Witajcie chcialbym ustalic jak powinny wygladac poprawne proporcje wartosci sily hamowania miedzy przednimi i tylnymi kolami.
I jaka jest nominalna roznica w efektywnosci miedzy bebnem i tarcza na tyle. I czy zwyzka efektywnosci jest do wykozystania czy trzeba ja redukowac do tego stopnia ze nie ma sensu przerabiac ?
poprawne proporcje wartosci sily hamowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
poprawne proporcje wartosci sily hamowania
Jak dobrze pamiętam w MK2 wychodziło około 2,0 - 2,1 kN na przodzie, 0,9-1,1 kN na tyle.
Co masz na mysli?damusto pisze:czy zwyzka efektywnosci jest do wykozystania czy trzeba ja redukowac do tego stopnia ze nie ma sensu przerabiac ?
poprawne proporcje wartosci sily hamowania
zastanawiam sie czy jesli wymienie tyl na tarcze, zwiekszajac sile hamowania, czy nie zacznie mi blokowac kol i zarzucac tylkiem.
Zakladam ze temat jest do rozegrania ale nie wiem czy gra jest warta swieczki - brakuje mi informacji zeby zdecydowac.
Kupilem nieco walniete, niesprawne, autko wiec nie bardzo mam jak sam sprawdzic jak to teraz jest. No i nie mam doswiadczenia, nie wiem jaka autko ma tolerancje...
Zakladam ze temat jest do rozegrania ale nie wiem czy gra jest warta swieczki - brakuje mi informacji zeby zdecydowac.
Kupilem nieco walniete, niesprawne, autko wiec nie bardzo mam jak sam sprawdzic jak to teraz jest. No i nie mam doswiadczenia, nie wiem jaka autko ma tolerancje...
poprawne proporcje wartosci sily hamowania
Bez korektora siły hamowania będzie blokować. Nie wiem jak tam w mk1 ale w mk2 korektora nie było przy słabszych bębnach z tyłu (180 mm) i słabszych silnikach.
poprawne proporcje wartosci sily hamowania
A czy wiemy dokladnie w ktorych modelach korektor sie pojawil ? moze to(ich parametry) bedzie wskazowka ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości