Problem z pompą

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Daniel2546
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt wrz 09, 2014 15:02

Problem z pompą

Post autor: Daniel2546 » wt wrz 09, 2014 15:11

Witam.
Jestem nowym użytkownikiem tego forum.
Mam problem przy wymianie paska który przechodzi przez pompe wody , wspomagania i klimatyzacji przesunąłem pompe wspomagania lub klimatyzacji ( niestety nie jestem pewny która to) Pompa znajdowała się na takiej prowadnicy , wraz ze śrubą na której znajduje sie zębatka. Pompa sie przemiesciła i wymieniłem pasek tylko niestety mam teraz problem . Mianowicie pompa nie chce wrócić na swoje miejsce i nie mogę napiąć paska.
Moje auto to VW Golf 3 1.8 benzyna z 1996
Z góry dziękuje za pomoc
Daniel 2546

Nie piszemy posta pod postem,tylko edytujemy wcześniejszy.
Michał_1977



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Problem z pompą

Post autor: stefano189 » czw wrz 11, 2014 13:00

coś się musiało zaklinować. Poluzowałeś wszystkie śruby dobrze, 2 na klucz '13' i jedna na klucz '16'


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z pompą

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 11, 2014 14:09

Daniel2546 pisze:Pompa znajdowała się na takiej prowadnicy , wraz ze śrubą na której znajduje sie zębatka
Pompa wspomy.
Daniel2546 pisze:Mianowicie pompa nie chce wrócić na swoje miejsce i nie mogę napiąć paska
Dokręć troszkę śrubę M8 kluczem 13,żeby znajdująca się pod nią zębatka docisnęła się do tej listwy zębatej.Następnie kluczem 22 kręć tą zębatką a poma przesunie się.Jeśli nie pójdzie,to będzie znak,że zębatka jest wyrobiona (wytarte zęby) i będziesz musiał pomóc sobie jakąś beszką.Trzeba sprytnie podważać pompę i jednocześnie kluczem kręcić tą zębatkę. Po naprężeniu paska dokręcić na siłę śrubę M8 kluczem 13.Pozostałe które odkręciłeś wcześniej też dokręcasz i po zawodach.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Daniel2546
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt wrz 09, 2014 15:02

Problem z pompą

Post autor: Daniel2546 » czw wrz 11, 2014 23:40

Pompa juz na swoim miejscu :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości