Zapieczona i obrobiona śruba - koła aluminiowe

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
leonnelson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 912
Rejestracja: śr cze 17, 2009 15:00
Lokalizacja: PO
Kontakt:

Zapieczona i obrobiona śruba - koła aluminiowe

Post autor: leonnelson » wt paź 30, 2012 17:38

Tak jak w temacie. Dwie śruby w jednym kole są nie do ruszenia. Po wielu próbach łebki są już obrobione.

Co teraz?

Spawać? Słyszałem że może się to źle skonczyć dla felgi.

Może znacie jakieś ciekawe "myczki"


Byłe 20 Jahre GTI : viewtopic.php?f=88&t=342847&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 TDI : viewtopic.php?f=89&t=472601" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 USA viewtopic.php?f=89&t=483989" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM PODKŁADKI PODNOSZĄCE SILNIK DO MK4/BORY - 722 165 543
SPRZEDAM kabel VCDS + oprogramowanie

Awatar użytkownika
piotrek gti_abf
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
Lokalizacja: okolice Wielunia

Zapieczona i obrobiona śruba - koła aluminiowe

Post autor: piotrek gti_abf » wt paź 30, 2012 17:56

Spaw jest najlepszy :jezor: ale jak już nie chcesz spawać to próbuj to jakoś rozwiercić. Na początek weź przewierć mniejszym wiertłem np. 8 i spróbuj wykręcić to takim specjalnym wykrętakiem do zerwanych śrub (Ty wprawdzie nie masz zerwanej ale możesz spróbować, choć nie wiem czy da to radę), albo moim zdaniem lepszy sposób- weź wywierć otwór w śrubie na głębokość łba śruby wiertłem o takiej średnicy jak jest śruba, wtedy łeb odpadnie i będziesz mógł zdjąć koło, a resztę śruby która zostanie spróbuj tym wykrętakiem albo delikatnie rozwiercić tak żeby nie uszkodzić gwintu w piaście :-)



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zapieczona i obrobiona śruba - koła aluminiowe

Post autor: Shmatan » wt paź 30, 2012 21:30

piotrek gti_abf pisze:delikatnie rozwiercić tak żeby nie uszkodzić gwintu w piaście
nierealne

leonnelson, jak się boisz spawania to nawierć i wykrętak - na przyszłość kup dobry klucz, a gwinty smaruj smarem miedziowym/ceramicznym



Awatar użytkownika
jacco
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:07
Lokalizacja: village
Kontakt:

Zapieczona i obrobiona śruba - koła aluminiowe

Post autor: jacco » wt paź 30, 2012 23:40

szukaj wulkanizatora który ma zestaw nasadek do takich problemów.Nabija młotkiem nasadkę na twoją śrubę a nasadka jest stożkowa i nacinana w środku i po problemie :bajer: Ja płaciłem za usługę 5zł od śruby :bajer:


www.monsterz-tt.de
Obrazek
LIFES TOO SHORT TO DRIVE A SHITTY CARS!!

Awatar użytkownika
tommi9097
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:23
Lokalizacja: Biłgoraj woj. Lubelskie
Kontakt:

Zapieczona i obrobiona śruba - koła aluminiowe

Post autor: tommi9097 » śr paź 31, 2012 04:59

ja to nagrzewalem, i wykrecalem specialistycznym sprzetem tzn przecinak (mesel) i mlotek , no ale byl dobry dostep a nie wiem jaki jest u Ciebie. Rozwiercanie to nie wiem czy dobry, pomysl bo sruby sa z dosc twardego stopu..., ewentualnie Ci spawanie zostanie...


Obrazek
Poszukuje VW Mk1 Caddy...

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Zapieczona i obrobiona śruba - koła aluminiowe

Post autor: Michał_1977 » śr paź 31, 2012 07:53

jacco pisze:zestaw nasadek do takich problemów.Nabija młotkiem nasadkę na twoją śrubę a nasadka jest stożkowa i nacinana w środku
Najlepsze rozwiązanie,tylko,że tego się nie nabija.Kręcąc w lewo samo nachodzi na śrubę i zaciska się.
leonnelson,Czy przed obrobieniem śruby,zdzieliłeś ją młotkiem w łeb? Jeśli nie,to błąd,bo to w 100% skutkuje bezproblemowym odkręceniem śruby.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Zapieczona i obrobiona śruba - koła aluminiowe

Post autor: XV2 » ndz lis 04, 2012 21:04

Shmatan pisze:nierealne
Najprościej napisać jak się nie robiło :rozpacz:

Ja rozwiercałem już kilka razy małe wiertło i do dzieła pracochłonne ale wykonalne


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości