Witam wszystkich, przepraszam jak temat się powtarza,ale muszę jako blondynka wszystko od początku napisać....
otóż, pojechałam na weekend w dłuższą trasę i przy powrocie zauważyłam,że kierownica cięzko zaczęła chodzić, OK. wspomaganie się rypło, otwieram maskę a tam wszystko zalane (stwierdzilam,że olejem do wspomagania).Jako,że miałam do domu jeszcze 140km poleciałam na stację i miły pan mi doradził,żebym wzieła olej do automatycznych przekładni samochodowych (Lotos ATF II D) i go wlała i probowala dojechać.Tak zrobiłam.Dojechałam bez problemow,zaparkowałam i chwilę pozniej znow musialam wyjechac na chwilę i znów to samo,co wcześniej, dolalam oleju, który od razu wypłynął... zostawiłam to cholerstwo w spokoju wieczorem przyszedl znajomy, zajrzal pod maske i powiedzial ze pompa wspomagania sie zrypała (cos tam sie urwalo, czy ułamało??) OK. zasiegnelam porady na odleglosc u znajomego, powiedzial ze wystarczy same wezyki wymienic, bo przy zepsutej pompie nie zalewa się cały silnik olejem, no ale na odleglosc co on może mi powiedziec... OK. teraz szukamy pompy - jeden mowi ze mam szukać po jakichs numerach 6K0422154X numer czesci zamiennej, drugi mowi ze wystarczy wpisać golf 4 cabrio 1.6 SR (wtedy znalazlam cos takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=44 ... d00be2ff62" onclick="window.open(this.href);return false;) no i pisze temu pierwszemu czy on sie z tym zgadza a on mowi,że ja mam silnik od golfa3 jakies numery silnika czy cos takiego AKS i weź tu czlowieku bądz mądry, bo rownie dobrze mogą do mnie mowić po japońsku czy ktoś może mi pomóc???? który z nich ma racje?
mam Golfa4 Cabrio , 1999r , silnik 1.6
ps.Musisz wybrac prefiks piszac nowa wiadomosc: nie wiem o co chodzi
Wspomaganie układu kierowniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- blond_venus
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr sie 13, 2014 23:42
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wspomaganie układu kierowniczego
Prefiks to to jest to w kwadratowym nawiasie obok tytułu wiadomości.W Twoim przypadku powinnaś tak zaznaczyć MK4,nie all VW,inny.Zaraz edytuję Twojego posta.blond_venus pisze:ps.Musisz wybrac prefiks piszac nowa wiadomosc: nie wiem o co chodzi
A my nie wróżkiblond_venus pisze:który z nich ma racje?
Fakt faktem silniki Golfie Cabrio z 99r były takie:
Najlepiej wjechać na kanał lub podnośnik i odczytać numery z pompy,a później na ich podstawie kupić drugą.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Wspomaganie układu kierowniczego
To jest silnik 1.6AKL,SR to jest oznaczenie kolektora ssącego w nim zastosowanego,pompy;
http://allegro.pl/pompa-wspomagania-vw- ... 63041.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale najlepiej odczytać numer pompy starej bo czasem króciec zasilający może nie pasować.
http://allegro.pl/pompa-wspomagania-vw- ... 63041.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale najlepiej odczytać numer pompy starej bo czasem króciec zasilający może nie pasować.
- blond_venus
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr sie 13, 2014 23:42
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wspomaganie układu kierowniczego
roman58, AKL owszem,były montowane w 99r w mk4 ale w hathbacku a nie w cabrio.roman58 pisze:To jest silnik 1.6AKL
W cabrio były montowane silniki z mk3 tak jak jej ktoś tam mówił,czyli te,które widnieją na screenie ode mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości