problem z klimatyzacja

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

problem z klimatyzacja

Post autor: simens » sob wrz 01, 2012 09:40

Witam! byłem ostatnio w zakladzie zajmujacym sie klimatyzacjami samochodowymi, bylem pewny ze nie mam czynnika. Okazalo sie ze jednak czynnik jest prawie full jednak sprezarka wykazywala cisnienie rzedu 2 a powinna ok 10-11. pytanie czy to uszkodzona sprezarka czy inny problem. Slyszalem ze podobno w układzie klimatyzacji jest takze jakis filtr? czy i co ile się go wymienia? Jesli to sprezarka mam pytanie czy nie ma roznicy czy zastosuje taka z mk3?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

problem z klimatyzacja

Post autor: waski1 » sob wrz 01, 2012 09:45

simens pisze: czy i co ile się go wymienia?
To jest tzw. osuszacz wymiana co dwa lata.
Byłeś w serwisie klimy i nie wiedzą co ile się zmienia osuszacz ?



kokolino1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt sie 10, 2012 14:13

problem z klimatyzacja

Post autor: kokolino1 » sob wrz 01, 2012 10:41

A może zawór rozprężny sie rozsypał i nie spręża ciśninienia i dlatego ciśnienie slałe jest. A jak sprawdzali ilość czynnika ? Podpiął maszynę i powiedział czy najpierw wszystko odessał i wtedy powiedział ile było ? Bo tylko odessanie wszystkigo może określić ile było czynnika chłodzącego.



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

problem z klimatyzacja

Post autor: simens » sob wrz 01, 2012 14:06

nie wiem dokladnie jak on to zrobil, maszyne podpinal,

gdzie polecacie pojechac zeby sprawdzic klime(wymienic osuszacz itd) i ewentualnie zregenerowac sprezarke jesli jest uszkodzona, uklad mam caly szczelny bo sprawdzal
jaki jest koszt jesli ktos sie orientuje?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
diegoxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 15, 2009 01:02
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

problem z klimatyzacja

Post autor: diegoxxx » sob wrz 01, 2012 19:14

podjedz do mnie to ci sprawdzę co ci nie gra adres masz na pw i daj znać że jesteś z forum.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

problem z klimatyzacja

Post autor: Johnatan » sob wrz 01, 2012 20:43

w ukłądzie ma być ok 5bar. spręzarka chodzi i daje 2 bary na tłoczeniu ? coś nie tak piszesz. Jezeli układ jest przytkany to w miejscu zatkania tworzy się miejsce rozpręzne gazu i rura tam zamarza. Bardziej prawdopodobne jest ze zawór rozpręzny padł i przepuszcza gaz bez przeszkód lub padła spręzarka a dokładnie płytki zaworowe które lubią pękać, naprawa polega na wyssanie gazu, zdjęcie ze tak powiem głowicy spręzarki i wymiany płytek które sie po prostu wyjmuję i wkłada, jeżeli spręzarka nie bedzie miała porysowanych scianek cylinderkw prezarki powinno chodzi ok, uzupelnić olej i gaz i można śmigać


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Re: problem z klimatyzacja

Post autor: simens » pn wrz 03, 2012 20:37

Johnatan pisze:w ukłądzie ma być ok 5bar. spręzarka chodzi i daje 2 bary na tłoczeniu ? coś nie tak piszesz. Jezeli układ jest przytkany to w miejscu zatkania tworzy się miejsce rozpręzne gazu i rura tam zamarza. Bardziej prawdopodobne jest ze zawór rozpręzny padł i przepuszcza gaz bez przeszkód lub padła spręzarka a dokładnie płytki zaworowe które lubią pękać, naprawa polega na wyssanie gazu, zdjęcie ze tak powiem głowicy spręzarki i wymiany płytek które sie po prostu wyjmuję i wkłada, jeżeli spręzarka nie bedzie miała porysowanych scianek cylinderkw prezarki powinno chodzi ok, uzupelnić olej i gaz i można śmigać

1. gdzie znajduje sie ten zawor rozprezny? na chwile obecna nie mam gazu jest sciagniety i nie mam jak sprawdzic
2. jaki jest koszt wymiany tego zaworu i jaki jest koszt tych plytek?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

problem z klimatyzacja

Post autor: waski1 » pn wrz 03, 2012 21:27

simens pisze:1. gdzie znajduje sie ten zawor rozprezny? na chwile obecna nie mam gazu jest sciagniety i nie mam jak sprawdzic
Stojąc przodem do auta jest on po lewej stronie na ścianie grodziowej są wkręcone do niego dwa przewody aluminiowe klimy i powinien on być w takiej plastikowej osłonie.Wygląda tak
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... Cny+golf+4" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości