Swap Chłodnicy Gdzie idzie ten przewód ?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Patrzkoo18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 12:27
Lokalizacja: Brzeg

Swap Chłodnicy Gdzie idzie ten przewód ?

Post autor: Patrzkoo18 » pn gru 09, 2013 14:06

Witam Zamierzam zrobić Swap chłodnicy i mam takie pytanie bo na zdjęciu silnika nie wiedzę Zbiorniczka wyrównawczego to ten przewód z korka chłodnicy jest to przelewowy gdzie on Idzie Mi się wydaje że do odpływu bezpośrednio do rury bez zbiornika wyrównawczego Może się mylę to gdzie on idzie waszym zdaniem ? A i można by było tak zrobić bezpośrednio do rury odpływowej Proszę o pomoc ?Obrazek



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Swap Chłodnicy Gdzie idzie ten przewód ?

Post autor: jeryk10 » pn gru 09, 2013 20:35

Idzie do zbiorniczka wyrównawczego , który widać z prawej strony .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Swap Chłodnicy Gdzie idzie ten przewód ?

Post autor: barto125 » wt gru 10, 2013 19:40

Jak na moje, to tam jest układ bez zbiornika wyrównawczego, dlatego chłodnica z korkiem. A to po prostu przewód odpływowy, gdy za dużo nalejesz, aby nie lało po chłodnicy, tylko uciekało bokiem.



Awatar użytkownika
Patrzkoo18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 12:27
Lokalizacja: Brzeg

Swap Chłodnicy Gdzie idzie ten przewód ?

Post autor: Patrzkoo18 » wt gru 10, 2013 20:49

No mi też się tak wydaje a ile trzeba dolewać zeby nie przegrzać silnika :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap Chłodnicy Gdzie idzie ten przewód ?

Post autor: Michał_1977 » śr gru 11, 2013 20:23

barto125 pisze:Jak na moje, to tam jest układ bez zbiornika wyrównawczego, dlatego chłodnica z korkiem. A to po prostu przewód odpływowy, gdy za dużo nalejesz, aby nie lało po chłodnicy, tylko uciekało bokiem.
Nie,nie,nie.Wężyk idzie do zbiorniczka tak jak napisał jeryk10.Gdy temperatura płynu wzrasta,ciecz wędruje do zbiorniczka,a gdy stygnie i opada,zostaje zassany ponownie do chłodnicy.Najczęściej takie rozwiązanie spotykam w Japończykach.
Oczywiście w zbiorniczku musi być trochę płynu,nawet gdy silnik jest zimny jak :ass: trupa po trzech dniach :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Swap Chłodnicy Gdzie idzie ten przewód ?

Post autor: Paweł Marek » śr gru 11, 2013 23:06

Patrzkoo18, nie bardzo rozumiem o co biega, w golfie przecież ma być zbiorniczek wyrównawczy, chcesz taką chłodnicę z korkiem założyć do golfa II czy o inne auto chodzi?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Patrzkoo18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 12:27
Lokalizacja: Brzeg

Swap Chłodnicy Gdzie idzie ten przewód ?

Post autor: Patrzkoo18 » czw gru 12, 2013 16:37

Tak Paweł chcę ta chłodnicę dać do golfa 2 bo chodzi o to że chcę zrobić clean look komory silnika i nie chcę mieć zbiorniczka wyrównawczego
a ta chłodnica z poloneza będzie się nadawać ? jak nie to jaką najlepiej kupić ? Ja myślę że zrobię tak znajdę jakiś inny mały zbiorniczek i go ukryję gdzieś w nadkolu a płyn będę dolewał i zmieniał po przez korek w chłodnicy i muszę pamiętać żeby zbiorniczek był wyżej niż lustro w chłodnicy Tak Proszę o odpowiedź czy te moje rozwiązanie będzie dobre i nie zaszkodzi to silnikowi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości