zgasł po odpaleniu, problem z ruszaniem-zamulony
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zgasł po odpaleniu, problem z ruszaniem-zamulony
Witajcie
długi czas było wszystko ok ale jak to bywa z autem w tym wieku-coś lubi o sobie przypomnieć
autko jak w podpisie
mk3 1.4, tylko Pb
'92r, 182kk km
ostatnio przytrafiła mi się niepokojąca rzecz, auto po odpaleniu i powolnym wytoczeniu się z bramy zgasło, zaczęła migać kontrolka oleju, po czym nie moglem odpalić, dopiero za 5tym razem chwycił z wielkim bólem i nogą na gazie, przez następne 100m musiałem gazować żeby nie zgasł i jakoś przetoczył się, normalnie czułem jakbym kogoś holował.....
autko nie było zimne, 2 godz wcześniej normalnie latało.
od tej pory co rano mam z tym problem, (jak silnik jest ciepły czy po jakiejkolwiek jeździe - sprawuje się normalnie)
problem jest rano lub po dłuższym postoju.
palec-bosh, kopułka-bosh, świece-NGK i kable-Syntech wymienione 15kk km wcześniej
na oleju mam przejechane 9kk km,( za tydz wymiana)
płynu chłodniczego nie ubywa, oleju w normie, jakiś miesiąc temu dolewka ok 300ml
hamulce tez nie trzymają, a auto po rozgrzaniu pracuje bez zarzutów.
licze na jakieś porady i sugestie, mam nadzieje, że to nic poważnego
pozdrawiam;]
długi czas było wszystko ok ale jak to bywa z autem w tym wieku-coś lubi o sobie przypomnieć
autko jak w podpisie
mk3 1.4, tylko Pb
'92r, 182kk km
ostatnio przytrafiła mi się niepokojąca rzecz, auto po odpaleniu i powolnym wytoczeniu się z bramy zgasło, zaczęła migać kontrolka oleju, po czym nie moglem odpalić, dopiero za 5tym razem chwycił z wielkim bólem i nogą na gazie, przez następne 100m musiałem gazować żeby nie zgasł i jakoś przetoczył się, normalnie czułem jakbym kogoś holował.....
autko nie było zimne, 2 godz wcześniej normalnie latało.
od tej pory co rano mam z tym problem, (jak silnik jest ciepły czy po jakiejkolwiek jeździe - sprawuje się normalnie)
problem jest rano lub po dłuższym postoju.
palec-bosh, kopułka-bosh, świece-NGK i kable-Syntech wymienione 15kk km wcześniej
na oleju mam przejechane 9kk km,( za tydz wymiana)
płynu chłodniczego nie ubywa, oleju w normie, jakiś miesiąc temu dolewka ok 300ml
hamulce tez nie trzymają, a auto po rozgrzaniu pracuje bez zarzutów.
licze na jakieś porady i sugestie, mam nadzieje, że to nic poważnego
pozdrawiam;]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
zgasł po odpaleniu, problem z ruszaniem-zamulony
czujnik sprawdzony
przy ok 100stopniach-(po włączeniu wiatraka) - 180
90 - 220
80- 260
50-700
na zimnym silniku sprawdze rano, ale myśle że to raczej nie czujnik, po odpięciu go jest różnica w płynności obrotów.
przy ok 100stopniach-(po włączeniu wiatraka) - 180
90 - 220
80- 260
50-700
na zimnym silniku sprawdze rano, ale myśle że to raczej nie czujnik, po odpięciu go jest różnica w płynności obrotów.
zgasł po odpaleniu, problem z ruszaniem-zamulony
po nocy w garazu temp ok 3-6stopni- miernik pokazał 4960
względem tabelki jest wszystko ok wiec czujnik można chyba wykluczyć.
ktoś ma pomysł co może jeszcze powodować takie objawy?
bo wszystko inne jakoś mi nie pasuje :/
względem tabelki jest wszystko ok wiec czujnik można chyba wykluczyć.
ktoś ma pomysł co może jeszcze powodować takie objawy?
bo wszystko inne jakoś mi nie pasuje :/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
zgasł po odpaleniu, problem z ruszaniem-zamulony
jak masz możliwość to podepnij pod kompa a jak nie to parę rzeczy możesz jeszcze miernikiem sprawdzić, sprawdź cisnienie paliwa wtrysk tps
zgasł po odpaleniu, problem z ruszaniem-zamulony
dziś sprawdzone:
-sonda - pomiar zwykłym multimetrem, na ciepłym silniku oscylowała miedzy 0.36-0,60
-tps - wyniki pomiaru zgadzaja się z danymi znalezionymi na forum (nawet bez potrzeby regulacji)
-sprawdzone świece - po trasie (160km) odcień biało-szary (Powinny być lekko brązowe??? )
sam mechanizm wtrysku też sprawny - nie leje strumieniem tylko ładnie rozpryskuje (chmurka)
podstawa wtrysku jak i cały dolot - szczelne
co do zastrzeżeń to po zdjęciu obudowy wtrysku wszystko było mokre od oleju
nie wiem jeszcze czy filtr paliwa mógłby tu stanowić problem ? autem zrobione już 30tys ale nic się nie działo wiec go nie ruszałem
jutro spróbuje jeszcze odłączyć aku na 24h może restart coś pomoże
w przyszłym tyg postaram się też podjechać na kompa
-sonda - pomiar zwykłym multimetrem, na ciepłym silniku oscylowała miedzy 0.36-0,60
-tps - wyniki pomiaru zgadzaja się z danymi znalezionymi na forum (nawet bez potrzeby regulacji)
-sprawdzone świece - po trasie (160km) odcień biało-szary (Powinny być lekko brązowe??? )
sam mechanizm wtrysku też sprawny - nie leje strumieniem tylko ładnie rozpryskuje (chmurka)
podstawa wtrysku jak i cały dolot - szczelne
co do zastrzeżeń to po zdjęciu obudowy wtrysku wszystko było mokre od oleju
nie wiem jeszcze czy filtr paliwa mógłby tu stanowić problem ? autem zrobione już 30tys ale nic się nie działo wiec go nie ruszałem
jutro spróbuje jeszcze odłączyć aku na 24h może restart coś pomoże
w przyszłym tyg postaram się też podjechać na kompa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości