Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mattpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 02:09

Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

Post autor: Mattpl » czw maja 15, 2014 17:00

Tak jak w temacie, od czego jest ten wąż pod maską i co w nim płynie? Znajduje się z przodu silnika za wentylatorami.

PS nie wiedziałem w jakim dziale umieścić

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt maja 16, 2014 10:29 przez Mattpl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
areczek0000000
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12

ARL od czego jest ten wąż pod maską?

Post autor: areczek0000000 » czw maja 15, 2014 18:31

olej do wspomagania kiery


Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/

Mattpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 02:09

ARL od czego jest ten wąż pod maską?

Post autor: Mattpl » pt maja 16, 2014 01:46

Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

ARL od czego jest ten wąż pod maską?

Post autor: Michał_1977 » pt maja 16, 2014 07:51

Mattpl pisze:Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?
To że trzeba zmienić uszczelnienia,po uprzednim spuszczeniu płynu oczywiście :bajer:
Przerzucę do mechaniki,bo z silnikiem diesla i jego problemami,to nie ma nic wspólnego...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Mattpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 02:09

ARL od czego jest ten wąż pod maską?

Post autor: Mattpl » pt maja 16, 2014 10:20

Tylko to dość dziwne żeby nagle poszło kilka uszczelnień.
Wyczyszczę z zewnątrz i zobacze, czy znów się spoci.

Dzięki za przerzucenie do odpowiedniego działu. Póki nie wiedziałem co to nie mogłem wybrać odpowiedniego :D
Edytuję prefiks i tytuł na odpowiedni



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

Post autor: Michał_1977 » pt maja 16, 2014 14:14

Mattpl pisze:poszło kilka uszczelnień.
W takim układzie,trzeba by było wyjąć koszyczek z zaworem ciśnieniowym z pompy i sprawdzić czy nie jest zabrudzonym. Istnieje prawdopodobieństwo,że zaciął się zawór i za wysokie ciśnienie poszło na układ.
Koszyczek z zaworem znajduje się pod tą śrubą ze zdjęcia i on też jest wkręcany. Podczas wykręcania trzeba uważać,żeby nie wystrzelił (jest tam sprężyna) bo części mogą poginąć.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
areczek0000000
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12

Re: ARL od czego jest ten wąż pod maską?

Post autor: areczek0000000 » pt maja 16, 2014 18:26

Mattpl pisze:Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?
przewody od wspomagania często ciekną lub się pocą na zaciskach w miejscu gdzie jest łączenie wąż gumowy z rurką metalową,a dlaczego cieknie ze starości po prostu zacisk nie trzyma.Czyli tylko wymiana tych przewodów załatwi sprawę innej opcji nie ma. :crazy:


Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

Post autor: Michał_1977 » pt maja 16, 2014 18:40

areczek0000000 pisze:pocą na zaciskach w miejscu gdzie jest łączenie wąż gumowy z rurką metalową
A no własnie,autor tutaj musi określić dokładnie miejsce wycieku,bo nie wiemy o jaki łączenia chodzi (choć pisał,że chodzi o uszczelnienia),czy tak jak piszesz,czy łączenie przewodu z pompą,maglownicą itd.
Mattpl, gdyby doszło do tego,że będziesz wyjmował zawór z pompy,to znalazłem zdjęcie poglądowe jak to wygląda w mk2 i mk3,ale w mk4 powinno być podobnie lub tak samo :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Mattpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 02:09

Wąż z olejem do wspomagania poci się na łączeniach

Post autor: Mattpl » ndz maja 18, 2014 20:45

Leci dalej. Na 1 zdjęciu widać miejsce, w którym ucieka. To takie bardziej błyszczące na prawo łączenia. Dalej jakby patrzeć po tym wężu na następnym łączeniu też to samo. Muszę podjechać w najbliższym czasie do aso.
Dzięki za pomoc ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości