Nie ustające piski z okolic paska alternatora

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Michał33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr cze 12, 2013 12:24

Nie ustające piski z okolic paska alternatora

Post autor: Michał33 » wt wrz 03, 2013 14:42

GOLF IV 1999R. 1.6 SR. Witam. Przepraszam za założenie nowego tematu ale nie mogłem nic podobnego znaleźć. Otóż miewałem piski podejrzewam że paska przy odpalaniu auta rano.
natomiast dziś pisk jest już regularny przy jeździe przy włączeniu klimy nic nie ulega zmianie. Co to może być konkretnie ? alternator czy też napinacz i czy mogę z tym jeszcze trochę pojeździć bo niestety 500zł< jak powiedział mechanik jest w tym momencie nie do przyjęcia. Pozdrawiam



Eyk88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: czw lip 25, 2013 23:35

Nie ustające piski z okolic paska alternatora

Post autor: Eyk88 » wt wrz 03, 2013 15:04

Zmień samemu.



Michał33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr cze 12, 2013 12:24

Nie ustające piski z okolic paska alternatora

Post autor: Michał33 » wt wrz 03, 2013 15:12

Ale co mam zmienić ?



Eyk88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: czw lip 25, 2013 23:35

Nie ustające piski z okolic paska alternatora

Post autor: Eyk88 » wt wrz 03, 2013 16:01

Jeśli piszczy pasek to pasek i napinacz. Ile km temu był ostatnio zmieniany?



Awatar użytkownika
Adi wwl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pt lis 23, 2012 14:59
Lokalizacja: warszawa

Nie ustające piski z okolic paska alternatora

Post autor: Adi wwl » wt wrz 03, 2013 20:40

sprawdż pasek czy nie popękany, czy kółko alternatora działa poprawnie ( kręci się w jedną stronę)



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8885
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Nie ustające piski z okolic paska alternatora

Post autor: marcin7x5 » czw wrz 05, 2013 11:04

Adi wwl pisze:czy kółko alternatora działa poprawnie ( kręci się w jedną stronę)
Kolega ma silnik benzynowy a tam nie ma sprzęgiełka w kółku alternatora.
Najtańsza rzecz to pasek do wymiany. Jak nie poprawi się to trzeba przyjrzeć się napinaczowi oraz kołom pasowym na wale oraz na alternatorze czy te rowki nacięte nie sa juz zbyt podrobione.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości