poprawne proporcje wartosci sily hamowania

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

damusto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 09, 2012 21:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

Post autor: damusto » czw paź 11, 2012 21:12

Witajcie chcialbym ustalic jak powinny wygladac poprawne proporcje wartosci sily hamowania miedzy przednimi i tylnymi kolami.
I jaka jest nominalna roznica w efektywnosci miedzy bebnem i tarcza na tyle. I czy zwyzka efektywnosci jest do wykozystania czy trzeba ja redukowac do tego stopnia ze nie ma sensu przerabiac ?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

Post autor: stonefree » pn paź 15, 2012 10:44

Jak dobrze pamiętam w MK2 wychodziło około 2,0 - 2,1 kN na przodzie, 0,9-1,1 kN na tyle.
damusto pisze:czy zwyzka efektywnosci jest do wykozystania czy trzeba ja redukowac do tego stopnia ze nie ma sensu przerabiac ?
Co masz na mysli?



damusto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 09, 2012 21:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

Post autor: damusto » pn paź 15, 2012 12:16

zastanawiam sie czy jesli wymienie tyl na tarcze, zwiekszajac sile hamowania, czy nie zacznie mi blokowac kol i zarzucac tylkiem.
Zakladam ze temat jest do rozegrania ale nie wiem czy gra jest warta swieczki - brakuje mi informacji zeby zdecydowac.
Kupilem nieco walniete, niesprawne, autko wiec nie bardzo mam jak sam sprawdzic jak to teraz jest. No i nie mam doswiadczenia, nie wiem jaka autko ma tolerancje...



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

Post autor: jhosef » pn paź 15, 2012 13:03

Bez korektora siły hamowania będzie blokować. Nie wiem jak tam w mk1 ale w mk2 korektora nie było przy słabszych bębnach z tyłu (180 mm) i słabszych silnikach.



damusto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 09, 2012 21:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

poprawne proporcje wartosci sily hamowania

Post autor: damusto » pn paź 15, 2012 17:30

A czy wiemy dokladnie w ktorych modelach korektor sie pojawil ? moze to(ich parametry) bedzie wskazowka ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości