remont silnika

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piterlbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: śr lut 17, 2010 21:44
Lokalizacja: Lublin

remont silnika

Post autor: piterlbn » ndz kwie 15, 2012 14:12

witam. Mam proźbe czy ktos mogl by mi wypisac koszt remontu silnika? Golf 2 1,6 td 90r. Chce zrobic remont auto ma przejechane 280 tys a ile naprawde tego nie wie nikt. Nie znam sie na tym wiec pisze do was i nie wiem co sie wymienia przy takim remoncie. Dzieki za pomoc.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

remont silnika

Post autor: Haki » ndz kwie 15, 2012 15:06

:bylo: wiele wiele wiele razy kolego i widać ,że szukać Ci się nie chce a wujek GOOGLE naprawdę nie gryzie i potrafi podpowiedzieć ... to raz
Dwa - skąd my mamy wiedzieć co za remont chcesz u siebie robić ?? :( dla jednego remontem jest wymiana świec :goof: a dla innego kapitalka )
Po 3 - Dlaczego chcesz go robić ? jakie są przyczyny ? co się dzieje z silnikiem ? nie pali ? etc


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

piterlbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: śr lut 17, 2010 21:44
Lokalizacja: Lublin

remont silnika

Post autor: piterlbn » ndz kwie 15, 2012 19:32

Kolego szukałem ale nie znalazłem nic co by mi w tym pomogło. Chcę zrobić ten remont ponieważ rano jak jest zimny to kopci na niebiesko, bierze olej, Ubywa gdzieś płynu. Tylko to jest trochę dziwne bo dzieje się tak już od 1,5 roku ale samochód cały czas jeździ. No i raczej w tym samochodzie nigdy nie było nic poważniejszego robione dlatego chciał bym to zrobić żeby pojeździć jeszcze trochę tym autem. Ja też nie wiem co się wymienia przy takim remoncie z tego co wiem to uszczelka pod głowica panewki (chyba) i co jeszcze dlatego zwracam się do was. Pozdo.



carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

remont silnika

Post autor: carljohnson » ndz kwie 15, 2012 19:39

ile ci tego oleju ubywa?
koszt remontu całego silnika to śmiało ponad 1500 zł , jeśli chcesz zmiejszyć zużycie oleju to napewno uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworowe i pierścienie



piterlbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: śr lut 17, 2010 21:44
Lokalizacja: Lublin

remont silnika

Post autor: piterlbn » ndz kwie 15, 2012 20:13

ubywa jakies 100ml na 300 km. Wlasnie dlatego pytam co trzeba zrobic.



carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

remont silnika

Post autor: carljohnson » ndz kwie 15, 2012 21:33

ok 1 l na 3000 km? hmm... bywało gorzej.. skoro mówisz że jeździsz tak 1,5 roku ,
ja tam bym tak jeździł , robił te małe dolewki, jeśli zużycie byłoby już prawie 1 l na 1000 km to silnik na złom bez żadnych remontów



Awatar użytkownika
Karmel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt mar 22, 2011 00:36
Lokalizacja: Lublinitz
Kontakt:

remont silnika

Post autor: Karmel » ndz kwie 15, 2012 21:35

Zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach, z drugą próbą olejową, czyli jedna normalna, druga z wstrzyknięciem ok 10ml oleju np strzykawką lub na oko. jeżeli ciśnienie będzie małe i wzrośnie przy próbie olejowej to znak ze puszcza pierścień, jeśli zaś nadal będzie niezmiennie niskie, wówczas do wymiany uszczelniacze zaworowe.
zaś co do płynu jeśli nie masz mokro w okolicach wygłuszenia u nóg pasażera co świadczyło by o przepuszczającej nagrzewnicy, ani nie ma zadnych widocznych oznak wycieku pod maską, a w zbiorniczku bulgocze, i/lub masz tzw. masło pod korkiem wlewu oleju to wówczas uszczelka pod głowicą. o uszczelce, pierścieniach i zaworach świadczą też dwa stany na bagnecie oleju, czyli jeden z oleju drugi z paliwa.


Obrazek

piterlbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: śr lut 17, 2010 21:44
Lokalizacja: Lublin

remont silnika

Post autor: piterlbn » pn kwie 16, 2012 20:07

Dwóch stanów na bagnecie nie ma w zbiorniczku tez oleju nie ma w środku cucho nagrzewnica nowa masła pod korkiem tez nie ma. Mowie rano jak zimny to kopci na niebiesko ale jak się zagrzeje to już nie tylko na czarno jak da mu się w pi.... Dlatego moje pytanie było o ten remont ale podjadę gdzieś żeby mi sprawdzili to ciśnienie. Dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości