glowica po szlifie. rozrzad
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29
glowica po szlifie. rozrzad
witam wszystkich. mam zdaje sie powazxny problem. mam seat ibiza 1.4 abd. otoz dalem do szlifu glowice, przy okazji zrobili mi wymiane uszczelniaczy zaworowych a ja wymienilem rowniez pierscienie tlokowe. skladajac to wszystko do kupy okazalo sie ze po przykreceniu glowicy bez walka rozrzadu wal korbowy nie chce mi sie krecic dookola. przed przykreceniem glowicy sie krecil. wyglada na to ze 2i3 oraz 1i4 tlok blokuja sie o glowice.. jaka tego moze byc przyczyna?? czy mi za duzo glowice zeszlifowali??
glowica po szlifie. rozrzad
to nie jest wina głowicy
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29
Re: glowica po szlifie. rozrzad
to dobra wiadomosc... ale w takim razie czego wina? co moglem zle zrobic?
glowica po szlifie. rozrzad
ale wg wał Ci sie nie kreci czy idzie i po jakimś czasie się blokuje?
sprzedam silnik z instalacja osprzętem do toledo I silnik 1.8 monowtrysk 90km ze skrzynią super cena
glowica po szlifie. rozrzad
Prawdopodobnie tłoki blokuja sie o otwarte zawory na któryms z cylindrów. Teoretycznie przy takim zmontowaniu bez wałka wszystkie zwory powinny być zamknięte a praktycznie może tak nie być.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29
Re: glowica po szlifie. rozrzad
blokuje sie wtedy kiedy 1i 4 tlok jest w gorze (czyli kolo walu napedowego na znaku) i kiedy 2i 3 jest w gorze (czyli znak na kole walu napedowego w pozycji 180stnizej). zawory w glowicy podobno byly docierane prze remoncie jej..
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29
Re: glowica po szlifie. rozrzad
myslalem tez i o tym.. no ale taka mi w sklepie sprzedali.... w sumie to podobna gruboscia do starej uszczelki byla.... no nie wiem juz co robic.. naprawde...
glowica po szlifie. rozrzad
Przyjdzie ci pewnie zluzowac stopniowo głowicę i patrzec czy da rade obrócić wałem.
glowica po szlifie. rozrzad
Uszczelka ma być tzw. szmaciana jeśli dali ci metalową tj. od aex to ona się nie nada, kolega prezesik też miał z tym problemy
glowica po szlifie. rozrzad
szmaciana pod glowice? pierwsze słysze, zobacz ile miales dziurek na starej, na nowej powinna byc jedna dziurka wiecej, czyli powinna byc grubsza, są one przy krawedzi uszczelki gdzies, a gdzie szlif robiles? moze szlifierze spaprali robote
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29
Re: glowica po szlifie. rozrzad
przyjrzalem sie dzisiaj dokladnie uszczelkom.. nowej i starej. rzeczywiscie.. nowa jest metalowa i szczerze mowiac o wiele ciensza niz stara... wydaje mi sie ze tu lezy problem.... kurcze... w sobote wezme sie za skladanie od nowa ale juz z grubsza uszczelka...... napisze czy sie poprawilo i czy jest wszystko jak nalezy
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
glowica po szlifie. rozrzad
rozrząd masz źle ustawiony
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 08:29
Re: glowica po szlifie. rozrzad
zla uszczelka pod glowica... taka byla przyczyna... nowa metalowa uszczelka byla o wiele za cienka niz stara... po zakupie wlasciwej uszczelki auto juz zrobione i jezdzi super. dziekuje wszystkim za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości