pamiętaj jak pada ci sprężarka sama wymiana nie pomorze, nie możesz tylko nabic czynnika kombajnem, musisz udać się do kogos co ma maszyne i dokona płukania układu, ponieważ jak stara spręzarka zostawiła opiłki to nowa pochodzi kilka miesięcy, nowa kosztuje dużo proponuje regenerowana, a używana mogła długo leżeć i może też być do niczego. Niech ją wymieni kto sie zna na klimach i je naprawia a nie tylko robi przeglądy ( tacy nie maja maszyny do płukania układu ) , bo dobije odp ilośc oleju do układu po wymianie sprezarki, wymień od razu osuszacz po rozszczelnieniu układu.zwirus pisze:już wiem że wina stoi po stornie sprężarki i trzeba kupić nową, jaki polecacie nową czy używaną?
Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
- czarekcw
- kierownik kibla
- Posty: 2111
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
- Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE
Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
A czy warto go wymieniać w 13 letnim aucie, gdzie klimatyzacja działa? Widziałem na allegrosz, że ceny nowych nie są wysokie.PinkFloyd pisze:wymień od razu osuszacz
Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
jak układ nie był rozszczelniony a klima jest wydajna i przewody przy osuszaczu nie zamarzaja to nie ma po co, wtedy wystarczy przeglad typowym kombajnem do klimczarekcw pisze:A czy warto go wymieniać w 13 letnim aucie, gdzie klimatyzacja działa? Widziałem na allegrosz, że ceny nowych nie są wysokie.PinkFloyd pisze:wymień od razu osuszacz
Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
byłem w serwisie klimatyzacji i gość mi powiedział że jak chce nową to koszt jakieś około 1000 zł + jego robocizna a jak chcę używaną to mam sobie znaleźć i on mi to wymieni, później sprawdzi szczelność i nabije układPinkFloyd pisze:musisz udać się do kogos co ma maszyne i dokona płukania układu
Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
panowie jeszcze takie pytanie bo numer sprężarki jest taki 1J0 820 803 K, i niektóre na końcu mają tak jak w tym przypadku na końcu K a niektóre F a jeszcze inne A i jaka jest różnica między tymi oznaczeniami?
Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
F i K to to samo a "A" ma inną średnice koła pasowego i pewnie coś jeszcze
Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
acha ja mam końcówkę A, a jest jeszcze różnica pomiędzy tą sprężarką od benzyny a od diesla?
Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
Nie ma różnicy między dieslem a benzyną - przynajmniej tak pokazuje program , tam u góry masz numer z behr-hella.
- stealth23
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr kwie 26, 2006 09:56
- Lokalizacja: OstróVw/SkrzyszóVw
- Kontakt:
Nie chłodzi klimatyzacja po dobiciu czynnikiem
Witam
Jeśli można to podłączę się do tematu żeby nie tworzyć nowego.
Mój problem z klimą jest następujący:
Mam golfa 3 1.8 GT ABS 90KM. Klimatyzacja manualna. W lecie podjechałem sobie na stację aby mi nabili klimę czynnikiem chłodzącym itd. Czynność została wykonana, testy próżniowe i ciśnieniowe itd. jednak podczas sprawdzania ciśnienia niskiego i wysokiego w sprężarce okazało się, że jest tak jak być nie powinno. Niskie ciśnienie było za wysokie a wysokie ciśnienie było za niskie. Rezultat był taki, że klima nie chłodziła jak należy. Po włączeniu nawiewu czuć było letnie powietrze.
Mechanik powiedział mi, że pada sprężarka i trzeba wymienić. Ja co nieco grzebałem w necie i podejrzewam, że winny może być zawór rozprężny. Ale proszę o komentarze, czy mogło by to być coś innego i jak temu zaradzić.
Jeśli można to podłączę się do tematu żeby nie tworzyć nowego.
Mój problem z klimą jest następujący:
Mam golfa 3 1.8 GT ABS 90KM. Klimatyzacja manualna. W lecie podjechałem sobie na stację aby mi nabili klimę czynnikiem chłodzącym itd. Czynność została wykonana, testy próżniowe i ciśnieniowe itd. jednak podczas sprawdzania ciśnienia niskiego i wysokiego w sprężarce okazało się, że jest tak jak być nie powinno. Niskie ciśnienie było za wysokie a wysokie ciśnienie było za niskie. Rezultat był taki, że klima nie chłodziła jak należy. Po włączeniu nawiewu czuć było letnie powietrze.
Mechanik powiedział mi, że pada sprężarka i trzeba wymienić. Ja co nieco grzebałem w necie i podejrzewam, że winny może być zawór rozprężny. Ale proszę o komentarze, czy mogło by to być coś innego i jak temu zaradzić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości