Witam
Mam silnik AFT (1.6 benzyna), on jako jedyny ocalał z uszkodzonego Seata Toledo z 97 roku, chciałbym się zapytać w zamian jakie jednostki mogę go zamontować?
Domyślam się, że nie będzie problemów z wymianą silnika AFT na AFT ale jeśli się mylę poprawcie mnie.
Pozdrawiam
Silnik AFT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik AFT
pewności nie mam ale prawdopodobnie wchodzą w grę pozostałe dwa silniki z mk3 1.6 100 konne czyli AEK, AKS, o ile dobrze rozumiem pytanie bo trochę nie zrozumiałem czy silnik AFT chcesz montowac do innego auta czy zamiast AFT inne silniki do Seata
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Silnik AFT
silnik AFT do innego auta, kupić auto z zepsutym silnikiem AFT(lub innymi bliźniaczymi jednostkami) za promocyjną cenę i wmontować tam mój działający silnik.
Precyzując pytanie -> Zamiast jakie silniki mogę wrzucić mojego AFT?
Precyzując pytanie -> Zamiast jakie silniki mogę wrzucić mojego AFT?
Re: Silnik AFT
Troche napisane to po murzynsku (joke) ale postaram sie cos podpowiedziechinol13 pisze:Zamiast jakie silniki mogę wrzucić mojego AFT?
Jezeli chcesz wsadzisc swoj silnik do innego auta w ktorym wczesniej byl AFT to zwroc uwage czy Ty miales klimatyzacje w swoim aucie i czy w "nowym" aucie jest klimatyzacja. Silnik AFT wystepuje w 2 wersjach - bez i z klima. Oprocz samej klimy roznia sie one montazem alternatora. W wersji bez klimatyzacji naciag paska wielorowkowego regulujesz samym alternatorem i oddzielnie masz napinacz paska, wersja z klima posiada inny wieszak na alternator (tu osadzony jest on na stale natomiast naciag nadaje napinacz wmontowany w wieszak) i na nim jest dodatkowy uchwyt na pompe klimy.
Jezeli wizualnie chcesz zobaczyc o czym mowie to wejdz na ETKA Online i po kolei klikasz na: CarProg2, Model GO, przykladowo Model 1996, pozycja 9 - wyposazenie elektryczne, nr rysunku 903-35. Gorny rysunek to wersja zwykla, dolny to wersja z klimatyzacja. Jezeli bedziesz pchac sie ze zwyklej wersji w klime to wieszaka szukaj uzywki, chyba ze spisz na pieniadzach i stac Cie na wybecalowanie 1658 zl za nowy (na rysunku klamra z numerkiem 4) - taka kwote zaspiewal mi szczecinski dealer VW a pytajac sie w sklepie z czesciami powiedzieli ze na to zamiennikow nie ma. Odnosnie tej wypowiedzi w obu przypadkach alternatory sa innej mocy - bez klimy alternator jest 70 Amper, z klimatyzacja 90 A.
Pamietaj synu, pierszenstwo ma ten, kto ma autocasco...
[url=http://picasaweb.google.pl/lh/viewPhoto?uname=Lulczasty&aid=5215969596771335745&iid=5215970941777913458][img]http://lh4.ggpht.com/Lulczasty/SGLZ76dupnI/AAAAAAAAArU/10ayS0CHzBk/s144/P1010413.JPG[/img][/url]
[url=http://picasaweb.google.pl/lh/viewPhoto?uname=Lulczasty&aid=5215969596771335745&iid=5215970941777913458][img]http://lh4.ggpht.com/Lulczasty/SGLZ76dupnI/AAAAAAAAArU/10ayS0CHzBk/s144/P1010413.JPG[/img][/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 10 gości