witam wszystkich uzytkownikow
Posiadam Bore 1.6 AKL 2000r przebieg 181000kk.Miesiac temu odpalam rano i slysze takie cos>>> " onclick="window.open(this.href);return false; <<< tarcie wystepuje tylko na zimnym silniku najczesciej po nocy po rozgrzaniu jest cisza. Postawilem go do mechanika i wymienili mi walek i kolko mysle sobie ze bedzie spoko ale to sie znowu powtorzylo nadal te tarcie wystepuje moze przydarzylo sie to komus kiedys ??? zapchany kanał olejowy? z gory dziekuje jestem laikiem i chcialem sie poradzic co z tym robic...??? nowa glowica?
Tarcie w okolicy koła rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Michał_1977
- _
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tylko pogratulować...darek04135 pisze:wymienili mi walek i kolko
Przecież ten odgłos dochodzi z napinacza paska lub z alternatora. Śruty się ścigają
Zdejmij obudowę rozrządu i zobacz czy są ślady jakiś otarć. Jak nic nie ma to trzeba zdjąć pasek wielorowy i każde koło sprawdzić które wydaje takie dzwięki, jak to nie pomoże to raczej coś w rozrządzie.
-
- Nowicjusz
Caly rozrzad byl nowyl tez sprawdzany 3-4 razy.... alternator tez byl na wieszchu juz sprawdzany.
Jak narazie wiem tyle ze mam chyba jakis kanal zapchany smarujacy walek poprzedni wlasciciel chyba zapomnial ze sie olej wymienia sporo nagaru jest pod pokrywa. A walek zostal wymoeniony poniewaz kolko mialo bicie i podobny dzwiek wydawało. Teraz po wymianie pojawilo sie to ponownie...
Jak narazie wiem tyle ze mam chyba jakis kanal zapchany smarujacy walek poprzedni wlasciciel chyba zapomnial ze sie olej wymienia sporo nagaru jest pod pokrywa. A walek zostal wymoeniony poniewaz kolko mialo bicie i podobny dzwiek wydawało. Teraz po wymianie pojawilo sie to ponownie...
-
- Nowicjusz