1.8T AGU Głowica
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T AGU Głowica
Witam mam problem,a wiec słychac czasem w moim 1.8T jak cyka zawór i teraz pytanie czy robic głowice czy kupowac uzywany silnik?
jak wymieniac zawory to wszystkie czyli około 1200zł,kolejna sprawa szklanki,zestaw uszczelek zrobienie czapki zrewanie i włozenie czyli pewnie około 3tys wszystko,nie wiem co robic.Doradzicie?
jak wymieniac zawory to wszystkie czyli około 1200zł,kolejna sprawa szklanki,zestaw uszczelek zrobienie czapki zrewanie i włozenie czyli pewnie około 3tys wszystko,nie wiem co robic.Doradzicie?
Ostatnio zmieniony pn sty 30, 2012 04:57 przez rmxxxx, łącznie zmieniany 2 razy.
1.8T AGU Głowica
Myślę, że lepszym rozwiązaniem będzie robienie tego wszystkiego, używany silnik trochę pohula ale potem może być to samu lub nie daj boże coś gorszego.
Pozdrawiam
PS: To jest tylko moja opinie, zrobi Pan jak uważa.
Pozdrawiam
PS: To jest tylko moja opinie, zrobi Pan jak uważa.
Re: 1.8T AGU Głowica
[quote="wojtas46"]rmxxxx, cyka tylko po odpaleniu czy cały czas ?[/qu
tak wlasnie po odpaleniu,ale co sie okazło filt oleju był nie szczelny i ucieklo 1.5l,dolałem i niby przestało,lecz musiało sie chyba cos tam stac?
tak wlasnie po odpaleniu,ale co sie okazło filt oleju był nie szczelny i ucieklo 1.5l,dolałem i niby przestało,lecz musiało sie chyba cos tam stac?
1.8T AGU Głowica
Ja bym się wstrzymał z remontem , po uzupełnieniu oleju pojeżdzij i zobacz czy sytuacja się powtórzy , być może nic się nie stało
Re: 1.8T AGU Głowica
zrobilem ponad 500km i nic nie stuka,tylko dziwi mnie to dlaczego kontrolka od olejenia sie nie zapalała
1.8T AGU Głowica
U mnie raz wyciekło prawie 2 litry przez złą uszczelkę na filtrze oleju i kontrolka się nie zapaliła. Do agu wchodzi prawie 4,5 litra oleju, może te 2,5l wystarczyły, żeby ciśnienie oleju było OK?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 10 gości