1.9 TDI AXR szarpie przy 1800-2200obr na 3 4 5 biegu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 TDI AXR szarpie przy 1800-2200obr na 3 4 5 biegu
Witam, mam VW Golf IV 1.9 TDI 101KM, wymieniłem ostatnio kompletne sprzęgło z dwumasą firmy LUK oraz wcześniej skrzynie biegów( w starej oberwała się piątka). Wszystkie podzespoły zawieszenia sprawdzone nie ma nigdzie luzów, a ponadto na 3 4 i 5 biego auto od 1800 obrotów po gwałtownym dodaniu gazu mam wrażenie jak by przepuszczało sprzęgło (ślizgało) czuć tak jak by zrywał przyczepność i ma lepsze odejście od 130km.
Auto było sprowadzone z niemiec (Kombi), czy na takie zachowanie auta może mieć np wpływ ChipThuning o którym nic mi nie wiadomo, ponieważ nie sprawdzałem auta na hamowni?
Kilku mechaników przejeżdżało się autem i byli zaskoczeni odejściem auta i żaden nie potrafił wytłumaczyć czemu tak jest.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
Auto było sprowadzone z niemiec (Kombi), czy na takie zachowanie auta może mieć np wpływ ChipThuning o którym nic mi nie wiadomo, ponieważ nie sprawdzałem auta na hamowni?
Kilku mechaników przejeżdżało się autem i byli zaskoczeni odejściem auta i żaden nie potrafił wytłumaczyć czemu tak jest.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony czw maja 23, 2013 21:34 przez fokanur68, łącznie zmieniany 1 raz.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
1.9 TDI AXR Mocno rwie do przodu na 3 4 5 biegu
Kolego, to auto dostaje mocy powyżej 1800 obr, czy wchodzi silnik na obroty ale nie ciągnie. Nie bardzo ogarniam co chcesz powiedzieć.
1.9 TDI AXR Mocno rwie do przodu na 3 4 5 biegu
Powyżej 1800 obr dostaje porządnego kopa i mocno rwie do przodu. Jechałem też Passatem B5FL 2002r i Ibiza III 2005r z silnikami 1.9 TDI 101km AXR i w nich nie ma takiego wyrywania do przodu.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
1.9 TDI AXR Mocno rwie do przodu na 3 4 5 biegu
Poszukaj w takim razie w dziale diagnostyka o "logowaniu", co prawda turbo "wstaje" przy określonej prędkości obrotowej, ale być może któryś z elementów sterujących działa nieprawidłowo i zrobienie i interpretacja logów wyjaśni, czy jest dobrze, czy źle. Pytaj w dziale Diesel i w dziale Diagnostyka.
1.9 TDI AXR Mocno rwie do przodu na 3 4 5 biegu
Nie mam kabla VAG więc na razie Logów nie zrobię.
Napiszę jeszcze raz bardziej szczegółowo, auto w przedziale 1800-2200 obrotów na 3 4 i na 5 też (na 2 rwie przyczepność na asfalcie), dostaje bardzo dużą moc (wiem, że w tym przedziale ma max moment obrotowy) ale nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że przy gwałtownym dodaniu gazu w tym przedziale obrotów auto gwałtownie przyspiesza szarpiąc autem.
Czy na takie szarpanie autem podczas gwałtownego przyspieszanie może mieć wpływ np wadliwe fabrycznie kompletne sprzęgło firmy LUK ?
Spotkał się może ktoś z takimi objawami?
Pzdr
Napiszę jeszcze raz bardziej szczegółowo, auto w przedziale 1800-2200 obrotów na 3 4 i na 5 też (na 2 rwie przyczepność na asfalcie), dostaje bardzo dużą moc (wiem, że w tym przedziale ma max moment obrotowy) ale nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że przy gwałtownym dodaniu gazu w tym przedziale obrotów auto gwałtownie przyspiesza szarpiąc autem.
Czy na takie szarpanie autem podczas gwałtownego przyspieszanie może mieć wpływ np wadliwe fabrycznie kompletne sprzęgło firmy LUK ?
Spotkał się może ktoś z takimi objawami?
Pzdr
1.9 TDI AXR szarpie przy 1800-2200obr na 3 4 5 biegu
Jak najbardziej moze byc to dwumasa. Poczytaj na forum jak sprawdza sie sprzeglo czy jest padniete. Kazdy dobry warsztat dysponuje takimi kablami i sprawdza Ci co i jak
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
1.9 TDI AXR szarpie przy 1800-2200obr na 3 4 5 biegu
fokanur68, gdyby Ci sprzeglo slizgalo to bys tego pałera nie czul, nie mial - wraz z dodawaniem gazu rosly by obroty, a predkosc by sie nie zmieniala. Byc moze jest tak jak napisales, ze auto ma zrobiony program i za grubo przywalone momentem z dolu - co nie bedzie zdrowe dla sprzegla, stad tez moze drgania. I tak na marginesie to te 1800obr to troche za malo na pelne butowanie auta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości