Oczywiście! Polecam Ci Filtrona - bardzo dobry. Moje 4 fury na nim latają.Tomek_93 pisze: filtr oleju też powinienem zmienić?
Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?
lepiej zmień jak robić to tip top. Ja jeżdżę na Lotosie półsynetycznym mam prawie 400 tys zrobione i nic się nie dzieje złego. Z tym że kolego - musisz być przygotowany na to że zmiana oleju nie pomoże a wtedy wróć do punktu wyjścia czyli: zmierz ciśnienie oleju.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?
Panowie, na próbę wymieniłem olej, na podwórku no i sprawa wygląda tak, na zimnym silniku trochę słychać szklaneczki, no ale jak złapie temperaturę to cyka jak powinien, kupiłem jakiś platinum mineral ze stacji paliw, po to żeby sprawdzić czy to coś da, no i wygląda na to że pomogło, teraz napiszcie mi jaki najlepiej olej kupić, no i oczywiście filtr
Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?
Sorry, ale nie bardzo kumam, po jaką cholerę wylewasz z silnika pomyje, aby zaraz wlać nastepne pomyje? Przeciez pisałem wyraźnie, że olejom klasy 15WXX mówimy stanowcze NIE. Człowieku, weź kup porządny olej (napisałem wyżej jaki), wymiane poprzedź płukanką do oleju Liqui Moly np. i po sprawie. Minerały możesz lać do duzego kwiata albo poldolota nie do Golfa.Tomek_93 pisze:kupiłem jakiś platinum mineral ze stacji paliw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości