Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
Witam,
Zauważyłem dziś dość dziwną rzecz, mianowicie po odkręceniu korka od oleju, obroty spadają(o 300-500) i nie jestem pewien, ale czuje benzynę. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy??
Posiadam: Golfa III 1.4kat ABD
Zauważyłem dziś dość dziwną rzecz, mianowicie po odkręceniu korka od oleju, obroty spadają(o 300-500) i nie jestem pewien, ale czuje benzynę. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy??
Posiadam: Golfa III 1.4kat ABD
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
Odmę masz drożną? masła pod korkiem nie ma?
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
To, że obroty nieco świrują w silnikach po wyciągnięciu korka oleju to nic dziwnego. Silnik ciągnie lewe powietrze przez wlew oleju - poprzez odmę podłączoną do dolotu.
Czujesz zapach paliwa z oleju czy tak w ogóle wokół silnika?
Czujesz zapach paliwa z oleju czy tak w ogóle wokół silnika?
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
Czuję paliwo w oleju, silnik chodzi normalnie. Poza małymi wadami: termostat, chyba czujnik temp.,(problem z obrotami na zimnym silniku), czujnik ciśnienia oleju.
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
Jeśli czujnik temp wskazuje dla ECU zbyt niską temp to będzie chodził na zbyt bogatej mieszance. Wówczas możesz mieć takie objawy z wonią benzyny z oleju.
Re: Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4k
Byłem dziś u mechanika, bo znów kontrolka mi się oleju zaświeciła ii... na szczęście miałem około 2,05bara/ 1900-2000obrotów .
Przy okazji rozmawialiśmy o moim spalaniu 11-12l/100km , bo mi sonda padła, a on stwierdził, że mam pierścienie do wymiany itd. koszt 1500zł.
Wszytko właśnie na podstawie tego spalania i otwarcia korka oleju:
[youtube][/youtube]
Przy okazji rozmawialiśmy o moim spalaniu 11-12l/100km , bo mi sonda padła, a on stwierdził, że mam pierścienie do wymiany itd. koszt 1500zł.
Wszytko właśnie na podstawie tego spalania i otwarcia korka oleju:
[youtube][/youtube]
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
Nie mam teraz możliwości sprawdzić dla Twojego silnika ale jesteś blisko granicy minimum najprawdopodobniej. Stąd też może pojawiać się kontrolka.seba65310 pisze: na szczęście miałem około 2,05bara/ 1900-2000obrotów .
Na tej podstawie stwierdził, że pierścienie bo wymiany?seba65310 pisze: Wszytko właśnie na podstawie tego spalania i otwarcia korka oleju:
Silnik może mieć i przedmuchy ale pewnie nakręcone też ma. A obroty jak pisałem - lewe powietrze przez odmę.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
To wszystko nie jest dowodem na usterkę pierścieni nie powierzaj auta od razu do naprawy tylko porządnie je zdiagnozuj: ciśnienia spręzania z próba olejową przede wszystkim. Sonda może za benzynę w oleju i spalanie odpowiadać ale niejasno napisałeś - zmieniłeś ją?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4k
Dziś ciśnienie na tłokach jadę zmierzyć i będę wszytko wiedział.(o ile nie %%%)
Na sondę czekam i czekam, w poniedziałek powinna być.
Na sondę czekam i czekam, w poniedziałek powinna być.
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
Mi to podaje na padline Z silnika olej się nie leje ?
Re: Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4k
Byłem u następnego mechanika, tylko miał spieprzony manometr i nie zmierzył mi ciśnienia. Stwierdził tylko, że silnik źle chodzi(metalicznie ). I tyle..
Brał pod uwagę, że silnik został kiedyś przegrzany oraz że były właściciel wlał za dużo oleju(bo tak było) i wał czy coś takiego się wykrzywiło.
Był tam jeszcze jakiś młody, który zauważył, że kabelek od masy sondy jest urwany i stwierdził, że to jest winowajca złego odpalania.(na zimnym), bo komputer dostaje zły odczyt i wysyła zły do silniczka krokowego. Jakieś brednie według mnie - co ma podgrzewanie sondy do odpalania?! Była jeszcze teoria, że cewka zgłupiała.
Oleju mi nie bierze. Są przedmuchy takie, że lekko korek się unosi, ale nie spadnie.
Brał pod uwagę, że silnik został kiedyś przegrzany oraz że były właściciel wlał za dużo oleju(bo tak było) i wał czy coś takiego się wykrzywiło.
Był tam jeszcze jakiś młody, który zauważył, że kabelek od masy sondy jest urwany i stwierdził, że to jest winowajca złego odpalania.(na zimnym), bo komputer dostaje zły odczyt i wysyła zły do silniczka krokowego. Jakieś brednie według mnie - co ma podgrzewanie sondy do odpalania?! Była jeszcze teoria, że cewka zgłupiała.
Oleju mi nie bierze. Są przedmuchy takie, że lekko korek się unosi, ale nie spadnie.
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
sory że wpieprzam się do tematu ale mam pytanie do kolegi wyżej jak się takie masełko zrobiło to co może być tego przyczyną ?
Po wykręceniu korka oleju - obroty spadają - golf 3 1.4kat A
Sonda przy odpalaniu zimnego ma niewielkie znaczenie.seba65310 pisze:Był tam jeszcze jakiś młody, który zauważył, że kabelek od masy sondy jest urwany i stwierdził, że to jest winowajca złego odpalania.(na zimnym)
Ogólnie rozglądałbym się za drugim silnikiem z gwarancją rozruchową.seba65310 pisze:Stwierdził tylko, że silnik źle chodzi(metalicznie ). I tyle..
Masz ciśnienie oleju na minimum, dla silnika ABD to 0,12- 016 MPa na jałowym
Przy 2000 obr nie mniej niż 0,2 MPa
Ojej 80 stopni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości