Witam odebrałem dzisiaj auto od mechanika po wymianie rozrządu. Niestety już wsiadając do auta zobaczyłem niegasnącą kontrolkę od ESP mało tego w sterowniku silnika zastałem 14 błędów po ich skasowaniu zostaje 6 właściwych - oddając auto w pamięci sterownika silnika nie było żadnego błędu...
Tutaj zamieszczam błędy:
6 Faults Found:
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-00 - -
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
P1117 - 35-00 - -
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 35-00 - -
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S1: Short to Ground
P1115 - 35-00 - -
Nie wiem czy to przypadek czy co jednak tyle błędów na raz ? błąd dwóch sond... jakiejś pompy powietrza, przepływomierza i filtra węglowego ?
Na dodatek jeszcze jest błąd ESP:
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory
Proszę o pomoc...
Problem z nowymi błędami po wymianie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z nowymi błędami po wymianie rozrządu
zanim odpowiem to jedna sprawa - zawsze sie zastanawiam co myslą właściciele samochodów sadząc ze jak podadzą że maja 1,8T to każdy będzie wiedział czy ty np AGU czy też AUM czy AUQ i czy z CAN czy bez. to 3 litery (słowem trzy) a jak ważne żeby sprawdzić po schemacie co odpowiada za wszystkie elementy
a teraz odpowiedź co do błędów sterownika silnika - sprawdź tj wymień bezpiecznik 43
a teraz odpowiedź co do błędów sterownika silnika - sprawdź tj wymień bezpiecznik 43
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z nowymi błędami po wymianie rozrządu
Dziękuję za pomoc oczywiście jak wyżej spalony bezpiecznik 43.
Problem z nowymi błędami po wymianie rozrządu
no problem - a co z ESP - też ten bezpiecznik był sprawcą? tj błedy na sterowniku silnika?Fastener pisze:Dziękuję za pomoc oczywiście jak wyżej spalony bezpiecznik 43.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z nowymi błędami po wymianie rozrządu
Po wymianie bezpiecznika i usunięciu błędów znikły ze sterownika silnika i ze sterownika ESP.
Problem z nowymi błędami po wymianie rozrządu
no to dobrze że nei dłubałeś przy esp tylko zająłeś się sterownikiem silnika. Swoją drogą - zapytaj mechanika gdzie zrobił zwarcie - bo może masz gdzieś przetarty kabelFastener pisze:Po wymianie bezpiecznika i usunięciu błędów znikły ze sterownika silnika i ze sterownika ESP.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości