Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pawel725791
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Kto mi powie jak wygląda wymiana pompy oleju w silniku 1.8? pompa jest pod misą olejową tak? Jak ją wyjąć?
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Żeby wymienić pąpe oleju należy odkręcić miske olejową następnie masz pompe oleju przykrecana dwoma śrubami ściągasz i zakładasz drugą,przy okazji zmienił bym panewki bo pewnie przez słabe panewki nie trzyma ciśnienia oliwy do silnika vw 1.8 sa niedrogie
- Pawel725791
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Pawel725791, jak pisze waski1, pomiar ciśnienia.
Dwa czy masz podpięty sygnał obrotów do licznika?
Dwa czy masz podpięty sygnał obrotów do licznika?
- Pawel725791
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
O jaki sygnał Ci chodzi jhosef?
Jest nowa sprawa do wyjaśnienia.
Dzisiaj gdy zabierałem sie już za wymiane pompy oleju przejrzałem czujniki....
A więc czytałem gdzieś już że czujniki powinny być zamontowane:
Na górze NIEBIESKI podłączony kablem NIEBIESKO CZARNYM
Na dole BIAŁY podłączony kablem żółtym.
U mnie wyglądało to następująco...
"1" Góra czujnik BIAŁY / 1,8±0,2 BAR / podpięty kablem (u mnie zamiast niebiesko czarnego jest ZIELONO CZARNY i był on podpięty do białego czujnika)
"2" Dół czujnik CZARNY / 0,15 - 0,45 BAR / podpięty kablem Żółtym
Można z tego wywnioskować że jest źle to podłączone. Czarny z białem źle założone. Teraz chciałbym się zapytać bo niby ma być BIAŁY i BRĄZOWY a nie BIAŁY i CZARNY od czego to zależy czy biały czy czarny?
Mam jeszcze dwa inne czujniki
"3" CZARNY 1,2-1,6 BAR
"4" BRĄZOWY 0,15 - 0,45 BAR
I tak, które teraz czujniki pozakładać? Biały mam tylko jeden ale na drugie miejsce moge dać aż 3;D Czy to możliwe że to przez to migała ta kontrolka?
Prosiłbym o odpowiedź bo nie wiem czy pompe w takiej sytuacji zmieniać czy nie:)
Silnik 1.8 90KM Oznaczenie ABS 0133 523
Jest nowa sprawa do wyjaśnienia.
Dzisiaj gdy zabierałem sie już za wymiane pompy oleju przejrzałem czujniki....
A więc czytałem gdzieś już że czujniki powinny być zamontowane:
Na górze NIEBIESKI podłączony kablem NIEBIESKO CZARNYM
Na dole BIAŁY podłączony kablem żółtym.
U mnie wyglądało to następująco...
"1" Góra czujnik BIAŁY / 1,8±0,2 BAR / podpięty kablem (u mnie zamiast niebiesko czarnego jest ZIELONO CZARNY i był on podpięty do białego czujnika)
"2" Dół czujnik CZARNY / 0,15 - 0,45 BAR / podpięty kablem Żółtym
Można z tego wywnioskować że jest źle to podłączone. Czarny z białem źle założone. Teraz chciałbym się zapytać bo niby ma być BIAŁY i BRĄZOWY a nie BIAŁY i CZARNY od czego to zależy czy biały czy czarny?
Mam jeszcze dwa inne czujniki
"3" CZARNY 1,2-1,6 BAR
"4" BRĄZOWY 0,15 - 0,45 BAR
I tak, które teraz czujniki pozakładać? Biały mam tylko jeden ale na drugie miejsce moge dać aż 3;D Czy to możliwe że to przez to migała ta kontrolka?
Prosiłbym o odpowiedź bo nie wiem czy pompe w takiej sytuacji zmieniać czy nie:)
Silnik 1.8 90KM Oznaczenie ABS 0133 523
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Pawel725791, Od jakiego auta jest licznik?
Wymieniałeś silnik z tego co zrozumiałem.
W podpisie masz 1,6D więc zasugerowałem się że z takiego.
Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju potrzebuje sygnały obrotów do prawidłowego funkcjonowania.
W D miałeś sygnał z alternatora, benzyna bierze z cewki. Sygnały się różnią diametralnie.
Wymieniałeś silnik z tego co zrozumiałem.
W podpisie masz 1,6D więc zasugerowałem się że z takiego.
Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju potrzebuje sygnały obrotów do prawidłowego funkcjonowania.
W D miałeś sygnał z alternatora, benzyna bierze z cewki. Sygnały się różnią diametralnie.
- Pawel725791
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
pisze o golfie 3 z silnikiem 1.8 90KM prosze odpowiedzieć na mój post z czujnikami jaki mają być i gdzie
- Pawel725791
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Re: Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Pawel725791 pisze:O jaki sygnał Ci chodzi jhosef?
Jest nowa sprawa do wyjaśnienia.
Dzisiaj gdy zabierałem sie już za wymiane pompy oleju przejrzałem czujniki....
A więc czytałem gdzieś już że czujniki powinny być zamontowane:
Na górze NIEBIESKI podłączony kablem NIEBIESKO CZARNYM
Na dole BIAŁY podłączony kablem żółtym.
U mnie wyglądało to następująco...
"1" Góra czujnik BIAŁY / 1,8±0,2 BAR / podpięty kablem (u mnie zamiast niebiesko czarnego jest ZIELONO CZARNY i był on podpięty do białego czujnika)
"2" Dół czujnik CZARNY / 0,15 - 0,45 BAR / podpięty kablem Żółtym
Można z tego wywnioskować że jest źle to podłączone. Czarny z białem źle założone. Teraz chciałbym się zapytać bo niby ma być BIAŁY i BRĄZOWY a nie BIAŁY i CZARNY od czego to zależy czy biały czy czarny?
Mam jeszcze dwa inne czujniki
"3" CZARNY 1,2-1,6 BAR
"4" BRĄZOWY 0,15 - 0,45 BAR
I tak, które teraz czujniki pozakładać? Biały mam tylko jeden ale na drugie miejsce moge dać aż 3;D Czy to możliwe że to przez to migała ta kontrolka?
Prosiłbym o odpowiedź bo nie wiem czy pompe w takiej sytuacji zmieniać czy nie:)
Silnik 1.8 90KM Oznaczenie ABS 0133 523
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Pawel725791, poszukaj bo było na forum. Kolorów nie pamiętam, ale tam powinny być 1,8 bara dla obr. pow. 2000 tj biały i brązowy. Z teco co kojarzę to one są ona w filtrze więc raczej średnie znaczenie ma który gdzie zgodnie z fizyką.
Brązowy powinien rozłączyć masę po uzyskaniu ciśnienia, biały załączyć masę po uzyskaniu właściwego ciśnienia pow. 2000 obrotów.
Brązowy powinien rozłączyć masę po uzyskaniu ciśnienia, biały załączyć masę po uzyskaniu właściwego ciśnienia pow. 2000 obrotów.
- Pawel725791
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
no tak tylko ze na tych czujnikach sa oznaczenia do ilu barow, wiec to chyba jednk ma jakies znaczenie ktory czujnik gdzie:)
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Nie do końca. Na głowicy miałbyś różnicę ciśnienia i to niewielką. Przy sobie mają tyle samo. To fizyka, ciśnienie cieczy rozkłada się równo po "naczyniu".Pawel725791 pisze:no tak tylko ze na tych czujnikach sa oznaczenia do ilu barow, wiec to chyba jednk ma jakies znaczenie ktory czujnik gdzie:)
Ale zabij a kolorów kabli nie podam, który gdzie.
- Pawel725791
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
Bliżej silnika czujnik biały połączyć z przewodem żółtym dalszy od silnika czujnik brązowy połączyć z przewodem niebieskim z paskiem czarnym mowa o mk3 1.8 ABS 94rok.
mam jeszcze foto czujników z vr6 chcesz to wkleje.
mam jeszcze foto czujników z vr6 chcesz to wkleje.
- Pawel725791
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pt wrz 23, 2011 15:41
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
a wklej kolego:) tak silnik ABS w a czym sie roznk czujnik czarny od brazowego?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości