Wspomaganie

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pamo84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 10, 2011 20:40

Wspomaganie

Post autor: pamo84 » ndz kwie 01, 2012 14:30

Drodzy koledzy zwracam się do was z moim problemem ponieważ nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem a mianowicie w moim golfie 3 tdi piszczy wspomaganie na postoju tak samo jak dojdę do końca obrotu koła kierownicy problem staje się tym większy gdy jeżdżę po deszczu wtedy wspomaganie potrafi zniknąć całkowicie.Pasek jest nowy poziom płyny ok przecieków brak. :rozpacz:



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Wspomaganie

Post autor: seba198666 » ndz kwie 01, 2012 16:03

wychodzi na to że pasek słabo naciągnięty skoro podczas deszczu znika wspomaganie. u mnie jak założyłem nowy pasek było ok ale po miesiącu się naciągnął i piszczało przy max skręcie poprawiłem i już rok jest ok. Jak będziesz sprawdzał pasek to zobacz czy czasami pompa nie chodzi już tak ciężko że pasek nie może jej uciągnąć i się ślizga


seba

Awatar użytkownika
ajvan
Ataman
Ataman
Posty: 445
Rejestracja: czw lip 07, 2011 22:29
Lokalizacja: Lublin

Wspomaganie

Post autor: ajvan » ndz kwie 01, 2012 18:23

a możliwe jest ze kółka się wytarły ?



Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

Wspomaganie

Post autor: xlsss » pn kwie 02, 2012 09:39

Naciąg paska jest zbyt słaby. Pod pompą masz śrubę na zębatce którą regulujesz naciąg paska. Naciągnij pasek i będzie ok :okej:



pamo84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 10, 2011 20:40

Wspomaganie

Post autor: pamo84 » pn kwie 02, 2012 19:52

Dzięki koledzy nie długo zmiana oleju to sprawdzę ale zaraz po wymianie paska też tak było a przecież był dobrze naciągnięty czy może na coś jeszcze zwrócić uwagę



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Wspomaganie

Post autor: seba198666 » pn kwie 02, 2012 20:51

przy wymianie musiał być słabo naciągnięty.Zacznij od tego przy okazji możesz sprawdzić ręką czy pompa chodzi lekko jak popuścisz pasek. Jeśli będziesz tak jeździł i pasek się ślizga to się zużyje i będziesz musiał kupić drugi wiec lepiej sprawdź


seba

Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

Wspomaganie

Post autor: xlsss » pn kwie 02, 2012 23:54

Pasek po wymianie może piszczeć, być mocno naciągnięty, lecz z czasem się wyciągnie i trzeba go jeszcze dociągnąć. Tak jak kolega napisał sprawdź jak śmiga pompa. Jedna rada na przyszłość - nie dokręcaj do oporu kierownicą, bo wtedy pompa dostaje po dupie :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości