Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Witam
To tak mam Golfa IV 1.9 TDI 1999r i mam z nim mały problem .
Gdy np jade w mieśce 50-60 i zaczynam hamować prędkość spadnie do 0-7km/h to zaczyna strasznie szarpać silnikiem aż się wszystko trzęsie przez jakieś kilka sekund (6-8s).
Dzieje się to głównie na ciepłym silniku.
Wiecie co to może być ??
To tak mam Golfa IV 1.9 TDI 1999r i mam z nim mały problem .
Gdy np jade w mieśce 50-60 i zaczynam hamować prędkość spadnie do 0-7km/h to zaczyna strasznie szarpać silnikiem aż się wszystko trzęsie przez jakieś kilka sekund (6-8s).
Dzieje się to głównie na ciepłym silniku.
Wiecie co to może być ??
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Nikt nic niedoradzi ?
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: czw sty 14, 2010 23:31
- Lokalizacja: Krotoszyn/Wieruszów / Lodz
Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Trzesie jak masz bieg jałowy? Jezeli tak to ja bym postawił na dwumas.
Golf IV 1.9 TDi 90ps + wtryski asv = 116 ps + soft = [b]140 ps 303 Nm. Highline[/b]
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Szarpie śilnikiem podczas hamowania
witam! napisz cos więcej na ten temat, co to za szarpanie samym silnikiem na luzie czy w czasie jazdy czy samo przechodzi?
Re: Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Na zimnym silniku jest wszsytko w porządku.
Problemy zaczynają się dopiero jak silnik jest na grzany. Podczas płynnej jazdy z miasta do miasta wszsytko jest ok silnik pracuje normlanie i nic nieczuć żeby szarpał. Problemy pojawiają się dopiero na niskich obrotak np. gdy hamuje przed światłami i gdy auto już prawie staje to zaczyna nim szarpać jest to bardzo odczuwalne przez jakieś 5-7 sekund i po tym czasie drgania ustają. Podczas ruszania nie odczówam takich drgań więc dzieje się tak tylko przy hamowaniu.
Dodam jescze że jak ostatnio otworzyłem maskę przy uruchominym silniku to zauważyłem że strasznie ten silnikiem szarpie, rzuca(na ciepłym silniku), bo na zimnym pracuje całkiem dobrze).
Dzieje się tak gdy dojeżdzam do świateł na biegu ze wciśniętym sprzęgłem oraz jak jest na luzie.
Problemy zaczynają się dopiero jak silnik jest na grzany. Podczas płynnej jazdy z miasta do miasta wszsytko jest ok silnik pracuje normlanie i nic nieczuć żeby szarpał. Problemy pojawiają się dopiero na niskich obrotak np. gdy hamuje przed światłami i gdy auto już prawie staje to zaczyna nim szarpać jest to bardzo odczuwalne przez jakieś 5-7 sekund i po tym czasie drgania ustają. Podczas ruszania nie odczówam takich drgań więc dzieje się tak tylko przy hamowaniu.
Dodam jescze że jak ostatnio otworzyłem maskę przy uruchominym silniku to zauważyłem że strasznie ten silnikiem szarpie, rzuca(na ciepłym silniku), bo na zimnym pracuje całkiem dobrze).
Dzieje się tak gdy dojeżdzam do świateł na biegu ze wciśniętym sprzęgłem oraz jak jest na luzie.
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Podejrzewam że to może byc pompa wtryskowa albo któryś wtrysk! a jak jest nagrzany 90stopni to gorzej zapala?
Re: Szarpie śilnikiem podczas hamowania
jak jest nagrzany (90 stopni) to odpala odrazu, wogle się nie dusi. Wszystko jest jaknajbardziej ok przy odpalaniu
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Re: Szarpie śilnikiem podczas hamowania
muszkatobiasz
nie niema podpiętego żadnego chipa
a da rade jakoś samemu sprawdzić ten nastawnik pompy wtryskowej ?
nie niema podpiętego żadnego chipa
a da rade jakoś samemu sprawdzić ten nastawnik pompy wtryskowej ?
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Możesz odpiąć impulsator ten w skrzyni biegów i wtedy sie przejechac tylko ze niebedziesz miał pokazywanej pretkosci w liczniku, jak bedzie dobrze to nastawnik! ale niezawsze sprawdza się ta metoda. wtyczka z tyłu skrzyni koło pół osi napedowej od strony silnika.
Re: Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Ok dzisiaj to przetestuje i dam znać co i jak
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Szarpie śilnikiem podczas hamowania
stawiam na nastawinik. Albo ktoś się wpioł rezystorem w pompę zeby miał lepszego kopa. Vagiem sprawdz dawkę 3-5 właściwa. Jak bedzie 1,5 i mniej to właśnie taki bedziesz miał objaw
Szarpie śilnikiem podczas hamowania
Byłem u fachowca wymienił mi koło dwumasowe zapłaciłem z robotą 1500zl i powiem wam że teraz silnik pracuje idalnie wiec to było przyczyną w moim przypadku
VW Golf IV 1.9 TDI 110KM
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kupię TUNEL ŚRODKOWY DWA Elementy w kolorze szarym do Golfa IV.
Wszystkie Propozycję proszę składać na PW lub GG: 8228398.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości