1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
Witam jakieś 4 miesiące temu była wymieniona uszczelka pod głowica bo szedł olej do układu chłodzenia, a także została splanowana głowica oraz sprawdzona na szczelność i jest ok. Olej jednak cały czas bije do zbiorniczka wyrównawczego dodam, ze poza zbiorniczkiem płyn chłodzący jest czysty, olej jest tylko w zbiorniczku wiem bo odpinając waż zeby spuścić płyn cały płyn był czyściutki bez grama oleju, węże również sa czyściutkie. Za każdym razem jak wyczyszcze zbiorniczek z tego syfu to wraca on po przejechaniu +/- 100 KM głownie wtedy gdy auto sie rozgrzeje do temp 90 stopni. Dla sprawdzenia wyciągłem termostat i przy wyciągnietym termostacie w zbiorniczku nie było ani grama olej, a węże nie sa napuchnięte. Oleju nie ubywa ani grama! Co to jest? Słyszałem ze może być winna obudowa termostatu ale czy to prawda czy mit?
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
wyczysc porzadnie zbiorniczek wyrownawczy. Zostaly sladowe ilosci oleju na sciankach
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Re: 1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
Nie przeczytałeś dokładnie mojego postu, a moze ja dokładnie nie napisałem. No nie istotne. Czyściłem zbiorniczek juz ze 3y razy do idealności i za każdym razem po rozgrzaniu silnika olej wraca, a układ wraz z zbiorniczkiem czyściłem juz hmm z 6 razymicjusz pisze:wyczysc porzadnie zbiorniczek wyrownawczy. Zostaly sladowe ilosci oleju na sciankach
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
hmm. Moze w chlodnicy sa resztki oleju. Dziwna sprawa. Moze warto bylo by chlodnice jakíms roztworem przeplukac. Skoro dopiero jak ma 90 stopni to z duzego obiegu idzie. Dziwna sprawa
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Re: 1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
No właśnie dziwna jak cholera wiesz troche znam sie na tym wszystkim lecz teraz zgłupiałem totalnie. Cały układ był płukany 6 różnymi specyfikami do usuwania oleju z układu chłodzącego i olej został usunięty lecz cały czas powraca.. Węże czyste, chłodnica czysta a olej co chwila w zbiorniczku wyrównawczym. Masakra. Tak jak pisałem gdzieś czytałem, ze olej może spotykać sie z płynem w obudowie termostatu hmm czytałem, ze tak jest w renault ale czy równiez w VW? W renault to był częsty problem ze przez to szedł olej do płynu.micjusz pisze:hmm. Moze w chlodnicy sa resztki oleju. Dziwna sprawa. Moze warto bylo by chlodnice jakíms roztworem przeplukac. Skoro dopiero jak ma 90 stopni to z duzego obiegu idzie. Dziwna sprawa
1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
Spuść cały płyn + do tego płukanie obiegu specjalnym płynem + przyjrzenie się pompie wody ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
Vii, mogła się rozszczelnić chłodniczka oleju , objawia to się właśnie osadem na ściankach zbiorniczka wyrównawczego
1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
No przecież pisałem, ze płukałem 6 raz cały układ specjalnymi płynami do wypłukiwania oleju z układu chłodzenia.Haki pisze:Spuść cały płyn + do tego płukanie obiegu specjalnym płynem + przyjrzenie się pompie wody ...
Przecież 1.6 nie ma chłodniczki oleju.wojtas46 pisze:Vii, mogła się rozszczelnić chłodniczka oleju , objawia to się właśnie osadem na ściankach zbiorniczka wyrównawczego
Zgłupiałem Panowie, ma ktoś jakieś info odnośnie tego co pisałem o Renault w odniesieniu do VW?
1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
[quotePrzecież 1.6 nie ma chłodniczki oleju.][/quote]. I tu się mylisz -te silniki mają chłodniczkę w podstawie filtra oleju .Czy jest możliwość jej rozszczelnienia?Słyszałem o wypadkach wymiany uszczelki pod głowicą ,a winna była właśnie ta "mini"chłodniczka!
Re: 1.6 SR olej w zbiorniczku wyrównawczym.
. I tu się mylisz -te silniki mają chłodniczkę w podstawie filtra oleju .Czy jest możliwość jej rozszczelnienia?Słyszałem o wypadkach wymiany uszczelki pod głowicą ,a winna była właśnie ta "mini"chłodniczka! [/quote]psilos1 pisze:[quotePrzecież 1.6 nie ma chłodniczki oleju.]
Kurcze, a dawałem sobie ręke odciąć, ze on nie ma chłodniczki oleju skoro mówisz, że ma to już wiem gdzie jest problem pojawiającego sie oleju w płynie chłodniczym. Dodam, ze śmieszni mechanicy chcieli wymieniać uszczelke pod głowica poraz drugi, a nastepni smieszni mechanicy mówili, ze auto ma pękniety blok... BOZE widzisz i nie grzmisz, wróżenie z fusów mnie przeraża. Dzięki za pomoc wielkie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości