc od razu pojechałem do firmy która zakuwa przewody i chłop mówi że nie da się ich zakuć na nowo bo końcówki są jednorazowe w tych nowszych modelach, a poza tym żebym sobie rozciął jakiś stary przewód od wspomagania i zobaczył jaki jest w środku a sam zaproponował mi że mi poprawi zakucia i tak też zrobiłem, pozakuwał mi lepiej te stare zaciski przy przejściach z węża gumowego na stal, poskładałem wszystko i nic się nie poci, nowy płyn wszystko pracuje jak należy,
Ale do sedna: rozciałem stary przewód od wspomagania ten który przetarł mi się o wentylator klimy i w środku w tym wężu gumowo-płóciennym leci sobie taki plastikowy wąż o średnicy w środku ok 6mm dzięki czemu przepływ pompy jest zmniejszony niż przewodem ok 19mm dlatego kolego wron nie polecam Ci takich zabiegów bo to wyrzucenie kasy w błoto, no chyba że ktoś kto to będzie robił pomierzy przewody w środku w co wątpie i da takiej samej średnicy jak ori, inaczej jak dobrze pójdzie to najpierw walnie Ci pompa a później maglownica, koszt niemały, więc proponuję albo poprawić zakucia w ori wężu albo kupić jakąś używkę tylko sprawdzoną,
tyle w temacie
PozdraVWiam
Sebastian
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Wąż wspomagania cieknie
a weź Ty mi powiedz w jaki sposób Ci zacisneli przewód fi19 na rurce 8mm?!!!czyli mam rozumieć że w przypadku wymiany przewodów np. paliwowych rurka bez spęczenia ma 6mm to założył byś wąż który ma w środku 19mm ?,może wąż miał ale na zewnątrz 19mm, co to za firma że nie mogła dopasować oprawki,ja jak zakówałem zakułem cały gumowy do tego pompa w 4 ciśnie z tego co kojaże 120 bar a mnie założyli przewód na 300 i nie bylo żadnego problemu z dobraniem oprawki
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Wąż wspomagania cieknie
no widzisz to ci sie udalo, ja wtopilem 100zł i wąż po przeróbkach nadaje sie do wywalenia, jak zakuwales u siebie to wiesz jak to wyglada wiec co ci bede tlumaczyl, ten wąż 19mm jest wpuszczony w ta metalowa tuleje ktora z drugiej strony jednoczesnie jest zaciśnieta na rurce metalowej fi 8mm z końcówka pod magiel albo pod pompe ewentualnie na tą chłodniczke na skrzyni, nikogo nie chce uczyć po prostu napisalem żeby ktos niepotrzebnie utopil kase, jak bede mial chwile i znajde te węże i pokaże jak to wyglada, moze trafilem na kogos kto nie ma pojecia o tym co robi. pozdro
Sebastian
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Wąż wspomagania cieknie
tak mi też się wydaje że koleś nie miał pojęcia o robocie ,uczył się na twoim przewodzie
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Wąż wspomagania cieknie
No właśnie, żeby nie zakładać nowego tematu mógłbyś opisać dokładnie jak wygląda procedura wymiany płynu? Jak go spuścić, jaki płyn wlać, jak odpowietrzyć?sebastian1901 pisze:zalałem nowy płyn, odpowietrzyłem na podniesionych przednich kołach
Wąż wspomagania cieknie
Jaki płyn wlewacie? Słyszałem że obecnie sprzedawany w aso to syntetyk a oryginalnie zalane było mineralnym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości