Różnice w liczbie obrotów kierownycy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piterAndrychów
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 11, 2014 09:46

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

Post autor: piterAndrychów » ndz paź 12, 2014 22:48

zdjęcia nie mam ale jak znajdę to prześle . mam schemat z Info Techa Golf III . podkreślone 50 N to moment dokręcenia przeciwnakrętki . słaba jakoś ale zawsze coś :bajer:
Obrazek



Awatar użytkownika
bombelek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 14:09
Lokalizacja: KOS/SZY

Re: Różnice w liczbie obrotów kierownycy

Post autor: bombelek » wt paź 14, 2014 11:32

pironet pisze:z ciekawości jutro zrobię jak piszesz na swoim warsztatowym mk2 i zobaczymy co wyjdzie.
I jakie wnioski?? :food:



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

Post autor: pironet » wt paź 14, 2014 19:49

sorki ale nie maiałem czasu ,umarło mi vivaro na kanale p[otem altea,jutro bedzie chwilka to ogarne temat


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
bombelek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 14:09
Lokalizacja: KOS/SZY

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

Post autor: bombelek » wt paź 14, 2014 20:09

Niedobrze jak auta "umierają" na kanale ;) ale spokojnie nic się nie dzieje. :helm:



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

Post autor: pironet » czw paź 16, 2014 19:35

umarlaki odjechały z nowym życiem a co do najważniejszego to
po wykręceniu prawie całkowicie drążka i wkręceniu z drugiej strony kierownica uciekła o troszkę więcej niż pół obrotu co widać na fotce a całkowita zbieżność wyniosła ok +35 i jest to prawie do końca ,końcówka została rozkręcona a potem wkręcona na 3 obroty a druga strona wkręcona prawie na max
nie ma szans na drążkach zrobić pełny obrót,za mało gwintu
Obrazek
Obrazek


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
bombelek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 14:09
Lokalizacja: KOS/SZY

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

Post autor: bombelek » czw paź 16, 2014 21:17

pironet, no widzisz jak to ładnie zobrazowałeś :pub: Tak czy inaczej nie zmienia to faktu, że różnica obrotów wychodzi tylko i wyłącznie z źle ustawionych drążków :bajer: Może w mk2 się nie da dobić do pełnego obrotu, ale wierz mi na słowo, że są takie samochody gdzie jest to możliwe :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości