Silnik AFT

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hinol13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 08, 2012 19:14

Silnik AFT

Post autor: hinol13 » wt sie 21, 2012 14:05

Witam

Mam silnik AFT (1.6 benzyna), on jako jedyny ocalał z uszkodzonego Seata Toledo z 97 roku, chciałbym się zapytać w zamian jakie jednostki mogę go zamontować?
Domyślam się, że nie będzie problemów z wymianą silnika AFT na AFT ale jeśli się mylę poprawcie mnie.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Silnik AFT

Post autor: Paweł Marek » wt sie 21, 2012 15:11

pewności nie mam ale prawdopodobnie wchodzą w grę pozostałe dwa silniki z mk3 1.6 100 konne czyli AEK, AKS, o ile dobrze rozumiem pytanie bo trochę nie zrozumiałem czy silnik AFT chcesz montowac do innego auta czy zamiast AFT inne silniki do Seata


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

hinol13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 08, 2012 19:14

Silnik AFT

Post autor: hinol13 » wt sie 21, 2012 15:20

silnik AFT do innego auta, kupić auto z zepsutym silnikiem AFT(lub innymi bliźniaczymi jednostkami) za promocyjną cenę i wmontować tam mój działający silnik.

Precyzując pytanie -> Zamiast jakie silniki mogę wrzucić mojego AFT?



Awatar użytkownika
Yomi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 20:31
Lokalizacja: Kołbacz
Kontakt:

Re: Silnik AFT

Post autor: Yomi » ndz lis 11, 2012 18:32

hinol13 pisze:Zamiast jakie silniki mogę wrzucić mojego AFT?
Troche napisane to po murzynsku ;) (joke) ale postaram sie cos podpowiedziec

Jezeli chcesz wsadzisc swoj silnik do innego auta w ktorym wczesniej byl AFT to zwroc uwage czy Ty miales klimatyzacje w swoim aucie i czy w "nowym" aucie jest klimatyzacja. Silnik AFT wystepuje w 2 wersjach - bez i z klima. Oprocz samej klimy roznia sie one montazem alternatora. W wersji bez klimatyzacji naciag paska wielorowkowego regulujesz samym alternatorem i oddzielnie masz napinacz paska, wersja z klima posiada inny wieszak na alternator (tu osadzony jest on na stale natomiast naciag nadaje napinacz wmontowany w wieszak) i na nim jest dodatkowy uchwyt na pompe klimy.
Jezeli wizualnie chcesz zobaczyc o czym mowie to wejdz na ETKA Online i po kolei klikasz na: CarProg2, Model GO, przykladowo Model 1996, pozycja 9 - wyposazenie elektryczne, nr rysunku 903-35. Gorny rysunek to wersja zwykla, dolny to wersja z klimatyzacja. Jezeli bedziesz pchac sie ze zwyklej wersji w klime to wieszaka szukaj uzywki, chyba ze spisz na pieniadzach i stac Cie na wybecalowanie 1658 zl za nowy (na rysunku klamra z numerkiem 4) - taka kwote zaspiewal mi szczecinski dealer VW a pytajac sie w sklepie z czesciami powiedzieli ze na to zamiennikow nie ma. Odnosnie tej wypowiedzi w obu przypadkach alternatory sa innej mocy - bez klimy alternator jest 70 Amper, z klimatyzacja 90 A.


Pamietaj synu, pierszenstwo ma ten, kto ma autocasco...
[url=http://picasaweb.google.pl/lh/viewPhoto?uname=Lulczasty&aid=5215969596771335745&iid=5215970941777913458][img]http://lh4.ggpht.com/Lulczasty/SGLZ76dupnI/AAAAAAAAArU/10ayS0CHzBk/s144/P1010413.JPG[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Silnik AFT

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 11, 2012 19:11

Yomi, spójrz na datę ostatniego posta.Zapewne już dawno jest po "zabiegu" :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 10 gości