problem z rozrządem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Diego861
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt gru 13, 2011 23:29

problem z rozrządem

Post autor: Diego861 » pn sty 23, 2012 20:28

Witam. golf 3 1.8 abs. wiem i szukalem w szukajce ale nie jest jasno sprecyzowane i wgl idzie zwariowac jak sie tego tyle czyta. wiec napisze. Znaki sa ustawione dobrze opocz walka pośredniego którego znak czyli kropka jest za nisko w stosunku do koła pasowego wału korb. ale w takim ustwaieniu palec patrzy na naciecie w aparacie zapł....i teraz chce od nowa zmienic i ustawic rozrząd. ale jak przesune sam walek pośredni tak aby sie zgrał z kołem pasowym to przestawi sie palec i nie bedzie juz na nacieciu....jak to zrobic ustawic zeby bylo dobrze??? czy ja mam cos poprzestawiane w silniku??? plis o szybka opd :kac:



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

problem z rozrządem

Post autor: LoLs » pn sty 23, 2012 20:38

a jak ustawisz rozrząd na znaki i potem odkręcisz cały aparat i ustawisz na nacięcie to się pokryje ??


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

problem z rozrządem

Post autor: Micjusz » pn sty 23, 2012 20:45

Ustaw rozrząd na znaki a pośredni tak aby palec patrzył na nacięcie i będzie dobrze :bigok:


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Diego861
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt gru 13, 2011 23:29

problem z rozrządem

Post autor: Diego861 » pn sty 23, 2012 21:22

ale podobno ma być tak rozrząd ze znak z kola pasowego wału korb ma byc na przeciewko koła wałka pośredniego i tak bym chciał ustawic...ale łasnie nie zgrywa sie cos. bo jak zgram to wtedy juz nie bedzie palec na 1m cylindrze....jak to ustawic??zeby bylo jak ma byc i zeby było dobrze



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

problem z rozrządem

Post autor: Micjusz » pn sty 23, 2012 22:28

No to odkręcasz śrubę 13 od aparatu i albo go spróbuj przekręcić a jak nie to go wyciągnij i włóż prawidłowo


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości