1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dycha10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 03, 2011 16:38
Lokalizacja: Gdynia

1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.

Post autor: dycha10 » śr mar 07, 2012 22:29

Witam

Dzisiaj byłem na sprawdzeniu ciśnienia sprężania i wyszły takie wyniki 1 cylinder 11,5. 2 cylinder 12,0. 3 cylinder 14,5. 4 cylinder 14,0.
Czy ktoś może mi napisać czy jest to dobre ciśnienie czy nie. jak jest złe to co można zrobić żeby je poprawić i jakie powinno być.

Z góry dziękuję



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.

Post autor: Haki » śr mar 07, 2012 22:42

Silnik AEE

Średnica cylindra: 76.5 mm
Skok tłoka: 86.9 mm
Pojemność skokowa: 1598 cm3
Stopień sprężania: 9.8
Ciśnienie sprężania:

* nominalne 1.0-1.5 MPa
* minimalne 0.7 MPa

Więc mieścisz się w normach nie szukaj sobie problemów na zaś....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.

Post autor: Johnatan » śr mar 07, 2012 22:43

za duża różnica. przed testem nalej do cylindrów oleju troszkę i one uszczelnią pierścienie. jak się ciśnienie podniesie tzn że masz do wymiany pierścienie, jak zostania taka sama jak z testem na sucho to zawory masz walnięte. Zdejmujesz głowicę i obrazasz ją dogury nogami, zalewasz ją benzyną i patrzysz czy ucieknie paliwo przez zamknięte zawory.

Nie sprawdzałem oczywiście jaka jest granica ale tu kolega napisał że sie mieścisz.. jak cie to drażni to zrób tak jak ci napisałem :bigok:


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dycha10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 03, 2011 16:38
Lokalizacja: Gdynia

Re: 1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.

Post autor: dycha10 » śr mar 07, 2012 23:40

Dzięki za odpowiedzi zrobię test jeszcze raz na olej wtedy będę wiedział dokładnie czy wszystko git. Test robiłem ponieważ po 3 tygodniowym postoju w mrozach po odpaleniu auta zaczęła się jazda typu palenie na 3 gary i mrugająca kontrolka.Przestraszyłem się i dlatego też zrobiłem ten test.Nie robił mi tego do tej pory.
dziwnie zaczął się zachowywać i chcę dojść do przyczyny takiej pracy silnika.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.

Post autor: Haki » śr mar 07, 2012 23:52

Przyczyny szukaj nie w ciśnieniu a w wilgoci w układzie zapłonowym ... nic innego


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
dycha10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 03, 2011 16:38
Lokalizacja: Gdynia

Re: 1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.

Post autor: dycha10 » czw mar 08, 2012 16:14

Witajcie

Haki- miałeś rację że przyczyna może leżeć w instalacji, miałem złamany kabel wysokiego napięcia na 3 cylindrze i on powodował to że jak był rano zimny to chodził na 3 gary a jak się rozgrzał to telepało silnikiem bo źle podawał prąd. Poza tym miałem regulator napięcia do wymiany nie było już prawie szczotek i alternator aż wył jak pracował silnik. Teraz chodzi jak zegarek,jeszcze muszę zrobić adaptację przepustnicy i będzie git. Kontrola oleju też przestała mrugać bo chodzi równo i nie ma za niskich obrotów. Mam nadzieję że ta wymiana kabli i regulatora pomoże, okaże się jutro rano jak po nocy zapali.Na razie dzięki za podpowiedź.

Pozdrawiam

Darek Gdynia



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.

Post autor: Haki » czw mar 08, 2012 20:18

:bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości