Witam.
zmieniam w moim mk3 zwykła klimę na climatronic z mk4. miałem stary typ sprężarki węże wkręcane. nowy typ sprężarek jest na takiej zasadzie jak mk4 czyli dwa węże doduszane kawałkiem aluminium mam sprężarkę z mk4 ale kolega od którego kupowałem mówił że sprężarka w mk4 chodzi odwrotnie niż w mk3 i dał mi pasek dwustronny. To by sie zgadzało, ale czy sprężarka musi chodzić konkretnie w tą stronę?? zastanawiam sie czy może kupić sprężarkę od mk3 na nowy typ i po prostu do niej założyć climatronic, jeśli nie ma żadnych przeszkód, nie wiem jeszcze czy sprężarka z mk4 masuje na uchwyty w mk3 i czy węże podejdą p&p, nie miałem kiedy i jak sprawdzić :/
Co radzicie w tej sprawie?
Sprężarka klimatyzacji golf III a IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Sprężarka klimatyzacji golf III a IV
Nie. Spręzarce nie robi różnicy w która strone ją kręcisz. Tłoki sa tłokami chodzą w góre i w dół a płytki zaworowe zamykają sie samoczynnie podczas ssania i spręzania. Proszę montować
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Sprężarka klimatyzacji golf III a IV
pewne to jest??
bo jakby było tak z każdym silnikiem to równie dobrze mozna by było odpalić go na wstecznym i tak samo by jechał
bo jakby było tak z każdym silnikiem to równie dobrze mozna by było odpalić go na wstecznym i tak samo by jechał
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Sprężarka klimatyzacji golf III a IV
Nie jechał by. Bo skrzybnia biegów źle by sie kręciła. Ale silnik chodził by lewo prawo. tylko nie wiem jak by zawory i iskra sie zgrywały bo zawory są synchronizowane. A Spręzarka nie ma zaworów i paska rozrządu.. ma stalowe płytki zaworowe. Ssanie tłoka zamyka samoczynnie zawory tłoczne a tłocznie cylindra zamyka samoczynnie zawory ssące.. Wiem bo mam 3 lata doświadczenia i za każdym razem gdy spręzarki brały cholernie wysoki prąd lub stukały na wale to zmienialiśmy kierunek obrotu silnika trójfazowego i czasami poprawiało się. Mowa tu o spręzarkach przemysłowych.matisim pisze:bo jakby było tak z każdym silnikiem to równie dobrze mozna by było odpalić go na wstecznym i tak samo by jechał
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 8 gości