silnik 8v 1,8 ADD informacje

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

silnik 8v 1,8 ADD informacje

Post autor: borsukmexico » pt lut 17, 2012 19:08

W moim golfie jest silnik ADD stwierdziłem to dzięki tej stronce
http://www.golf3.pl/topics28/zdjecia-si ... t14332.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
silnik ten jest w moim meksykańskim golfie. Ale jak go kupowałem facet mówił mi że niedawno silnik był wymieniany bo jego żona go zatarła io aż dziwne że w Niemczech dostał kupić taki używany silnik. Każdy mechanik mi mówił że troszkę się różni od normalnego 1.8.

Czy ktoś mi mógłby powiedzieć coś więcej o tym silniku?
Czy ktoś miał większą styczność z tym silnikiem?
Czy mogę mieć z nim jakieś problemy?
Czy są jakieś inne części eksploatacyjne?
Chcę go zagazować, jaki gaz najlepiej wstawić?


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

silnik 8v 1,8 ADD informacje

Post autor: karol2010 » pt lut 17, 2012 21:33

Moge ci doradzić co do gazu ze najlepszy byłby 2 generacja . A reszta ciężko powiedzieć. Niby abs od Adz dużo się nie różni ale tu może być nieco inaczej.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

silnik 8v 1,8 ADD informacje

Post autor: borsukmexico » pt lut 17, 2012 23:01

nie wiem czy 2giej gen. skoro ma każdy wtrysk osobno chyba lepiej wstawić sekwencje co?


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

silnik 8v 1,8 ADD informacje

Post autor: karol2010 » pt lut 17, 2012 23:54

Tu masz temat o lpg http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=411" onclick="window.open(this.href);return false;. Wiesz ze napewno caly element wtrysku jest inny i musisz szukać od innego silnika.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

silnik 8v 1,8 ADD informacje

Post autor: Paweł Marek » pt lut 17, 2012 23:54

można sekwencję ale dowiedz sie czy to wtrysk sekwencyjny (jak w ABF) czy niesekwencyjny (jak 2E), w tym drugim przypadku chyba raczej się nieopłaca zakładać sekwencji tylko II generację (kolega mmarko walczył z tym silnikem poszukaj go), poza tym więcej użytkowników ci wyjdzie jak wpiszesz ADD w wyszukiwarke na dole. Nic specjalnego, silnik na wtrysku Digifanta bez przepływomierza, za to z czujnikiem MAP w sterowniku silnika podobnie jak w ABF 16V, problem powstaje jak coś we wtrysku się zepsuje bo na rynku wtórnym to rzadkość.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

silnik 8v 1,8 ADD informacje

Post autor: borsukmexico » sob lut 18, 2012 19:25

Jak sprawdzić to z tym wtryskiem czy sekwencyjny?

Patrzyłem i chyba ludzie są z tego silnika ze względu na jego rzadkość niezbyt zadowoleni:(
Ale mam nadzieje że jednak wszystko będzie z nim ok jeśli nie to będę musiał się z nim rozstać:(

Jeszcze jeden problem który mnie nęka to jak np zawracam na podwórku to mocno czuć spaliny(Mocno pachną benzyną- w sumie to czym maja pachnieć, herbatnikami? :jezor: )


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

silnik 8v 1,8 ADD informacje

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 19, 2012 00:40

jeżeli kable do wtryskiwaczy łączą się tak że wszystkie działają razem to jest niesekwencyjny, jeżeli masowy kabel każdego biegnie osobno do sterownika silnika to wtrysk jest sekwencyjny. Szukałem z ciekawości nie znalazłem schematu, ale kolega Otto ma :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości