regulacja linki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
regulacja linki
siema, mam mkII 1.3 NZ z linka z regulacją na śrube czyli bez samoregulatora. i teraz pytanie czy mam skręcić czy rozkrecic nakretke aby sprzegło brało mi nizej bo teraz jest prawie na samym koncu i niewygodnie mi sie rusza. jeszcze jeden problem jak kręce tymi nakrętkami to linka mi sie kreci z nimi i nie wiem jak ja zblokować abym mógł swobodnie wyregulować dodam ze wczesniej było ok tylko mechanik zmienił linke i wyregulował tak sprzegło ze jest bardzo wysoko
regulacja linki
najprościej mówiąc masz za bardzo rozciągnięty pancerz linki i dlatego bierze wysoko porostu jest za bardzo naciągnięta, popuść trochę , wkręć zgodnie ze wskazówkami zegara regulacje 1 do 2 obrotów powinni brać niżej a to ze linka sie obraca podczas regulacji nie przeszkadza
Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html
regulacja linki
jeszcze jedno pytanko gdzie jest lambda w tym silniku bo w kolektorze wydechowym jej nie ma
regulacja linki
pewien nie jestem ale przejzyj dokladnie caly kolektor
Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html
regulacja linki
sonda lambda jest na katalizatorze albo przed pod autem .
To nie silnik warczy to mruczy historia
regulacja linki
jak by ci to powiedziec kawalek za kolektorem tak jak by na kolanku, dojscie z kanalu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości