1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Post autor: rmxxxx » śr kwie 04, 2012 20:55

Witam prosilbym o podanie NR najmocniejszej pompy paliwa z Audi s3 ktora pasuje to 1.8T Agu Plug and Play :-)
Dziekuje



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Post autor: jeryk10 » pt kwie 06, 2012 08:27

wszystkie pompy w 1,8 T pompują te same ciśnienie 3 bary nawet w S3 1,8 T 224 konie pompuje 3 bary


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

Re: 1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Post autor: rmxxxx » sob kwie 07, 2012 09:35

czyli 1.8t 150km a s3 225km maja pompy o tej samej ydajnosci? :D



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9201
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Post autor: wesol » sob kwie 07, 2012 14:28

Nie wiem jak w vagach ale kiedys u kierownika w viki C 3.2 benzyna padla pompa. Podmienilem pompke z silnika 1.8 wolnossacego. Wszytko dzialo identycznie jak na sprawnej. Dodam jeszcze ze w olach chlopaki dlubali by podniesc cisnienie podawania paliwa z 3 na okolo 3.5 bara. W koszyku jest regulator cisnienia i wystarczy go rozebrac i w nim pogmerać i juz mamay wieksze cisnienie. Jaki skutek był tego podniesienia cisnienia w oplu?? Poprostu zaczlo sie falowanie i żabkowanie. Niestety wbrew pozorom musi byc tyle ile jest przewidziane. Poza tym i tak nic to nie da bo wydajnosc pompki paliwowej jest duzo wieksza jak silnik potrzebuje. Chcesz wiecej powera to zapodaj wydajniejsze wtryski ale tez i wieksze turbo plus remap. Inaczje to nie bedzie nawet i pół konia wiecej jak seria.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

Re: 1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Post autor: rmxxxx » sob kwie 07, 2012 17:29

Nigdzie nie napisalem ze chce zyskac jakals moc ta pompa,org padła mi wiec pomyslalem ze kupie cos wydajniejszego,moze przydac sie na przyszłośc:)
Myslalem ze od poprawnego cisnienia jest regulator lecz moge sie mylic :-)



JackGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
Lokalizacja: Horsens

Re: 1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Post autor: JackGTI » czw cze 28, 2012 12:49

witam

zatem jaki jest sens wkladac pompe paliwa os s3/tt przy modyfikacjach? przchodze wlasnie na k04, kupilem juz wydajniejsze wtryski i pozostaje mi jeszcze kwestia pompy. Zauwazylem ze chlopaki wymianiaja na popme od s3 przewaznie, skoro nie ma roznicy w wydajnosci to po co ta wymiana? jednak jakas roznica musi byc ale prosze o wypowiedzenie sie kolegow ktorzy takiej modyfikacji dokonali



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9201
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Post autor: wesol » czw cze 28, 2012 16:55

odrazu ci mowie ze podniesiesz cisnienie na okolice 4 barow i bedzi esilnik szarpał a moc spadnie. Po co to wymieniaja to nie wiem ale widzialem sporo pompek paliwa i mozesz mi wierzyc ze nie jest to tak odbierane ze silnik potrzebuje pewna ilosc paliwa to pompka jest w stanie podac o 10 czy 20% tylko wiecej. Pompka paliwea ma kilka krotnie wieksza wydajnosc jak spożycie silnika. Tak jak pisalem pompka w 1.8 jest tak sama jak w 3.2 V6 w viki C. Niczym sie nie różni. To samo cisnienie i ten sam silniczek w pompce. Mozesz mi wierzyc ze ten 3. potrafi swoje łyknąć. na dwujce jak pozadnie depniesz to wyniki sa istnie kosmiczne na kompie pokladowym.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
chodak01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 23:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

1.8t AGU Pompa Paliwa s3

Post autor: chodak01 » śr sie 01, 2012 11:31

Siema .Co wy wypisujecie za bzdury ,Wystarczy do etki zajrzeć ,żeby dowiedzieć się,żę pompa od S/R32/TT 225 (8L9 919 051G) pompuje 4bary ,a nie 3 jak pozostałe wersje 1.8T. Swap pompy z S-ki ma jak najbardziej sesns ,ale pod warunkiem,że nie celujemy powyżej 300 koni ,do tej granicy wystarcza. Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości