Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach
Tak jak w temacie, od czego jest ten wąż pod maską i co w nim płynie? Znajduje się z przodu silnika za wentylatorami.
PS nie wiedziałem w jakim dziale umieścić
PS nie wiedziałem w jakim dziale umieścić
Ostatnio zmieniony pt maja 16, 2014 10:29 przez Mattpl, łącznie zmieniany 1 raz.
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
ARL od czego jest ten wąż pod maską?
olej do wspomagania kiery
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ARL od czego jest ten wąż pod maską?
To że trzeba zmienić uszczelnienia,po uprzednim spuszczeniu płynu oczywiścieMattpl pisze:Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?
Przerzucę do mechaniki,bo z silnikiem diesla i jego problemami,to nie ma nic wspólnego...
ARL od czego jest ten wąż pod maską?
Tylko to dość dziwne żeby nagle poszło kilka uszczelnień.
Wyczyszczę z zewnątrz i zobacze, czy znów się spoci.
Dzięki za przerzucenie do odpowiedniego działu. Póki nie wiedziałem co to nie mogłem wybrać odpowiedniego
Edytuję prefiks i tytuł na odpowiedni
Wyczyszczę z zewnątrz i zobacze, czy znów się spoci.
Dzięki za przerzucenie do odpowiedniego działu. Póki nie wiedziałem co to nie mogłem wybrać odpowiedniego
Edytuję prefiks i tytuł na odpowiedni
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach
W takim układzie,trzeba by było wyjąć koszyczek z zaworem ciśnieniowym z pompy i sprawdzić czy nie jest zabrudzonym. Istnieje prawdopodobieństwo,że zaciął się zawór i za wysokie ciśnienie poszło na układ.Mattpl pisze:poszło kilka uszczelnień.
Koszyczek z zaworem znajduje się pod tą śrubą ze zdjęcia i on też jest wkręcany. Podczas wykręcania trzeba uważać,żeby nie wystrzelił (jest tam sprężyna) bo części mogą poginąć.
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Re: ARL od czego jest ten wąż pod maską?
przewody od wspomagania często ciekną lub się pocą na zaciskach w miejscu gdzie jest łączenie wąż gumowy z rurką metalową,a dlaczego cieknie ze starości po prostu zacisk nie trzyma.Czyli tylko wymiana tych przewodów załatwi sprawę innej opcji nie ma.Mattpl pisze:Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach
A no własnie,autor tutaj musi określić dokładnie miejsce wycieku,bo nie wiemy o jaki łączenia chodzi (choć pisał,że chodzi o uszczelnienia),czy tak jak piszesz,czy łączenie przewodu z pompą,maglownicą itd.areczek0000000 pisze:pocą na zaciskach w miejscu gdzie jest łączenie wąż gumowy z rurką metalową
Mattpl, gdyby doszło do tego,że będziesz wyjmował zawór z pompy,to znalazłem zdjęcie poglądowe jak to wygląda w mk2 i mk3,ale w mk4 powinno być podobnie lub tak samo
Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach
Leci dalej. Na 1 zdjęciu widać miejsce, w którym ucieka. To takie bardziej błyszczące na prawo łączenia. Dalej jakby patrzeć po tym wężu na następnym łączeniu też to samo. Muszę podjechać w najbliższym czasie do aso.
Dzięki za pomoc
Dzięki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości