Remont generalny

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Malik_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lut 21, 2011 15:22

Remont generalny

Post autor: Malik_88 » pt kwie 26, 2013 12:46

Witam:)
Panowie chciałbym zrobić remont kapitalny:
- silnika
- zawieszenia
- hamulców
Mam golfa 3 z silnikiem z golfa 2 1,6gtd
Ja nie znam sie na tym bo nie mam jakos do tego drygu, dlatego prosze o pomoc ludzi którzy sie znaja:)
Czy mogli byscie mi powiedziec na co zwrócic uwage mechanikowi zeby zrobił?
Auto pomomo swoich lat jest warte tego zeby zainwestowac:)
pozdrawiam i prosze o pomoc:)



Awatar użytkownika
przemal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: wt wrz 18, 2012 18:29
Lokalizacja: NO

Remont generalny

Post autor: przemal » pt kwie 26, 2013 13:41

Jeśli remont kapitalny to robić wszystko :hmm:
W zawieszeniu: tuleje wahaczy i belki, sworznie, drążki kierownicze, łożyska, amortyzatory, sprężyny, odboje,
przy hamulcach: tarcze + klocki, bębny + okładziny + cylinderki, reperaturki zacisków, zestawy naprawcze samoregulatora, nowy płyn hamulcowy,
w silniku wszelakie uszczelki, simmeringi, pierścienie tłokowe, tłoki, cylindry, panewki, uszczelniacze zaworowe, głowica do obróbki, rozrząd itp. itd.
Dnia zabraknie żeby wymienić co jeszcze i worka pieniędzy żeby ogarnąć to wszystko :helm:


Gran Turismo Iniezione

ozzy1979

Kapitalny wszystkiego?

Post autor: ozzy1979 » pt kwie 26, 2013 17:32

Z prawdziwego zdarzenia? Szykuj tak z 7500 zł. :hmm:



Malik_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lut 21, 2011 15:22

Re: Remont generalny

Post autor: Malik_88 » pn kwie 29, 2013 17:13

Oooo i o cos takiego mi własnie chodziło hehe:) zapytam własnie mechanika ile bd to wszystko kosztowało :P i typ jak do niego pozagląda myślę ze sie dokładniej określi z cena hehe ale golFicek bd śmigał jak fix :P po remoncie hehehe
:okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej:



Awatar użytkownika
Crayzol
Forum Master
Forum Master
Posty: 1296
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 20:47
Lokalizacja: Krosno

Remont generalny

Post autor: Crayzol » pn kwie 29, 2013 18:46

Ja przerabiałem kapitalkę wymiana wszystkiego oprócz budy (buda malowana przez poprzedniego właściciela) robiłem wszystko sam (oprócz kapitalki silnika) silnik od golfa III 2.0 16v ABF po kapitalce + parę modów KUPNO+remont 5tys. do tego gwint tysiąc dobre tarcze klocki regeneracja zacisków wspomaganie tuleje swożnie drążki, elementy gumowe, poduszki, nowe przewody hamulcowe + paliwowe, w gruncie rzeczy w golfie II nie ma tego dużo tylko chcąc robić to na naprawdę dobrych częściach musisz przygotować się na spory wydatek koło 10 tys się zakręcisz w zależności w jakich pieniądzach dostaniesz części i czy robisz to sam czy zlecisz komuś innemu. Ale powiem tak gra warta świeczki, lepiej dać 10 tys i mieć pewne auto niż czerupa z zachodu bitego naciąganego i z niewiadomym przebiegiem w którym cały czas coś jest do roboty i nigdy nie wiesz co może Ci się przytrafić.


Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903

MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146

Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW

ABF - Ale Będzie Frajda :D
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Remont generalny

Post autor: souler » śr maja 01, 2013 08:04

jak ma robić to mechanik to za samą robotę powinien krzyknąć 3 tys zl. zresztą i tak coś spieprzy, a ty zostaniesz z problemami. remont silnika najtrudniejsza rzecz, bo każdy mechanik leci w chu.. przy takim remoncie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Remont generalny

Post autor: Paweł Marek » śr maja 01, 2013 11:50

Malik_88, to są ogromne pieniądze. A zdaje się niewiele znasz szczegółów co faktycznie jest do naprawy. Potrzebna jest dokładna diagnostyka żeby cokolwiek oszacować. Co do samego silnika - uważam że pełny remont niema sensu bo będzie 3 razy droższy od sprawnego silnika używanego i jak kolega wyżej pisze: za dużo przy tym jest do spieprzenia. Czyli nawet jeśli masz na to fundusze to golf III nie jest jeszcze klasykiem w który w ten sposób warto inwestować. Może się opłacać tylko mały remont czyli naprawa głowicy oraz wymiana pierścieni.
Reszty też nie da się oszacować bez weryfikacji co jest do wymiany


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
antekswirol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
Lokalizacja: JANTAR
Kontakt:

Remont generalny

Post autor: antekswirol » pt maja 03, 2013 22:48

mnie sam swap ponad 2 tyś wyszedł wtym że kupiłem silnik po remoncie goły słupek tyle co wymieniłem rozrząd pasek klinowy i simering wału od strony skrzyni i uszczelke pod dolotem :) ok 200 zł za to bo częsci po zniżkach ( nie licze roboty)


Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości