witam mam golfa mk2 1.8 16v z digifanetm 1 ,mam problem poniewaz mialem seria wałki KR i postanowiłem zmienic na ABF zakupiłem je i zamontowałem POPRAWNIE ustawiłem rozrzad i zapłon (przed demontarzem wszystko oznaczyłem i potem zalozyłem z powrotem) odpalam a tu pupa.. silnik chodzi na 2 cylindry dokładnie 1i 4 a 2i 3 nic,no i zaczeła sie zabawa sprawdziłem wtryski omomierzem sa ok i sprawdziłem fizycznie czy podaja paliwo i jest ok ,sprawdziłem swiece 2i3 mokre (po zamianie miejscami z 1i 4 to samo) czyli swiece ok sprawdzilem iskre jest ,sprawdziłem kolejnosc zaplonu 1342 czyli ok,potem pomyslalem ze cos sie przestawilo na wałkach moze i uderzyly o cylindry zeby miec pewnosc zdjałem głowice i rzeczywiscie cos bylo nie tak ale nie było kolizji, zawory wydechowe w 2i3 cylindrze nie domykały sie ,wiec rozebrałem głowice posprawdzałem sprezyny i sa ok wiec dotarłem zawory glowica lekki szlif,nowe gumki i zlozyłem ponownie i dalej pupa zawory wisza wiec winne sa popychacze zakupilem komplet 16 nowych wymieniłem i jest ok wszystko dziala jak trzeba nowa uszczelka i montarz glowicy wedle procedury wszystko ustawiłem odpalam i dalej to samo 2i 3 nie pali....szok no dobra to spowrotem zalozyłem walki z KR odpalam i dalej to samo ????? normalnie padłem tyle pracy wydatkow czasu i nic... podmieniłem komputer nawet i to samo...teraz najlepsze: sam ten silnik ze tak powiem budowałem 2 lata temu od zera robilem zmiane softu i calkowity remont i chodzil jak zegarek do czasu zmiany wałków ....prosze o jakies sugestie bo jak juz zgłupialem i normalnie mam załamke a golfa potrzebuje jak najszybciej bo uzywam go codzienne
ps.jesli cos pominalem prosze pytac tyle nabazgrałem i moglo cos umkanc jak co odpowiem, licze na wasza pomoc
1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn kwie 14, 2014 21:32
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn kwie 14, 2014 21:32
1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry
tak byly zamkniete przed wlozeniem walkow,( nie byly krzywe ,sprezyny cale a popychacze nowe)ja nie mam juz pomysłow paliwo jest ,iskra jest, i pupa... a nie domkniety BYŁ jeden na 3 i jeden na 2 cylindrze ale minimalnie zauwazylem to po zdjeciu głowicy po zrobieniu i złozeniu głowicy kreciłem na sucho i wszystko było ok czyzby znowu???
zalozmy ze znow zdejme głowice i jeden zwor w 2 cylindrze i jeden w 3 nie bedzie sie domykał ZNÓW to czym to bedzie spowodowane???
zalozmy ze znow zdejme głowice i jeden zwor w 2 cylindrze i jeden w 3 nie bedzie sie domykał ZNÓW to czym to bedzie spowodowane???
1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry
Sprawdź ciśnienie na cylindrach .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn kwie 14, 2014 21:32
1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry
dobrze w piatek zmierze cisnienie bo teraz nie mam przyrzadu do pomiaru ale bede mial w piatek ,zmierze i napisze,,ale pytam jeszcze raz zalozmy ze znow nie beda zawory domknięte na 2 i 3 cylindrze i wyjdzie ze na tych cylindrach nie ma spręzania to czym to bedzie spowodowane skoro przed zalozeniem głowicy wszystko działało dobrze na "sucho" nawet mam zdjecia zrobione, zawory sie zamykały jak powinny czy to wina sprezyn zaworowych???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości