Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM
Witam koledzy jak powinien być założony pasek alternatora w AAM chodzi mi czy powinien iść nad pompa wody czy pod nigdzie nie mogę tego znalesc a co znalazłem to każdy twierdzi inaczej teraz mam puszczony gorą i auto się trochę gotuje robi ciśnienie i wyrzuca płyn na dolnym wężu od chłodnicy po wymianie pompy wody, głowica raczej jest ok bo żadnego dymu z rury nie ma. To którędy prawidłowo powinien iść pasek w AAM >>>>???
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM
pod pompą powinien iść
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM
Tak Też mi się właśnie wydaje bo auto się gotuje a mechanik twierdzi ze tak ma być i ze nie odpowietrzony ehhh wszystko trzeba robić samemu dziękuje za pomoc
Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM
ale to wiele nie zmieni bo jak będzie chodził nad pompą też będzie pompowała normalnie i to raczej nie tu tkwi problem tylko tak jak mechanik mówi w zapowietrzonym układzie...sprawdź lepiej drożność cienkiego przewodu idącego od czujnika temp do zbiorniczka bo pompą to tu wiele nie podziałasz według mnie
Re: Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM
zmieni kierunek pracy łopatek pompy i to jest sedno tego problemudevill4 pisze:ale to wiele nie zmieni bo jak będzie chodził nad pompą też będzie pompowała normalnie i to raczej nie tu tkwi problem tylko tak jak mechanik mówi w zapowietrzonym układzie...sprawdź lepiej drożność cienkiego przewodu idącego od czujnika temp do zbiorniczka bo pompą to tu wiele nie podziałasz według mnie
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM
ok zmieni na właściwy kierunek ale to nie jest raczej nie może być przecież wina gotowania się i wysokiego ciśnienia w układzie
w rodzinnym td pracowała pompa w ten sposób kilka lat i nigdy nie było problemu z temperaturą...dopiero przy wymianie pompy zorientowałem się że kręci się w nie tą co trzeba i zmieniłem położenie paska(po 4 latach)...w aam-ie miałem tak samo po zakupie było w porządku z temp ale przełożyłem dla świętego spokoju...
w rodzinnym td pracowała pompa w ten sposób kilka lat i nigdy nie było problemu z temperaturą...dopiero przy wymianie pompy zorientowałem się że kręci się w nie tą co trzeba i zmieniłem położenie paska(po 4 latach)...w aam-ie miałem tak samo po zakupie było w porządku z temp ale przełożyłem dla świętego spokoju...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości