Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bambus_j-ce
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt kwie 11, 2008 22:30
- Lokalizacja: Śląsk
Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
Golf IV 1,4 16V 1998rok
Po kapitalnym remoncie silnika ( regeneracja głowicy , wymiana pierścieni, wymiana sprzęgła , wymiana świec , wymiana kabli zapłonowych , wymiana rozrządu , naprawa rozrusznika.
Mój problem zaczął się po około 200km po remoncie.
Jak zgasiłem rozgrzany silnik i po około 10 minutach próbowałem go odpalić i nie da rady.
Dopiero po około 5 próbie kręcenia kluczykiem silnik odpalił ale praca była nierówna ( jakby nie palił na wszystkie "gary" ) Po chwili gdy prze gazuje np do 2000obr/min puszczam pedał gazu a silnik zostaje na 2000obr i po chwili spada.gdy naciskam drugi raz by prze gazować to samo po 3 lub 4 razie już jest ok i auto chodzi jakby nigdy nic.
Mam już zrobione 900km i co 200 km to samo.
Mechanik który remontował silnik twierdzi że wina leży od strony elektrycznej
Pojechałem na komputer i błędy wyskoczyły : czujnik temperatury, sonda lambda i przepustnica.
Elektryk twierdzi że błędy mogły wyskoczyć po rozłączeniu kabli przy rozbieraniu silnika. Ustawił przepustnice do stanu fabrycznego wykasował błędy.
Dziś spotyka mnie znowu to samo
Muszę pojechać jeszcze w poniedziałek do elektryka i zobaczyć czy jakieś błędy się pojawiły
Pytałem wielu mechaników i każdy ma swoje teorie ( i co każdy będzie grzebał i dochodził swojej racji )
Jeden twierdzi że to przepustnica drugi ze czujnik temp.jeszcze jeden że włącza się ssanie i zalewa, jeden stwierdził że to silniczek krokowy a inny że sonda lambda.
Proszę o poradę i wskazówki co ewentualnie może być przyczyną .
-------------------
Strasznie parują mi szyby.
Nie wiem czy to wina pogody czy jakaś mała usterka
Po kapitalnym remoncie silnika ( regeneracja głowicy , wymiana pierścieni, wymiana sprzęgła , wymiana świec , wymiana kabli zapłonowych , wymiana rozrządu , naprawa rozrusznika.
Mój problem zaczął się po około 200km po remoncie.
Jak zgasiłem rozgrzany silnik i po około 10 minutach próbowałem go odpalić i nie da rady.
Dopiero po około 5 próbie kręcenia kluczykiem silnik odpalił ale praca była nierówna ( jakby nie palił na wszystkie "gary" ) Po chwili gdy prze gazuje np do 2000obr/min puszczam pedał gazu a silnik zostaje na 2000obr i po chwili spada.gdy naciskam drugi raz by prze gazować to samo po 3 lub 4 razie już jest ok i auto chodzi jakby nigdy nic.
Mam już zrobione 900km i co 200 km to samo.
Mechanik który remontował silnik twierdzi że wina leży od strony elektrycznej
Pojechałem na komputer i błędy wyskoczyły : czujnik temperatury, sonda lambda i przepustnica.
Elektryk twierdzi że błędy mogły wyskoczyć po rozłączeniu kabli przy rozbieraniu silnika. Ustawił przepustnice do stanu fabrycznego wykasował błędy.
Dziś spotyka mnie znowu to samo
Muszę pojechać jeszcze w poniedziałek do elektryka i zobaczyć czy jakieś błędy się pojawiły
Pytałem wielu mechaników i każdy ma swoje teorie ( i co każdy będzie grzebał i dochodził swojej racji )
Jeden twierdzi że to przepustnica drugi ze czujnik temp.jeszcze jeden że włącza się ssanie i zalewa, jeden stwierdził że to silniczek krokowy a inny że sonda lambda.
Proszę o poradę i wskazówki co ewentualnie może być przyczyną .
-------------------
Strasznie parują mi szyby.
Nie wiem czy to wina pogody czy jakaś mała usterka
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
ważne - numery błędów, opisy w zależności od sprzętów diagnostycznych bywają różne...także daj numery błędów, dalej coś się pomyślibambus_j-ce pisze:Muszę pojechać jeszcze w poniedziałek do elektryka i zobaczyć czy jakieś błędy się pojawiły
- VWojtasDE30
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 14:39
- Lokalizacja: Gliwice--DE.
Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
A propos gdzie robiles remoncik ?ile cie zkasowal za te naprawy?
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=144660" onclick="window.open(this.href);return false;bambus_j-ce pisze: parują mi szyby
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=367288" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=433397" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- bambus_j-ce
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt kwie 11, 2008 22:30
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
Remont robiłem w LeszczynachVWojtasDE30 pisze:A propos gdzie robiles remoncik ?ile cie zkasowal za te naprawy?
http://www.fhu-grzes.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Na mechanika złego słowa nie mogę powiedzieć bo robota wykonana jest dobrze,tylko ten mały problem z tym odpalaniem.
Oprócz tego remontu silnika miałem wymienione tarcze i klocki przód za całą naprawę z częściami zapłaciłem 3700zł
1000zł za robotę a reszta części.
Na moje życzenie nagrał mi filmiki jak wszystko jest wymieniane
- bambus_j-ce
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt kwie 11, 2008 22:30
- Lokalizacja: Śląsk
Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
Po ostatnim skasowaniu błędów ponowny problem z odpaleniem i pojechałem na komputer
Odczyt :
Komputer sterujący systemem 4AV
1 Usterka/rozpoznano usterkę
00522
Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G82
Przerwa lub zwarcie z potencjałem plus
usterka sporadyczna
Czyli wymiana czujnika temp ?
Wykryło jeszcze inne błędy
01218
zapalnik - N200- bocznej poduszki bezp. pasażera
Za duża wartość rezystancji
Centralny zamek z przodu i z tyłu z alarmem DWA
4 usterka/rozpoznano usterkę
00928
jednostka -F220- centralnego zamka po stronie kierowcy
Nierozpoznana wartość sygnału
sporadycznie
00930
jednostka -F222- centralnego zamku drzwi tylnych
Niezrozumiała wartośc sygnału
00931
jednostka -F223- centralnego zamka tylna pasażera
Niezrozumiała wartość sygnału
00953
Ograniczenie czasu oświetlania lampki wewnątrz
niezidentyfikowany stan połączenia
sporadycznie
A mam czasem problemy centralnym zamkiem.Zdarza się że zamek sam się zamyka i otwiera.
Z oświetleniem nad lusterkiem w środku tez bywa różnie,świeci jak mu się podoba.
Odczyt :
Komputer sterujący systemem 4AV
1 Usterka/rozpoznano usterkę
00522
Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G82
Przerwa lub zwarcie z potencjałem plus
usterka sporadyczna
Czyli wymiana czujnika temp ?
Wykryło jeszcze inne błędy
01218
zapalnik - N200- bocznej poduszki bezp. pasażera
Za duża wartość rezystancji
Centralny zamek z przodu i z tyłu z alarmem DWA
4 usterka/rozpoznano usterkę
00928
jednostka -F220- centralnego zamka po stronie kierowcy
Nierozpoznana wartość sygnału
sporadycznie
00930
jednostka -F222- centralnego zamku drzwi tylnych
Niezrozumiała wartośc sygnału
00931
jednostka -F223- centralnego zamka tylna pasażera
Niezrozumiała wartość sygnału
00953
Ograniczenie czasu oświetlania lampki wewnątrz
niezidentyfikowany stan połączenia
sporadycznie
A mam czasem problemy centralnym zamkiem.Zdarza się że zamek sam się zamyka i otwiera.
Z oświetleniem nad lusterkiem w środku tez bywa różnie,świeci jak mu się podoba.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
czujnik temperatury cieczy G62 - obadanie wtyczki, okablowania i na końcu wymiana czujnika. O czujniku tematów cała masa, jeżeli czegoś nie wiesz to na pewno znajdziesz potrzebne info.bambus_j-ce pisze:00522
rozłącz i złącz wtyczkę pod fotelem pasażera, następnie spróbuj skasować błądbambus_j-ce pisze:01218
bambus_j-ce pisze:00928
bambus_j-ce pisze:00930
bambus_j-ce pisze:00931
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122053" onclick="window.open(this.href);return false; - przerobienie tego tematu dla wskazanych zamków powinno rozwiązać problemy.bambus_j-ce pisze:00953
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 13:39
Re: Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
jeżeli chodzi o przepustnice zrób tak:
1. rozłącz akumulator, zdejmij klemy odczekaj 15 minut (unikniesz konieczności adaptacji przepustnicy)
2. zdemontuj pokrywe filtru powietrze
3. odłącz kostke z kablami
4. zdejmij przepustnice
5. wyczyść ją dobrze (najlepiej płynem do czyszczenia hamulców i szczoteczką do zębów)
5. dokładnie poczyśc miejsca styku blaszki w środku przepustnicy do ścianki
6. aluminiowa uszczelka pod przepustnicą zobacz czy nie jest nigdzie zagięta
7. dobrze dokręć śruby po złożeniu przepustnicy
1. rozłącz akumulator, zdejmij klemy odczekaj 15 minut (unikniesz konieczności adaptacji przepustnicy)
2. zdemontuj pokrywe filtru powietrze
3. odłącz kostke z kablami
4. zdejmij przepustnice
5. wyczyść ją dobrze (najlepiej płynem do czyszczenia hamulców i szczoteczką do zębów)
5. dokładnie poczyśc miejsca styku blaszki w środku przepustnicy do ścianki
6. aluminiowa uszczelka pod przepustnicą zobacz czy nie jest nigdzie zagięta
7. dobrze dokręć śruby po złożeniu przepustnicy
- bambus_j-ce
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt kwie 11, 2008 22:30
- Lokalizacja: Śląsk
Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
Wymieniłem czujnik i wyczyściłem przepustnice.
Po kilku dniach testowania żadnych niespodzianek
Problem chyba znikł. :
Po kilku dniach testowania żadnych niespodzianek
Problem chyba znikł. :
Problem po kapitalnym remoncie silnika GOLF IV
Miałem podobny problem i wystarczyło wymienić czujnik tempreatury.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości