Silnik PN. Problem z Gaznikiem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
juras131
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 06, 2011 18:28

Silnik PN. Problem z Gaznikiem

Post autor: juras131 » wt mar 06, 2012 20:31

Witam.. Mam problem, kiedyś o tym pisałem ale nie wiele się dowiedziałem. Przejdę do problemu, a mianowicie mój gaznik gdy dodam gazu do oporu buczy i coś strzela a silnik albo gaśnie , albo zastanowi się i wkręci na max 3 tyś obrotow, mi nie zalezy na piłowaniu tego silnika, aczkolwiek ruszanie z pod swiateł jest uciążliwe i to bardzo. Gdy dodaje gazu delikatnie to jest ok , ale gdy juz nacisnę np: pedał gazu do połowy znów jest to samo. Gdy jade objawia sie to tak ze samochód ma opory przerywa brak mu mocy. A juz nie mowie o ruszaniu przy wzniesieniu :) to jest masakra :P Naprawde niechce go sprzedawać ze wzgledu na ta usterkę bo przyzwyczaiłem sie do mojego goferka :D tyle czasu ze mna spędził :) i kto by chciał go z taka usterka a buda jest zdrowa i mi go szkoda :okej: chciałbym mu jakoś pomoc i jezdzić nim dalej :D z góry dzieki za pomoc ;)


Taka lota na najwyższych obrotach na pograniczu ryzyka
redukuje bieg i za zakrętem znikam
a ta nuta w głośnikach podkręca emocje
2 paczki na budziku nic innego tak nie kopie

Moj były MkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=405043" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Robsonnnn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 727
Rejestracja: wt maja 17, 2011 22:16
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Silnik PN. Problem z Gaznikiem

Post autor: Robsonnnn » wt mar 06, 2012 22:38

wyreguluj gaznik


Obrazek

MaciU_
...
...
Posty: 87
Rejestracja: pt sie 27, 2010 22:00

Silnik PN. Problem z Gaznikiem

Post autor: MaciU_ » śr mar 07, 2012 17:43

Podstawowa rzecz, sprawdź gumowo-metalową podstawę gaźnika, a jak będzie uszkodzona to wymień oraz wymień wszystkie wężyki podciśnienia w gaźniku. Możliwe że masz nieszczelność i bierze lewe powietrze.


MaciU

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Silnik PN. Problem z Gaznikiem

Post autor: jhosef » śr mar 07, 2012 19:37

Za obroty biegu jałowego w gaźniku 2EE odpowiada nastawnik przepustnicy. Jeśli chodzi o obroty najpierw sprawdziłbym wtyk nastawnika.
W zależności od sterownika gaźnika była możliwość diagnozy za pomocą kodów błyskowych. Myślę, że powinieneś zapytać się go co mu dolega :)
http://www.vwgolf.pl/porady/diagnostyka ... niki-pnrp/" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości