2h nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
2h nie odpala
Mam taki niemiły problem..
Silnik 2h + LPG 25 tys zrobił u mnie bez zająknięcia, zawsze odpałał z gazem nie było żadnego problemu
Kilka dni temu stałem w korku (upał na dworze ponad 30 stopni) auto nagle zgasło - okazało sie, że rura dolotu wypadła bo nie bylo przykręcona, wsadziłem i ok jechałem dalej.
potem nagle auto zaczęlo świrowac - zaczął przerywać, psikać i pompa paliwa zaczęła dziwnie wyć.
Przełączyłem na gaz ale wtedy auto nie jechało już w ogole, na bezynie do 3.5 tys obrotów a potem zaczął niedomagać (tak jak by nie dostawał paliwa) aż wkoncu zgasł i nie odpalił.
Wyciągnąłem pompe paliwą tą z baku i okazało sie, że spalona - wymieniłem na inną sprawną, pompa pod autem też jest ok bo po odłączeniu tej z baku tamta druga normalnie podaje paliwo
chciałem sprawdzić czy w ogole dochodzi paliwo ale po wyciągnięciu przewodu zasilającego zaczęło się wylewac paliwo - czyli dochodzi
Iskra tez jest, ale auto dalej nie odpala..
dodam jeszcze, że było mało paliwa w baku, w korku przełączyłem na benzyne i pompa zaczęła świrować ale po chwili pojechałem na stacje i zatankowałem ponad pół baku.
Czy mozliwe, że poszła uszczelka pod głowicą ? Dostawał za mało paliwa a temperatura też zrobiła swoje
Jutro zmierze ciśnienie na cylindrach, jeśli poszła uszczelka to manometr pokaże za małe na któryms z cylindrów?
W dniu zakupi moierzyłem i bylo rewelacyjnie od 12 do 14
Prosze pilnie o porady bo auto potrzebne a ja już wysiadam
Silnik 2h + LPG 25 tys zrobił u mnie bez zająknięcia, zawsze odpałał z gazem nie było żadnego problemu
Kilka dni temu stałem w korku (upał na dworze ponad 30 stopni) auto nagle zgasło - okazało sie, że rura dolotu wypadła bo nie bylo przykręcona, wsadziłem i ok jechałem dalej.
potem nagle auto zaczęlo świrowac - zaczął przerywać, psikać i pompa paliwa zaczęła dziwnie wyć.
Przełączyłem na gaz ale wtedy auto nie jechało już w ogole, na bezynie do 3.5 tys obrotów a potem zaczął niedomagać (tak jak by nie dostawał paliwa) aż wkoncu zgasł i nie odpalił.
Wyciągnąłem pompe paliwą tą z baku i okazało sie, że spalona - wymieniłem na inną sprawną, pompa pod autem też jest ok bo po odłączeniu tej z baku tamta druga normalnie podaje paliwo
chciałem sprawdzić czy w ogole dochodzi paliwo ale po wyciągnięciu przewodu zasilającego zaczęło się wylewac paliwo - czyli dochodzi
Iskra tez jest, ale auto dalej nie odpala..
dodam jeszcze, że było mało paliwa w baku, w korku przełączyłem na benzyne i pompa zaczęła świrować ale po chwili pojechałem na stacje i zatankowałem ponad pół baku.
Czy mozliwe, że poszła uszczelka pod głowicą ? Dostawał za mało paliwa a temperatura też zrobiła swoje
Jutro zmierze ciśnienie na cylindrach, jeśli poszła uszczelka to manometr pokaże za małe na któryms z cylindrów?
W dniu zakupi moierzyłem i bylo rewelacyjnie od 12 do 14
Prosze pilnie o porady bo auto potrzebne a ja już wysiadam
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
2h nie odpala
silnik 2h jak pisze w temacie.
lpg brc w aucie od 2004 roku, działalo jak dotąd bez zarzutu, u mnie zrobiło 25 tys od wrzesnia bez problemu
lpg brc w aucie od 2004 roku, działalo jak dotąd bez zarzutu, u mnie zrobiło 25 tys od wrzesnia bez problemu
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
2h nie odpala
podaj wreszcie pojemność tego silnika a nie jakiś niewiadomy symbol, to ma gaźnik czy wtrysk? jaki rok pojazdu?
Ostatnio zmieniony ndz maja 06, 2012 19:33 przez carljohnson, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2h nie odpala
daj kolego fotki silnika, albo napisz jaki wtrysk bo 2H mogły być na wtrysku Digifant albo na mechanicznym. Tak czy inaczej podejrzewam że gaz wykończył przepływomierz, w przypadku mechanicznego wtrysku również rozdzielacz paliwa. Zwłaszcza jeśli zdarzył się strzał o czym nie piszesz ale rura tak samo łatwo nie spada.
carljohnson, spis silników masz na forum, w razie wątpliwości zajrzyj nie stresuj kolegi
carljohnson, spis silników masz na forum, w razie wątpliwości zajrzyj nie stresuj kolegi
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
2h nie odpala
1.8 2h 98 PS wtrysk wielopunktowy, ECU DIGIFANT II.
Sprawdziłem ECU i sie okazało, że wypalony.
Teraz pytanie, z jakiego innego silknika bedzie pasował ?
Sprawdziłem ECU i sie okazało, że wypalony.
Teraz pytanie, z jakiego innego silknika bedzie pasował ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2h nie odpala
Nie wiem czy ktoś odpowie, najlepiej szukać identycznego, a próbować można z ECU od PB lub PF - te będzie łatwiej dostać. Nie da rady coś poprawić w starym?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości