ARL - wymiana rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ARL - wymiana rozrządu
Panowie czy w ARLu (pompowtryski) należy ustawić dynamiczny kąt wyprzedzenia wtrysku po wymianie kompletnego rozrządu czy tak było tylko na pompie wtryskowej? Czy ustawia się tylko coś takiego jak kąt synchronizacji, czy oba? Bo obecnie ten kąt u mnie wynosi +2 (tak pokazuje VAG) a powinien mieć 0 z tego co wiem. Jak to jest bo słyszę przeróżne opinie - jedni mówią, że się ustawia inni że nie a jeszcze inni, że można to ustawić dla świętego spokoju ale komp i tak to później skoryguje. To jak to w końcu jest?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
ARL - wymiana rozrządu
W VP - na pompie wtryskowej ustawia się kąt wtrysku w 000bs - odpowiednio ustawiając pompę lub koło pompy - w zależności od silnika.
W PD - ustawia się synchronizację wałka rozrządu- najlepiej na 0 - choć vw podaje zakres -3. +3 .
W PD - ustawia się synchronizację wałka rozrządu- najlepiej na 0 - choć vw podaje zakres -3. +3 .
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ARL - wymiana rozrządu
Jak już,to statyczny,a nie dynamiczny,ale jak pisze italiano_83,nie dla tego silnika.lukibse pisze:ustawić dynamiczny kąt wyprzedzenia wtrysku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości