Witam mam pytanie dla upewnienia sie czy dobrze myślę , mam 1.8 rp i jest zmęczony , chcę go wymienić bo remont mija się z celem .
A zastanawiam się czy podczas wymiany muszę skrzynię wyciągać ?
Jak nie to czy jest może jakiś patent przy takiej operacji ?
wymiana silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sokol26
- Użytkownik
- Posty: 292
- Rejestracja: czw sie 26, 2010 23:05
- Lokalizacja: Głowno (łódzkie)
- Kontakt:
wymiana silnika
Skrzynie trzeba będzie razem z silnikiem wytargać, odkręcić od starego, przykręcić pod nowy silniczek i zapakować spowrotem pod maske .
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
wymiana silnika
Przy założeniu,że będzie taki sam silnik,bo jeśli inny,to może być problem z przełożeniami.sokol26 pisze: przykręcić pod nowy silniczek i zapakować spowrotem pod maske
wymiana silnika
taki sam , jeśli muszę wyciągnąć z skrzynią to roboty sporo będę miał . Powiedzcie mi gdzie znajdę śrubę poziomu oleju w skrzyni ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
wymiana silnika
Od strony lewego koła,na klucz imbusowy.DIDARO pisze:Powiedzcie mi gdzie znajdę śrubę poziomu oleju w skrzyni ?
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
wymiana silnika
http://obrazki.elektroda.pl/3979351200_1309362282.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli nie posiadasz takiego imbusa proponuje moje rozwiązanie:
Jak nie masz specjalnych kluczy to to jest solidna metoda. Zabierz tak dużo przedłużek aż wyjdziesz za nadkole o bedziesz miał pole do machnięcia rączką klucza na którą nakładasz rurkę dla zwiększenia siły. Po co taka kombinacja ? Zdziwisz sie jak to jest dowalone Spawanie nakrętki na śrube nic nie da bo ukręci sie i tak. tam w tym korku chyba bedzie około klucz 17 bo ja takim odkręciłem
Jeżeli nie posiadasz takiego imbusa proponuje moje rozwiązanie:
Jak nie masz specjalnych kluczy to to jest solidna metoda. Zabierz tak dużo przedłużek aż wyjdziesz za nadkole o bedziesz miał pole do machnięcia rączką klucza na którą nakładasz rurkę dla zwiększenia siły. Po co taka kombinacja ? Zdziwisz sie jak to jest dowalone Spawanie nakrętki na śrube nic nie da bo ukręci sie i tak. tam w tym korku chyba bedzie około klucz 17 bo ja takim odkręciłem
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości