Witam
Od pewnego czasu walcze z ubywajacym plynem chlodniczym. Wymienilem popekane weze, oba krocce na silniku...po zrobieniu trasy 300km wszystko bylo ok. Wczoraj patrze a tam 1/4 zbiorniczka....czyli zabawa zaczela sie od poczatku. Gdy samochod postoi cala noc i rano go odpale to po jakis 10-20s pojawia sie dymek o zapachu glikolu (ulatnia sie z okolicy przepustnicy (jakby za silnikiem) niestety ciezko jest namierzyc gdzie dokladnie) po jakis 2 minutach przestaje parowac i wszystko jest ok...do nastepnego dluuuuugiego postoju...plyn czysty, cisnienie trzyma, weze normalne po zlapaniu 90 *C....spotkal sie ktos z Was z takim problemem?
Uciekajacy plyn chlodniczy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Uciekajacy plyn chlodniczy...
albo masz uwalony wąż i zbiera się płyn po czym paruje po nagrzaniu lub uszczelka pod głowicą puszcza na zewnątrz! musisz namierzyć wyciek bo bez tego to ciężko coś stwierdzić
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Uciekajacy plyn chlodniczy...
Ale czy uwalona uszczelka pod glowica mialaby takie objawy ze plyn paruje 10-20s po odpaleniu a po nagrzaniu przestaje?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Uciekajacy plyn chlodniczy...
Ok w takim razie musze wjechac na kanal moze od spodu cos "wypaczam" bo z gory niestety niewiele widac;)...dam znac ci tam wyszlo:).
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Uciekajacy plyn chlodniczy...
w tej okolicy może cieknie z broka czyli zaślepki z tyłu w bloku silnika (wbijasz nową), albo z kolektora dolotowego jeśli jest podgrzewany płynem (nie pamiętam czy jest w tym silniku), ew. mogą tam jeszcze ciec węże nagrzewnicy, a jeśli masz LPG - to okolice połaczeń węży nagrzewnicy z reduktorem . O uszczelce głowicy na razie nie myśl mało prawdopodobne.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości