Dławienie się zimnego silnika 1.8 Pierburg na podciśnieniu

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kondjovi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt lis 22, 2013 21:22

Dławienie się zimnego silnika 1.8 Pierburg na podciśnieniu

Post autor: kondjovi » czw lip 24, 2014 23:14

Witam! Ogromne spalanie, dławienie się na rozgrzanym silniku i plucie benzyną rozwiązałem lecz teraz mam inny problem. Gdy odpalę rano autko po całej nocy, odpala od strzała, trochę pochodzi równo, wycofuję z garażu i przestaje tak jakby pracować jeden cylinder. Naciskam 2 razy gaz i idę zamknąć bramę bez gaszenia silnika, wracam i wszystko działa jak powinno. Dojeżdżam do końca uliczki, znowu zaczyna go dławić i muszę dodawać dużo gazu żeby mi nie zgasł gdy ruszam ale i tak przerywa. Gdy się rozgrzeje silnik pracuje równo i jadę normalnie. Gdy wychodzę na 15 min do sklepu i wracam to muszę kręcić i kręcić żeby odpalił, a jak odczekam dłużej niż godz. odpala zaś od strzała. Czego może być to wina? Gaźnik nowy, kable zapłonowe nowe, kopułka i palec nowy, świece nowe, filtr powietrza nowy, filtr paliwa (Taki jak na zdjęciu) też nowy, olej i filtr oleju też nowy, gaźnik wyregulowany, zapłon OK, cóż to może być?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dławienie się zimnego silnika 1.8 Pierburg na podciśnieniu

Post autor: Paweł Marek » pt lip 25, 2014 00:18

nie jest wyregulowany albo jest zepsuty, konkretnie zacznij od kontroli siłownika pull-down i sprężyny bimetalowej (obie te rzeczy wpływają na pracę przepustnicy rozruchowej która podejrzewam za szybko się otwiera). Gaźnik nie jest taki trudny, ale jeśli chcesz sam coś działać to poczytaj trochę np tekst "niedomagania Pierburga 2E2.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kondjovi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt lis 22, 2013 21:22

Dławienie się zimnego silnika 1.8 Pierburg na podciśnieniu

Post autor: kondjovi » pt lip 25, 2014 14:46

Sprawdzone i faktycznie rozwalone... we wtorek mi przyślą nowy w ramach gwarancji.. ale martwi mnie też mała ilość paliwa która wpływa do filtra paliwa... może być też że siadła pompka?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dławienie się zimnego silnika 1.8 Pierburg na podciśnieniu

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 27, 2014 00:05

np tak ale jak to oceniasz, przecież na oko nie zobaczysz, jest paliwo w gaźniku to pompa działa. A jeśli chcesz sprawdzić to manometr - ma dać 0.25 bara, albo pionowo zawieszona rurka i na około 3 m ma wybić, a na samym rozruszniku z 1.5 m.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kondjovi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt lis 22, 2013 21:22

Dławienie się zimnego silnika 1.8 Pierburg na podciśnieniu

Post autor: kondjovi » wt lip 29, 2014 20:08

Dobra, gaźnik założony i przestał się dławić, teraz nowy problem ale założę nowy temat :) Dziękuję bardzo :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości