Witam
W moim golfie mk2, silnik 1.3 na wtrysku ze skrzynią 5-biegową wystąpił problem.
Mianowicie pojawiły sie problemy z wbiciem 2 i 4 biegu, udaje sie to rzadko, a jak nawet do tego dojdzie to po walce z drązkiem, który swoja droga bezwładnie się porusza.
Moje pytanie jest takie - Ktoś wie co dolega mojemu golfikowi ??
Problem z wbiciem 2 i 4 biegu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wbiciem 2 i 4 biegu
albo wina wyrobionego drążka jak piszesz że "bezwładnie się porusza" albo w gorszym przypadku synchronizatory .
To nie silnik warczy to mruczy historia
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Problem z wbiciem 2 i 4 biegu
kup zestaww naprawczy, wymień, wyreguluj.vwkoro pisze: wina wyrobionego drążka
Problem z wbiciem 2 i 4 biegu
Dodam jeszcze sytuacje z ostatniej chwili. Jechałem golfem i wszystkie biegi działały, lecz 2 i 4 oraz 5 cieżko było trafic w nie oraz słychac lekkie zgrzyty u dolu drązka. Jadać na biegu mogłem machac drążkiem przod-tył, lewo-prawo. Jakiś przykladowy zestaw naprawczy ?
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Problem z wbiciem 2 i 4 biegu
To pomarańczowe to jest zestaw do naprawy prązka który wychodzi z gałki i idzie do skrzyni. Gdy jest wtarty do drązek lata lewo prawo góra dół a ma przód tył i sie okręcać w okół własnej osi lewo prawo.
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 29260.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To jest zestaw do naprawy kuli którą masz w podłodze przy drązku
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 28206.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I przy skrzyni biegów masz ostatni element jest tam czarna kula i na środku tej kuli jest nabita podkładka gumowa.. ją trzeba wymienić. Wymień wszystko i wyreguluj biegi czyli. Wrzyć ręką na skrzyni biegów R usłyszysz charakterystyczne KLIK lub światła wsteczne sie włączą i twój kolega ma gałką też wrzucić R i w tym momencie ty dokręcasz obejme zaciskową na drązku łącząć i synchronizując łącznie te dwa elementy. Gdy podłączysz te elementy, ruszasz delikatnie kałką i szukasz luzów i masz je wyeliminować. Błąd w przenoszeniu ruchu gałką na skrzynmie powoduje brak trafienia wbieg w skrzyni, szarpaniem nic nie zdziałasz lub nawet uszkodzisz skrzynie. Zmień też olej na końcu w skrzyni, bo każdy zapomina że tam jest olej a nie piosek i kup w sklepie moto... bo na stacji nie dostaniesz 75w90 ok 35złlitr. Procedura wymieny wygląda tak że spuszczasz olej najniżej umiejscowionym korkiem. zakręcasz, szukasz nakrętki z wielkim imbusem w połowie skrzyni a może on być na dyferencjale, okręcasz go. Wykręcasz slimaka prędkościomierza. nabijaszw dziure rurkę PCV 1/2" i na końcu wkładasz lejek i ze spokojem lejesz olej. Gdy z otworu na dyferencjale sie wyleje tzn ze wiecej nie lejesz. Zakręcasz wszystko i finał.
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 29260.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To jest zestaw do naprawy kuli którą masz w podłodze przy drązku
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 28206.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I przy skrzyni biegów masz ostatni element jest tam czarna kula i na środku tej kuli jest nabita podkładka gumowa.. ją trzeba wymienić. Wymień wszystko i wyreguluj biegi czyli. Wrzyć ręką na skrzyni biegów R usłyszysz charakterystyczne KLIK lub światła wsteczne sie włączą i twój kolega ma gałką też wrzucić R i w tym momencie ty dokręcasz obejme zaciskową na drązku łącząć i synchronizując łącznie te dwa elementy. Gdy podłączysz te elementy, ruszasz delikatnie kałką i szukasz luzów i masz je wyeliminować. Błąd w przenoszeniu ruchu gałką na skrzynmie powoduje brak trafienia wbieg w skrzyni, szarpaniem nic nie zdziałasz lub nawet uszkodzisz skrzynie. Zmień też olej na końcu w skrzyni, bo każdy zapomina że tam jest olej a nie piosek i kup w sklepie moto... bo na stacji nie dostaniesz 75w90 ok 35złlitr. Procedura wymieny wygląda tak że spuszczasz olej najniżej umiejscowionym korkiem. zakręcasz, szukasz nakrętki z wielkim imbusem w połowie skrzyni a może on być na dyferencjale, okręcasz go. Wykręcasz slimaka prędkościomierza. nabijaszw dziure rurkę PCV 1/2" i na końcu wkładasz lejek i ze spokojem lejesz olej. Gdy z otworu na dyferencjale sie wyleje tzn ze wiecej nie lejesz. Zakręcasz wszystko i finał.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości