1.6 fsi check engine

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

guma0107
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lut 04, 2012 17:33

1.6 fsi check engine

Post autor: guma0107 » wt lut 14, 2012 22:49

Witam. Mam problem kupiłem ostatnio golfa 5 plus 1.6 fsi z niemiec przebieg 115tys km mam go od dwóch tygodni i wszystko było ok zrobiłem nim ponad 1tys km. zmieniony olej i filtry. Dzisiaj przy ruszaniu ze świateł na drugim biegu przy obrotach około 3tys. zaświeciła się kontrolka check engine i zaczeła migać, natychmiast zjechałem na pobocze i zgasiłem silnik. Po ponownym odpaleniu kontrolka już świeciła światłem ciągłym, a silnik na wolnych obrotach drżał tak jak by chodzil na 3 gara i z tłumika wydobywał się dźwięk wskazujący na to że chodzi na trzy gary, tak jak by cofał w tłumik. Wydaje mi się, że to cewka od jednego gara. i mam pytanie czy w 1.6 fsi VW 2006r jest osobna cewka na osobny gar, czy są 4 cewki zlane w jedną i trzeba wymienić odrazu całość ??? I czy w ogóle to może być od cewki??? i czy można jeździć nim czy na hol jak coś?? Z góry dzięki za odp



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

1.6 fsi check engine

Post autor: Haki » śr lut 15, 2012 00:24

Podepnij pod VAG-a autko bo na pewno wypluje błąd co go boli ...

podobny temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175857" onclick="window.open(this.href);return false;

+ to http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... 85&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

1.6 fsi check engine

Post autor: jhosef » pt lut 17, 2012 11:56

Bez diagnostyki się nie obejdzie. Nie znam dokładnie silnika ale raczej ma osobne cewki na każdy cylinder. Jeśli któryś z cylindrów nie pracuje to raczej unikałbym jazdy z tą niesprawnością. Niespalone paliwo po przedostaniu się do kata może go uszkodzić.

Laweta nie majątek, sznurek jeszcze tańszy:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości