czy to problem z czujnikiem HALLA??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy to problem z czujnikiem HALLA??
Witam
mam problem z gasnieciem silnika (golf III GTI 2.0 8V) (wymienilem przewody , cewka , filtr paliwa )
otóż silnik potrafi jezdzic caly dzien i jest ok a czasami gasnie co chwile
pojechalem do mechanika podlaczylismy go do komputera (vag) wyskoczyl ze to czujnik halla
moje pytanie to gdzie znajduje sie ten czujnik bo zdania mechanikow sa podzielone jeden mowi ze w aparacie zaplonowym , a inny ze w silniku , a drugie to takie odlaczylem wtyczke od aparatu zaplonowego (gdzie jeden z mechanikow twierdzil ze to od czujnika halla) a silnik nadal pracowal wiem ze jezeli odlaczy sie czujnik halla to silnik nie powinien odpalic
prosze o jakies podpowiedzi bo samochod stoi 2 dni
mam problem z gasnieciem silnika (golf III GTI 2.0 8V) (wymienilem przewody , cewka , filtr paliwa )
otóż silnik potrafi jezdzic caly dzien i jest ok a czasami gasnie co chwile
pojechalem do mechanika podlaczylismy go do komputera (vag) wyskoczyl ze to czujnik halla
moje pytanie to gdzie znajduje sie ten czujnik bo zdania mechanikow sa podzielone jeden mowi ze w aparacie zaplonowym , a inny ze w silniku , a drugie to takie odlaczylem wtyczke od aparatu zaplonowego (gdzie jeden z mechanikow twierdzil ze to od czujnika halla) a silnik nadal pracowal wiem ze jezeli odlaczy sie czujnik halla to silnik nie powinien odpalic
prosze o jakies podpowiedzi bo samochod stoi 2 dni
czy to problem z czujnikiem HALLA??
Nie podajesz kodu silnika z tego co opisałeś wnioskuję że masz czujnik na wale głównym i aparacie zapłonowym,odpowiednim sprzętem można sprawdzić oba czujniki .
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
czy to problem z czujnikiem HALLA??
czujnik Halla znajduje się w aparacie zapłonowym
co masz zrobić zaraz zrób zaraz a nie zaraz
czy to problem z czujnikiem HALLA??
a widziszz kazdy tak mowi a tam znajduje sie czujnik sterowania obr silnikiem bo sprawdzalem na stronie inter cars
chyba ze to jest to samo
chyba ze to jest to samo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
czy to problem z czujnikiem HALLA??
to samo, nazwy są różne (czujnik halla albo czujnik obrotów wałka krzywkowego) a różnice wynikają z dowolności tłumaczeń z niemieckiego czy angielskiego.
kamzol86, zwykle przy testowaniu na wyłączonym silniku pojawia się ten błąd po odpaleniu znika i wtedy wszystko jest ok. to znaczy nie jest to błąd, trzeba szukać gdzie indziej. Zainteresuj się przekaźnikiem z nadrukiem 30 - pozycja R3, poruszaj nim, podmień często szwankuje
kamzol86, zwykle przy testowaniu na wyłączonym silniku pojawia się ten błąd po odpaleniu znika i wtedy wszystko jest ok. to znaczy nie jest to błąd, trzeba szukać gdzie indziej. Zainteresuj się przekaźnikiem z nadrukiem 30 - pozycja R3, poruszaj nim, podmień często szwankuje
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
czy to problem z czujnikiem HALLA??
nie no kolego wiem ze testy na komp robi sie przy zapalonym silniku i tak zostal przeprowadzony ale dziwi mnie to ze po odlaczeniu wtyczki od czujnika silnik odpalil ale po chwili znowu silnik zgasl oznaki nadal taki same
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
czy to problem z czujnikiem HALLA??
to sugeruje że ten czujnik w aparacie zapłonowym nie jest winien.
Nie podałes numeru błędu, moze chodziło o czujnik położenia wału korbowego - on jest zasadniczy . Dzięki niemu silnik pracuje - odpowiada za iskrę , czujnik halla w aparacie jest pomocniczy i bez niego auto będzie chodzić w trybie awaryjnym
Nie podałes numeru błędu, moze chodziło o czujnik położenia wału korbowego - on jest zasadniczy . Dzięki niemu silnik pracuje - odpowiada za iskrę , czujnik halla w aparacie jest pomocniczy i bez niego auto będzie chodzić w trybie awaryjnym
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
czy to problem z czujnikiem HALLA??
dzisiaj troche pogrzebalem szukalem wzialem cz. spalania stukowego na jutro bede mial cz. pol. walu kor. ale po kolei odpinalem wtyczki zaczolem od czujnika w ap. zaplonowym silnik dzialal , nastepnie od cz. spalania stukowego dzialal , a pozniej odlaczylem od cz. pol walu korbowego silnik zgasl wiec obstawiam na to naszczescie mam znajomych w hurtowni motoryzacyjnej wiec moge wziac wszystkie czesci posprawdzac i zostawic to co bedzie potrzebne a reszte moge oddac wiec jutro jade do znajomego mechanika i zaczne znowu od kompa (wczesniej pokazywal czujnik halla) wymienie czesc po czesci i bede sprawdzal za kazdym razem po wymianie czesci .ale zaczne od cz. polozenia walu korbowego
a jaki byl kod bledu to nie wiem po to bylo na komputerze nie na czytniku bledow
a jaki byl kod bledu to nie wiem po to bylo na komputerze nie na czytniku bledow
czy to problem z czujnikiem HALLA??
i juz wszystko dziala
to byl czujnik polozenia walu korbowego Golfik smiga
to byl czujnik polozenia walu korbowego Golfik smiga
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Re: czy to problem z czujnikiem HALLA??
Koledzy odgrzeje temat jak sprawdzić czy na pewno czujnik halla padł? Czytałem na form i auto na początku gasło jak się zagrzało teraz to już nawet na zimnym nie odpala ale po przekręceniu rozrusznikiem nie drgnie nawet wskazówka więc Sprawdziłem wtyczkę i po zwarciu obroty idą na max ale też nie ma napięcia na wtyczce kiedy ono się tam ma pojawić? Czy zwykła żarówka to sprwdzę? Auto nie ma iskry,komp błędów nie pokazuje silnik abd pacjent ibiza 2 1.4.8v 99r Cewka nowa kable nowe, do cewki też prąd dochodzi, Kopułkę i palec nowy świece nowe
passat b5 115KM AZM 2003r
Re: czy to problem z czujnikiem HALLA??
Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem lub diodą do 5v. Zasilanie to pewnie idzie po stacyjce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości