Kolego baronkowaty podejrzewam ze jest to blad wywolany od sondy w katalizatorze. Mialem owy problem ale tylko w zime. Ostatnio mi sie zapalila ale sama zgasla. Szczerze mowiac nie mam pojecia czym jest to spowodowane - zapewne owy blad ktory Ci kolega skasowal to blad sporadyczny. Jest to bledna mieszanka w ukladzie dolotowym itp (ciezko mi teraz powiedziec jak dokladnie brzmialy owe bledy).
Co lepsze, bylem na podnosniku - ruszylem sama sonda i problem znikl na dluzszy okres. Niewiem czy ona sie luzuje czy co z nia nie tak, obecnie jezdze z tym bledem od chyba 2 dni. Poza drazniacym kolorem zoltym na desce wg mnie w niczym nie przeszkadza
Jednak nie wiem jak zapobiec temu aby sie nie zapalala. Osobiscie bede mial czas to sprobuje ja wykrecic , przeczyscic i na nowo wkrecic. Moze to pomorze
Kontrolka z silnikiem ciagle swieci.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Kontrolka z silnikiem ciagle swieci.
jeżeli tak myślisz to jesteś w błędziePiotrus! pisze: Poza drazniacym kolorem zoltym na desce wg mnie w niczym nie przeszkadza
może być czujnik temperatury spalin przed DPF, czujnik za DPF, czujnik temp. przed turbiną itp... osobiście stawiam na czujnik różnicy ciśnień
Kontrolka z silnikiem ciagle swieci.
doggie
Moze i jestem w bledzie, jest to blad sporadyczny informujacy o nieszczelnym ukladzie (mimo ze owy jest). Moje auto nie jest wyposazone w DPF i podejrzewam ze auto kolegi takze nie jest wyposazone.
Ogolnie moze byc to wina czujnika, tak jak pisalem. Ostatnio mi sie palilo takze, jakos 2 dni temu zgasl (palilo sie z 2-3 dni). Ruszajac sonda przy katalizatorze automatycznie gasla. Troche dziwna zagadka, ale wg mnie przy przebiegu 75 tys juz czujnik padl - jakis felerny czujnik musial byc
Moze i jestem w bledzie, jest to blad sporadyczny informujacy o nieszczelnym ukladzie (mimo ze owy jest). Moje auto nie jest wyposazone w DPF i podejrzewam ze auto kolegi takze nie jest wyposazone.
Ogolnie moze byc to wina czujnika, tak jak pisalem. Ostatnio mi sie palilo takze, jakos 2 dni temu zgasl (palilo sie z 2-3 dni). Ruszajac sonda przy katalizatorze automatycznie gasla. Troche dziwna zagadka, ale wg mnie przy przebiegu 75 tys juz czujnik padl - jakis felerny czujnik musial byc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości