Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

camel166
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 10, 2012 22:04

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

Post autor: camel166 » ndz cze 10, 2012 22:24

Witam koledzy jak powinien być założony pasek alternatora w AAM chodzi mi czy powinien iść nad pompa wody czy pod nigdzie nie mogę tego znalesc a co znalazłem to każdy twierdzi inaczej teraz mam puszczony gorą i auto się trochę gotuje robi ciśnienie i wyrzuca płyn na dolnym wężu od chłodnicy po wymianie pompy wody, głowica raczej jest ok bo żadnego dymu z rury nie ma. To którędy prawidłowo powinien iść pasek w AAM >>>>???



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

Post autor: Micjusz » pn cze 11, 2012 09:51

pod pompą powinien iść


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

Post autor: norek111 » pn cze 11, 2012 09:53

Obrazek


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

camel166
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 10, 2012 22:04

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

Post autor: camel166 » pn cze 11, 2012 17:12

Tak Też mi się właśnie wydaje bo auto się gotuje a mechanik twierdzi ze tak ma być i ze nie odpowietrzony ehhh wszystko trzeba robić samemu dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
devill4
...
...
Posty: 245
Rejestracja: wt sty 11, 2011 22:10

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

Post autor: devill4 » pn cze 11, 2012 19:59

ale to wiele nie zmieni bo jak będzie chodził nad pompą też będzie pompowała normalnie i to raczej nie tu tkwi problem tylko tak jak mechanik mówi w zapowietrzonym układzie...sprawdź lepiej drożność cienkiego przewodu idącego od czujnika temp do zbiorniczka bo pompą to tu wiele nie podziałasz według mnie



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

Post autor: norek111 » pn cze 11, 2012 20:45

devill4 pisze:ale to wiele nie zmieni bo jak będzie chodził nad pompą też będzie pompowała normalnie i to raczej nie tu tkwi problem tylko tak jak mechanik mówi w zapowietrzonym układzie...sprawdź lepiej drożność cienkiego przewodu idącego od czujnika temp do zbiorniczka bo pompą to tu wiele nie podziałasz według mnie
zmieni kierunek pracy łopatek pompy i to jest sedno tego problemu


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
devill4
...
...
Posty: 245
Rejestracja: wt sty 11, 2011 22:10

Jak powinien być założony pasek alternatora w 1,8 AAM

Post autor: devill4 » pn cze 11, 2012 21:15

ok zmieni na właściwy kierunek ale to nie jest raczej nie może być przecież wina gotowania się i wysokiego ciśnienia w układzie
w rodzinnym td pracowała pompa w ten sposób kilka lat i nigdy nie było problemu z temperaturą...dopiero przy wymianie pompy zorientowałem się że kręci się w nie tą co trzeba i zmieniłem położenie paska(po 4 latach)...w aam-ie miałem tak samo po zakupie było w porządku z temp ale przełożyłem dla świętego spokoju...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości