Remont generalny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Remont generalny
Witam:)
Panowie chciałbym zrobić remont kapitalny:
- silnika
- zawieszenia
- hamulców
Mam golfa 3 z silnikiem z golfa 2 1,6gtd
Ja nie znam sie na tym bo nie mam jakos do tego drygu, dlatego prosze o pomoc ludzi którzy sie znaja:)
Czy mogli byscie mi powiedziec na co zwrócic uwage mechanikowi zeby zrobił?
Auto pomomo swoich lat jest warte tego zeby zainwestowac:)
pozdrawiam i prosze o pomoc:)
Panowie chciałbym zrobić remont kapitalny:
- silnika
- zawieszenia
- hamulców
Mam golfa 3 z silnikiem z golfa 2 1,6gtd
Ja nie znam sie na tym bo nie mam jakos do tego drygu, dlatego prosze o pomoc ludzi którzy sie znaja:)
Czy mogli byscie mi powiedziec na co zwrócic uwage mechanikowi zeby zrobił?
Auto pomomo swoich lat jest warte tego zeby zainwestowac:)
pozdrawiam i prosze o pomoc:)
Remont generalny
Jeśli remont kapitalny to robić wszystko
W zawieszeniu: tuleje wahaczy i belki, sworznie, drążki kierownicze, łożyska, amortyzatory, sprężyny, odboje,
przy hamulcach: tarcze + klocki, bębny + okładziny + cylinderki, reperaturki zacisków, zestawy naprawcze samoregulatora, nowy płyn hamulcowy,
w silniku wszelakie uszczelki, simmeringi, pierścienie tłokowe, tłoki, cylindry, panewki, uszczelniacze zaworowe, głowica do obróbki, rozrząd itp. itd.
Dnia zabraknie żeby wymienić co jeszcze i worka pieniędzy żeby ogarnąć to wszystko
W zawieszeniu: tuleje wahaczy i belki, sworznie, drążki kierownicze, łożyska, amortyzatory, sprężyny, odboje,
przy hamulcach: tarcze + klocki, bębny + okładziny + cylinderki, reperaturki zacisków, zestawy naprawcze samoregulatora, nowy płyn hamulcowy,
w silniku wszelakie uszczelki, simmeringi, pierścienie tłokowe, tłoki, cylindry, panewki, uszczelniacze zaworowe, głowica do obróbki, rozrząd itp. itd.
Dnia zabraknie żeby wymienić co jeszcze i worka pieniędzy żeby ogarnąć to wszystko
Gran Turismo Iniezione
Re: Remont generalny
Oooo i o cos takiego mi własnie chodziło hehe:) zapytam własnie mechanika ile bd to wszystko kosztowało i typ jak do niego pozagląda myślę ze sie dokładniej określi z cena hehe ale golFicek bd śmigał jak fix po remoncie hehehe
Remont generalny
Ja przerabiałem kapitalkę wymiana wszystkiego oprócz budy (buda malowana przez poprzedniego właściciela) robiłem wszystko sam (oprócz kapitalki silnika) silnik od golfa III 2.0 16v ABF po kapitalce + parę modów KUPNO+remont 5tys. do tego gwint tysiąc dobre tarcze klocki regeneracja zacisków wspomaganie tuleje swożnie drążki, elementy gumowe, poduszki, nowe przewody hamulcowe + paliwowe, w gruncie rzeczy w golfie II nie ma tego dużo tylko chcąc robić to na naprawdę dobrych częściach musisz przygotować się na spory wydatek koło 10 tys się zakręcisz w zależności w jakich pieniądzach dostaniesz części i czy robisz to sam czy zlecisz komuś innemu. Ale powiem tak gra warta świeczki, lepiej dać 10 tys i mieć pewne auto niż czerupa z zachodu bitego naciąganego i z niewiadomym przebiegiem w którym cały czas coś jest do roboty i nigdy nie wiesz co może Ci się przytrafić.
Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Remont generalny
jak ma robić to mechanik to za samą robotę powinien krzyknąć 3 tys zl. zresztą i tak coś spieprzy, a ty zostaniesz z problemami. remont silnika najtrudniejsza rzecz, bo każdy mechanik leci w chu.. przy takim remoncie.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Remont generalny
Malik_88, to są ogromne pieniądze. A zdaje się niewiele znasz szczegółów co faktycznie jest do naprawy. Potrzebna jest dokładna diagnostyka żeby cokolwiek oszacować. Co do samego silnika - uważam że pełny remont niema sensu bo będzie 3 razy droższy od sprawnego silnika używanego i jak kolega wyżej pisze: za dużo przy tym jest do spieprzenia. Czyli nawet jeśli masz na to fundusze to golf III nie jest jeszcze klasykiem w który w ten sposób warto inwestować. Może się opłacać tylko mały remont czyli naprawa głowicy oraz wymiana pierścieni.
Reszty też nie da się oszacować bez weryfikacji co jest do wymiany
Reszty też nie da się oszacować bez weryfikacji co jest do wymiany
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
Remont generalny
mnie sam swap ponad 2 tyś wyszedł wtym że kupiłem silnik po remoncie goły słupek tyle co wymieniłem rozrząd pasek klinowy i simering wału od strony skrzyni i uszczelke pod dolotem ok 200 zł za to bo częsci po zniżkach ( nie licze roboty)
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości